Ικαριώτες Πρόσφυγες στο Β Παγκόσμιο Πόλεμο Α μέρος

https://www.youtube.com/watch?v=C625SYZQJ9U

Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2017

Μπορούμε και στις Κυκλάδες να έχουμε ομάδα στα Γυναικεία Πρωταθλήματα


 ...αναδημοσίευση από www.sportcyclades.gr...


Η  18η Ιανουαρίου, είναι μία μέρα που η Χριστιάννα Καπέλλα θα θυμάται για πάντα, καθώς τότε κατέθεσε τις διαδικασίες για την έκδοση του πρώτου της δελτίου, που θα της έδινε τη δυνατότητα να πραγματοποιήσει ένα από τα όνειρα της και να αγωνιστεί για πρώτη φορά επίσημα παίζοντας ποδόσφαιρο με τη φανέλα του Διαγόρα Ικαρίας.

16763483 776970475786975 1021275961 o 
Η πρόταση από το νησί του «Ικάρου» έφτασε σε αυτή μέσω του προπονητή της, Γιάννη Παπαναστασίου, ο οποίος, πέρα το δικό της άγχος της είπε: «ΜΠΟΡΕΙΣ»…
Τότε επιστράτευσε όλες τις γνώσεις που έχει αποκομίσει τα τελευταία 7 χρόνια στην ακαδημία της Σύρου «Vissas Club» του Γιάννη Περρή και της Μαρίας Ρούσσου και  με το καλημέρα, μόλις στην πρώτη της συμμετοχή σε επίσημο αγώνα κατάφερε να σκοράρει και να φύγει νικήτρια από την αναμέτρηση με 1-4 κόντρα στον Α.Ο. Ωρεών στην Εύβοια.
Η ηλικία της; Μόλις 17 χρονών… Μαθήτρια του Λυκείου, με όνειρο να σπουδάσει κάτι παρεμφερές με αυτό που αγαπά! Τι είναι αυτό; Μα τι άλλο από το ποδόσφαιρο;
Πως η Χριστιάννα έγινε η εξαίρεση στον κανόνα και παρά την αγάπη της για τον αθλητισμό ασχολήθηκε με το ποδόσφαιρο; Τι ρόλο έπαιξε ο αδελφός της, ο προπονητής της και η ακαδημία του Vissas Club σε αυτό; Ποιος και ποια παίκτης  και παίκτρια είναι αυτοί που θαυμάζει; Θέλει να παίξει ψηλότερα ποδόσφαιρο και ποια είναι η ομάδα που θέλει να αγωνιστεί;
Αυτά και άλλα πολλά ενδιαφέροντα στην ωραία συνέντευξη που παραχώρησε η Συριανή αθλήτρια στο sportcyclades.gr.




