Ικαριώτες Πρόσφυγες στο Β Παγκόσμιο Πόλεμο Α μέρος

https://www.youtube.com/watch?v=C625SYZQJ9U

Τετάρτη 7 Μαρτίου 2012

Παλιός γνώριμος στους Ικαριώτες - δεν τους λείπει όμως

...Αλιεύσαμε τα παρακάτω για τις επιχειρηματικές δραστηριότητες του επιχειρηματία, που πυροβόλησε απολυμένος στην Κομοτηνή και ανακαλύψαμε ότι είχε την αεροπορική εταιρεία, που λαχτάρησε τους Ικαριώτες, με αποτέλεσμα αντιδράσεις και τελικά την απομάκρυνσή της. Μαντέψτε: είναι και από τον πολιτικό περίγυρο του κ. Σαμαρά...
http://el.wikipedia.org/wiki/Athens_Airways
Σε επόμενο διαγωνισμό για τις άγονες γραμμές, με διετή διάρκεια παραχώρησης, η Athens Airways έλαβε και πάλι 9 γραμμές έναντι επιδότησης 4,5 εκ. ευρώ. Από την άνοιξη του 2010 όμως η ΥΠΑ και ειδικότερα οι αερολιμενάρχες Ικαρίας, Καρπάθου, Λήμνου, Κυθήρων και Σκιάθου, αρχίζουν να λαμβάνουν σωρεία καταγγελιών και παραπόνων. Σε διάστημα δύο μηνών οι εν λόγω αερολιμενάρχες είχαν επιβάλλει 22 πρόστιμα συνολικού ύψους 30.000 ευρώ στην εταιρεία. Μετά από σύμφωνη γνώμη και του υπουργού Υποδομών Δημήτρη Ρέππα και αφού είχαν προηγηθεί οχλήσεις από την ΥΠΑ προς την διοίκηση της εταιρείας, η υπηρεσία αποφασίζει να κηρύξει έκπτωτη την Athens Airways.[3] Οι πτήσεις σταματούν τον Σεπτέμβριο του 2010, ενώ η εταιρεία καταθέτει και επίσημα την άδειά της στην ΥΠΑ στις 31 Ιανουαρίου 2011, αναφέροντας ως βασικό λόγο την ακύρωση της συγχώνευσης Olympic Air και Aegean Airlines από την Κομισιόν.[4]
http://www.ergatiki.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=4057:i1010&Itemid=62
Ο 51χρονος επιχειρηματίας, που πυροβόλησε ο απολυμένος εργαζόμενος στην Κομοτηνή είναι ο Σάκης Ανδριανόπουλος, διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας Helesi. O Σ. Ανδριανόπουλος, παλαιό στέλεχος στην ΟΝΝΕΔ, είχε το 2008, μαζί με τον σύζυγο της πρώην βουλευτίνας της Νέας Δημοκρατίας Φεβρωνίας Πατριανάκου, Δ. Καραΐσκο, ιδρύσει την αεροπορική εταιρία Αthens Airways που στόχο είχε τι άλλο; Να κατασπαράξει το κενό που άφηνε πίσω του το κλείσιμο της Ολυμπιακής που εδώ και δεκαετίες πάσχιζαν με άσβεστο πάθος να πετύχουν οι κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ και Νέας Δημοκρατίας. Ομως η Αthens Airlines που στόχευε στις άγονες γραμμές (αφού πρώτα κατάφερε να τσιμπήσει επιδοτήσεις εκατομμυρίων ευρώ) συνθλίφτηκε κάπου ανάμεσα στο Βγενόπουλο, την Aegean και τις συνεχείς καταγγελίες των αερολιμεναρχών των νησιών για την “ποιότητα” των υπηρεσιών της, με αποτέλεσμα, το τελικό της κλείσιμο, το Σεπτέμβρη του 2010.
Οσο για την εταιρία Helesi, στην οποία ανήκε και το εργοστάσιο στην Κομοτηνή που ασχολείται με τα απορρίμματα και την ανακύκλωση, είχε ιδρυθεί το 1997 (πάλι με συνεταίρους στην επένδυση την Πατριανάκου - που αποσύρθηκε - και τον Καραϊσκο να παραμένει με 4%) και έφτιαχνε κάδους απορριμμάτων. Η εταιρία, που τους τελευταίους μήνες, είχε απολύσει τους μισούς εργάτες, έχει βρεθεί στο επίκεντρο καταγγελιών για απευθείας αναθέσεις, όλως τυχαίως σε δήμους που ελέγχονταν από τη γαλάζια πολυκατοικία. Στις στήλες της Ελευθεροτυπίας (5/4/2009), ο Ιός είχε αναδείξει σε πολυσέλιδο άρθρο τις “σχέσεις στοργής” ανάμεσα στον τότε δήμαρχο Νικήτα Κακλαμάνη και την εταιρία, η οποία ανάμεσα σε άλλα, είχε αναλάβει και τους καθαρισμούς χώρων στους Ολυμπιακούς του 2004... Σημειωτέον, ότι η Πατριανάκου, όπως και ο Κακλαμάνης είχαν ακολουθήσει το Σαμαρά στην Πολιτική Ανοιξη μετά την έξοδό του από τη ΝΔ το 1993.
Θυμηθήκαμε και κάτι από τα παλιά:
http://nasosbratsos.blogspot.com/2010/05/airlines.html