Ικαριώτες Πρόσφυγες στο Β Παγκόσμιο Πόλεμο Α μέρος

https://www.youtube.com/watch?v=C625SYZQJ9U

Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2020

H τηλεκπαίδευση στην Ικαρία

 


ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ & Λ.Τ. ΡΑΧΩΝ ΙΚΑΡΙΑΣ


                                                                                                                                      Ικαρία 17/12/20
Προς :
· Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων
· Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Βορ. Αιγαίου
· Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Σάμου
· Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου
· Αντιπεριφερειάρχης Νομού Σάμου
· Βουλευτής Νομού Σάμου
· Δήμος Ικαρίας
Κοινοπ.:
· Ανώτατη Συνομοσπονδία Γονέων Ελλάδας (ΑΣΓΜΕ)
· Ε.Λ.Μ.Ε Ικαρίας-Φούρνων
· Μ.Μ.Ε

ΘΕΜΑ: ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΙΚΑΡΙΑ

Γνωρίζοντας τις δύσκολες συνθήκες που βιώνουμε ως χώρα λόγω του COVID-19 αλλά και λαμβάνοντας υπόψη μας την μέχρι τώρα εμπειρία μας από την τηλεκπαίδευση (παραπάνω από έναν μήνα), εμείς, γονείς και κηδεμόνες των μαθητών/μαθητριών του Γυμνασίου με Λυκειακές τάξεις Ραχών Ικαρίας, καταγγέλλουμε τον νέο τρόπο διδασκαλίας, την τηλεκπαίδευση,  για τους παρακάτω λόγους:
•    Η μέθοδος διδασκαλίας που έχει επιβληθεί σε όλους τους μαθητές/ μαθήτριες και στους εκπαιδευτικούς είναι αντιεκπαιδευτική. Δεν υπάρχει φυσική επαφή με τους καθηγητές και τους δασκάλους, παρά μόνο επαφή με μια «οθόνη». Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την έλλειψη συγκέντρωσης  των μαθητών/μαθητριών και τη δημιουργία μεγάλων κενών στην κατανόηση και αφομοίωση της ύλης.
•    Βάση των συστάσεων των ειδικών της παιδιατρικής επιστήμης, ψυχολόγων  οφθαλμιάτρων κ.α.,  η  καθημερινή, πολύωρη έκθεση των παιδιών στην οθόνη του υπολογιστή ή του κινητού είναι επιβαρυντική για την υγεία τους.  
•    Δεν υπάρχει ισότιμη πρόσβαση στο διαδίκτυο ούτε στον εξοπλισμό για να πραγματοποιηθεί τηλεκπαίδευση από όλους τους μαθητές.
Για τους λόγους αυτούς:
1. Ζητάμε να ανοίξουν άμεσα τα σχολεία με αυστηρά υγειονομικά μέτρα.
  2.  Μέχρι τότε, δεν αποδεχόμαστε τις απουσίες που καταγράφονται.
3.  Δεν αποδεχόμαστε την αποτελεσματικότητα των μαθημάτων που παραδίδονται μέσω τηλεκπαίδευσης και ζητάμε την επανάληψη της ύλης.
  4.  Μόνο ως κακόγουστο αστείο μπορεί να εκληφθεί η βαθμολόγηση των παιδιών εξ αποστάσεως, αφού καμία από τις προϋποθέσεις αξιολόγησης δεν τηρείται.
5. Τέλος, διεκδικούμε ισότιμη πρόσβαση στην εκπαίδευση με δωρεάν παροχή ιντερνέτ και δωρεάν εξοπλισμό για όλους τους μαθητές.
Αντίστοιχα προβλήματα καταγράφονται και στις υπόλοιπες σχολικές μονάδες Δ.Ε. του νησιού.