Ικαριώτες Πρόσφυγες στο Β Παγκόσμιο Πόλεμο Α μέρος

https://www.youtube.com/watch?v=C625SYZQJ9U

Τετάρτη 27 Δεκεμβρίου 2023

«Είμαστε όλοι τόσο χαρούμενοι που βοηθάμε έναν μετανάστη να ακολουθήσει τα όνειρά του»

 


...αντιγράφουμε από το facebook της ομάδας του ΠΑΣ Κύψελος Κορίνθου...

Στον πυρήνα του συλλόγου μας 💛🖤 είναι να βοηθάμε τους συνανθρώπους μας ❤️.

Ο Izzy είναι μαζί μας από τον Αύγουστο ⚽️ και τον έχουμε αγκαλιάσει γιατί έχει καταπληκτική καρδιά. Μας πήρε 4 μήνες για να επισημοποιήσουμε τη συμμετοχή του στην ομάδα, αλλά είμαστε όλοι τόσο χαρούμενοι που βοηθάμε έναν μετανάστη να ακολουθήσει τα όνειρά του. Εμείς στον Κύψελο έχουμε στον πυρήνα μας, την προσφυγιά ✅. Ο Izzy έχει αγωνιστεί 2 φορές και έχει βάλει ένα ⚽️, αλλα έχει και 75% παρουσία στις προπονήσεις, και τωρα δουλευει σε μια τοπική επιχείρηση 🚀

Λιγα λογια απο τον Izzy:

"Για να είμαι ειλικρινής μαζί σας, προέρχομαι από μια φτωχή και μεγάλη οικογένεια όπου μεγάλωσα από μια ανύπαντρη μητέρα στη Σιέρα Λεόνε. Η μητέρα μου να αγωνίζεται μόνη της για να μεγαλώσει εμένα και τα αδέρφια μου. Το ποδόσφαιρο ήταν το όνειρό μου από παιδί. Είναι επίσης η ζωή μου, η χαρά μου, η εσωτερική μου γαλήνη και το μόνο πράγμα που ξέρω να κάνω στο μέγιστο των δυνατοτήτων μου. 

Αλλά το πιο δύσκολο μέρος είναι να αφήσω πίσω την οικογένειά μου για να κυνηγήσω το όνειρό μου, να γίνω επαγγελματίας παίκτης και επίσης να μαζέψω χρήματα για να βοηθήσω να φροντίσω την υγεία της μαμάς μου, γιατί είναι πολύ άρρωστη και χρειάζεται τα φάρμακά της και προς το παρόν δεν μπορώ να κάνω τίποτα λόγω της τρέχουσας κατάστασής μου εδώ στην Ελλάδα. Οπότε το μόνο πράγμα που με κάνει να μην τα παρατήσω ποτέ για χάρη της είναι να ακολουθήσω το όνειρο μου. 

Αφήνω τη χώρα μου και τους ανθρώπους που αγαπώ και τώρα έχω συναντήσει παιδιά απο την ομαδα του ΠΑΣ Κυψελου και με καλωσορίσατε με ανοιχτά χέρια και μου δείξετε επίσης τι σημαίνει οικογένεια κατι που με κανει να το αγαπάω περισσότερο. 

Ο λόγος που αποφάσισα να γίνω μέλος αυτής της ποδοσφαιρικής ομάδας, ως μέλος της οικογένειας, είναι ότι έχει μια πλούσια ιστορία να αγωνίζεται για αυτό που πιστεύουν και να σκορπίζει αγάπη και καλοσύνη σε όλους ανεξάρτητα ποιος εισαι ή από πού προέρχεσαι και επίσης πιστεύω και εμπιστεύομαι τη διαδικασία που προσπαθεί να οικοδομήσει η ομάδα για το μέλλον. Ειλικρινά θέλω να είμαι μέρος της διαδικασίας για να χτιστεί αυτή η ομάδα στις ένδοξες μέρες της που έρχονται στο μέλλον.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ, ΤΟΝ ΠΑΣ ΚΥΨΕΛΟ, ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΝΑ ΣΑΣ ΞΕΠΛΗΡΩΣΩ, ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΥΓΝΏΜΩΝ ΓΙΑ ΟΛΑ."


ΘΥΜΙΖΟΥΜΕ ΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΓΡΑΨΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΥΨΕΛΟ

Κύψελος Κορίνθου: Είμαστε περήφανοι για την προσφυγική μας ιδιότητα

Κύψελος Κορίνθου: Συνεχείς πολιτιστικές δράσεις μέσα και έξω από τα γήπεδα

Αγώνας τιμής & μνήμης για τα 100 χρόνια από τη Μικρασιατική καταστροφή

Αγώνας μνήμης από το δήμο Κορινθίων για τα 100 χρόνια από την Μικρασιατική καταστροφή