16707006_776347549182601_1630576890_n.jpg
“Η Χριστιάννα Καπέλλα είναι 17  ετών  και αγωνίζεται με την ίδια ευχέρεια τόσα στα άκρα της επίθεσης, όσο και στη μεσαία γραμμή ως χαφ’’
Πως ξεκίνησες να παίζεις ποδόσφαιρο, τι ήταν αυτό που σε κέντρισε να ασχοληθείς με αυτό το άθλημα;
«Ξεκίνησα να παίζω ποδόσφαιρο στην αυλή του σπιτιού μου με τον αδελφό μου.. Αφού αυτός ήταν η παιδική μου συντροφιά. Έτσι ξεκίνησε και μου άρεσε και θέλησα να πάω σε μία ακαδημία. Η μητέρα μου με έγραψε στην ακαδημία του Vissas Club στα 10 μου χρόνια περίπου και εκεί ξεκίνησαν όλα».
16754129_776970519120304_632371604_n.jpg
Σου άρεσαν ή έπαιζες και άλλα αθλήματα;
«Μου άρεσαν γενικά τα αθλήματα αλλά αφέθηκα στο ποδόσφαιρο γιατί ήταν κάτι που δεν συνηθίζεται  ένα κορίτσι να παίζει ποδόσφαιρο καθώς το ποδόσφαιρο είναι κυρίως ανδρικό άθλημα και αυτό μου κέντρισε περισσότερο το ενδιαφέρον».
Σε τι σε βοήθησε η συμμετοχή σου στην ακαδημία του Vissas Club σχετικά με το ποδόσφαιρο;
«Η συμμετοχή μου στην ακαδημία του Βήσσα με βοήθησε να μάθω καλύτερα το χώρο του ποδοσφαίρου. Με τις προπονήσεις έμαθα πως  να έχω σωστή επαφή με τη  μπάλα στις πάσες και τα σουτ, επίσης πως να συνεργάζομαι με τους συμπαίκτες μου και πάνω από όλα να σέβομαι τους συμπαίκτες μου και τους αντιπάλους».
16775992_776970439120312_1589107025_o.jpg
Πριν μου είπες ότι το ποδόσφαιρο είναι ανδρικό άθλημα. Δεν πιστεύεις ότι σιγά - σιγά οι γυναίκες έχουν μπει για τα καλά στον χώρο του αθλήματος και σιγά - σιγά οι γυναικείες ομάδες τραβούν περισσότερο τα βλέμματα;
«Μετά από κάποια χρόνια που έπαιζα ποδόσφαιρο παρατήρησα πως τελικά δεν είναι καθόλου παράξενο μία γυναίκα να παίζει ποδόσφαιρο. Υπάρχουν πολλές γυναικείες ομάδες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό που συμμετέχουν σε πρωταθλήματα και παρακολουθούνται από πολλούς. Έχουν το δικό τους κοινό που μέρα με τη μέρα αυξάνεται περισσότερο».
‘Στο ντεμπούτο της με τη φανέλα του Διαγόρα η Χριστιάννα χρήστηκε σκόρερ, καθώς πέτυχε το 0-1 στο 1-4 της ομάδας της, κόντρα στον Α.Ο. Ωρεών Εύβοιας’
Πως προέκυψε η συνεργασία σου με τον Διαγόρα;
«Ο προπονητής μου ήθελε πολύ να συμμετέχω σε μία ομάδα που αγωνίζεται σε πρωταθλήματα καθώς ξέρει πόσο πολύ αγαπάω το άθλημα. Έτσι όταν ο Διαγόρας Ραχών Ικαρίας επικοινώνησε με εκείνον και του ζήτησαν μία παίκτρια, ο προπονητής μου Γιάννης  Παπαναστασίου με πρότεινε χωρίς δισταγμό και έτσι ξεκίνησαν όλα».
16736587_776347529182603_851348561_n.jpg
Πως είναι η εμπειρία να συμμετέχεις σε επίσημους αγώνες. Σε δυσκόλεψε, σε άγχωσε αυτό ή το είδες σαν μια νέα εμπειρία;
«Με την ιδέα μόνο ότι θα πάω σε ένα ξένο περιβάλλον αγχώθηκα. Βέβαια με τη στήριξη του προπονητή μου, των γονιών μου και των φίλων μου πίστεψα στο εαυτό μου και έδωσα τον καλύτερο μου εαυτό. Η δυσκολία θα ήταν στην αλλαγή που υπήρχε στις διαστάσεις και στην ποιότητα του γηπέδου όμως με την καθημερινή προπόνηση που έκανα με τον προπονητή μου κατάφερα να κρατήσω φυσική κατάσταση για να μπορέσω να αντιμετωπίσω την ποιότητα του γηπέδου».
“Ο Διαγόρας Ικαρίας αγωνίζεται στον 4ο όμιλο της Γ’ Εθνικής και είναι στη 2η θέση του βαθμολογικού πίνακα, έχοντας 5 βαθμούς’’
Πως ήταν για σένα μόλις στην πρώτη σου εμφάνιση σε επίσημο αγώνα να σκοράρεις και παράλληλα να φεύγεις νικήτρια από το γήπεδο;
«Όταν μπήκα στο γήπεδο το μόνο που σκέφτηκα ήταν ο κόπος που έχω κάνει για να έρθω μέχρι εδώ… Όταν είδα τη μπάλα να περνάει μπροστά από το τέρμα, το μόνο που  σκέφτηκα ήταν αυτά που έχω μάθει με τον προπονητή μου, πλάσαρα την μπάλα στα δίχτυα και βέβαια στα επόμενα  δευτερόλεπτα έτρεξα πίσω στην υπόλοιπη ομάδα να πανηγυρίσω μαζί τους…  Εκεί ήταν που άρχισα να μπαίνω στο κλίμα της ομάδας ακόμη  περισσότερο. Ήταν μία μεγάλη ευχαρίστηση για εμένα γιατί πέρα από το ότι βοήθησα την ομάδα μου , χρησιμοποίησα και τις συμβουλές του προπονητή μου που τον είχα στο μυαλό μου σε όλη τη διάρκεια του αγώνα. Μετά από αυτήν τη προσπάθεια, οποίο και αν ήταν το αποτέλεσμα σίγουρα θα ήμουν κερδισμένη».
16736044_776347672515922_1446544063_n.jpg
‘Μαθήτρια της Β’ Λυκείου με στόχο να πετύχει την εισαγωγή της σε κάποιο ΤΕΦΑΑ η Χριστιάννα θέλει να ασχοληθεί ακόμα περισσότερο με το ποδόσφαιρο’
Θα μπορούσαμε στις Κυκλάδες να είχαμε ομάδα που θα συμμετείχε στα Εθνικά πρωταθλήματα, τι έχεις δει εσύ αυτά τα χρόνια που ασχολείσαι και μιλάς και με άλλα κορίτσια;
«Φυσικά και θα μπορούσαμε να είχαμε ομάδα στις Κυκλάδες γιατί υπάρχουν πολλές κοπέλες που ξέρουν πολύ καλό ποδόσφαιρο και αν μπορούσαν να συγκεντρωθούν σε μία ομάδα αυτή θα ήταν πολύ δυνατή. Στα χρόνια που παίζω μπάλα έχω αντιμετωπίσει και δύσκολους και εύκολους αντιπάλους, σε κάθε περίπτωση όμως βλέπω ότι στις Κυκλάδες έχουμε ταλέντο οι κοπέλες και σίγουρα κάτι καλύτερο θα μπορούσε να γίνει»
16736143_776347475849275_14741660_n.jpg
Έχεις κάποιον παίκτη ή παίκτρια που θαυμάζεις;
«Καταρχήν θαυμάζω όλες τις κοπέλες που παίζουν ποδόσφαιρο χωρίς καμία σύγκριση. Και χαίρομαι όταν τις βλέπω να παίζουν και να δέχονται θετικά σχόλια. Προσωπικά μου αρέσει πολύ η Alex Morgan και ο Marco Reus και ενδιαφέρομαι να μαθαίνω για την κατάσταση τους και τα νέα τους».
Θα ήθελες να ασχοληθείς σε υψηλότερο ακόμα επίπεδο με το ποδόσφαιρο ή αρκείσαι και σε ερασιτεχνικό επίπεδο. Ποια είναι τα όνειρα σου σχετικά με το άθλημα;
«Σίγουρα θα ήθελα να ασχοληθώ επαγγελματικά με το ποδόσφαιρο και θα κάνω κάθε προσπάθεια για να το καταφέρω. Το όνειρο μου είναι να μπω στην Εθνική ομάδα και να καταφέρω να παίζω σε υψηλό επίπεδο».
‘Γυναικείο ποδόσφαιρο υπάρχει στις Κυκλάδες σε επίπεδο προπονήσεων. Πανσιφναϊκός, ΑΟ Πάρου και  Βήσσας  έχουν ασχοληθεί πιο σοβαρά, ενώ υπάρχει διάθεση και από άλλους συλλόγους’
Για να κλείσουμε, θα ήθελες να ευχαριστήσεις κάποιους ανθρώπους που σε έχουν στηρίξει και σε έχουν βοηθήσει να φτάσεις μέχρι εδώ;
«Θέλω να ευχαριστήσω τους υπεύθυνους της Vissas Club  που ήταν τόσα χρόνια κοντά μου και με ενθάρρυναν να μην τα παρατήσω. Τον κ.  Γιάννη Περρή και Μαρία Ρούσσου, τα κορίτσια της ομάδας του Βήσσα και τους ανθρώπους εντός και εκτός γηπέδου που με στηρίζουν και με έχουν στηρίξει. Ειδικότερα θέλω να ευχαριστήσω τους γονείς μου που χωρίς την στήριξη τους δε θα είχα καταφέρει να φτάσω ως εδώ και τον προπονητή μου Γιάννη Παπαναστασίου που όλα αυτά τα χρόνια είναι δίπλα μου και μου έχει μάθει τι θα πει ποδόσφαιρο και πάνω από όλα ανθρωπιά και καλοσύνη και με έμαθε να κυνηγάω τους στόχους μου απέναντι σε κάθε δυσκολία».
16754602_776970572453632_778226037_n.jpg