Τι ακούσαμε, τι διαβάσαμε και τι είδαμε αυτές τις μέρες από τα ΜΜΕ.
Το τελευταίο 10ήμερο, βρεθήκαμε στο επίκεντρο της δημοσιότητας.
Άλλοτε με χαμόγελο, απορία, αγανάκτηση ή θυμό παρακολουθήσαμε την ειδησιογραφία των ημερών. Ειπώθηκε:
Το κίνημα ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ είναι υπεύθυνο για την μη χρηματοδότηση των εταιριών από τις τράπεζες και την αποπεράτωση των έργων:
Απάντηση:
Έχουν συναφθεί συμβάσεις δανειοδότησης των εταιρειών από τις τράπεζες το 2007 με τα χαμηλά επιτόκια που ίσχυαν τότε. Σήμερα σε αυτό το περιβάλλον της κρίσης και της έλλειψης οικονομικής ρευστότητας οι τράπεζες απαιτούν υψηλότερα επιτόκια και μεθοδεύουν την ακύρωση των συμβάσεων αυτών. Για την έλλειψη χρηματοδότησης των εταιριών δεν ευθύνονται σε καμιά περίπτωση οι χρήστες που αρνούνται να καταβάλουν το τέλος διοδίων.
Στον ισολογισμό 2008 της Νέας Οδού Α.Ε. αναφέρεται ότι η εταιρία έχει συνάψει ομολογιακό δάνειο 400.000.000 € και έχει εκταμιεύσει ένα πολύ μικρό μέρος του δανείου.
Ο τζίρος της Νέας Οδού Α.Ε. σύμφωνα με τον ισολογισμό της το 2009 ήταν 67.000.000€.Ποιο μπορεί να είναι το ποσοστό επί του τζίρου του «ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ» που ευθύνεται για την μη αποπεράτωση των έργων?
Το κράτος καλείται να πληρώσει στις εταιρείες τις διελεύσεις των οδηγών που δεν πληρώνουν:
Απάντηση:
Παρακαλούμε το Υπουργείο να μας υποδείξει σε ποιο άρθρο της σύμβασης προβλέπεται αυτό.
Το κράτος οφείλει να διεκδικήσει 200.000.000 € για αθέτηση των υποχρεώσεων των εταιριών και να μην υποκύψει στους εκβιασμούς που πιθανώς να δέχεται. Οφείλει να υπερασπιστεί το Δημόσιο συμφέρον για το οποίο είναι προορισμένο να λειτουργεί.
Το Δημόσιο έχει απώλεια εσόδων από το Φ.Π.Α
.
Απάντηση:
Όλες οι εταιρίες που λειτουργούν επί ελληνικού εδάφους υποχρεούνται να αποδίδουν Φ.Π.Α. σύμφωνα με τις πωλήσεις τους και όχι με τις εισπράξεις τους (έκδοση παραστατικών και όχι διαφυγόντων εσόδων).
Επιπρόσθετα στη συγκεκριμένη σύμβαση υπάρχει ειδική διάταξη (Αρ24παρ1.5(1)) όπου ρητά αναφέρεται ότι τα έσοδα της εταιρίας, άρα και ο Φ.Π.Α. που αναλογεί, υπολογίζονται με βάση τις διελεύσεις των οχημάτων από τους σταθμούς διοδίων και όχι με βάση τα οχήματα των οποίων οι οδηγοί καταβάλουν το αντίτιμο των διοδίων»
Ο υπουργός Υποδομών είναι υποχρεωμένος να διευκολύνει τις εταιρίες να εισπράξουν τα χρήματα τους:
Απάντηση:
Σύμφωνα με τη σύμβαση παραχώρησης αρ.24 το ελληνικό δημόσιο δεν εμπλέκεται στη διαδικασία είσπραξης των διοδίων. Αυτό αφορά δύο ιδιώτες (εταιρία-οδηγό οχήματος).Ο υπουργός Υποδομών είναι εκλεγμένος να διαφυλάττει τα δικαιώματα των πολιτών και να υπερασπίζεται το δημόσιο συμφέρον.
Η αρχή Προστασίας προσωπικών δεδομένων έδωσε άδεια φωτογράφησης των οδηγών που δεν πληρώνουν:
Απάντηση:
Η Αρχή προστασίας δεδομένων απάντησε σε ερώτημα που είχε θέσει το υπουργείο στο παρελθόν ότι δεν κωλύεται να δίνει προσωπικά στοιχεία των κατόχων αυτοκινήτων σε ιδιωτική εταιρεία.(ονοματεπώνυμο +διεύθυνση κατοικίας ΜΟΝΟ)
Ως προς τη φωτογράφηση το συγκεκριμένο έγγραφο αναφέρει ότι απαιτείται έλεγχος νομιμότητας από την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.
Ήδη για το συγκεκριμένο έγγραφο κατατέθηκε προσφυγή στην ΑΠΠΔ από το Δημοτικό Συμβούλιο του δήμου Ωρωπού.
Θα σταλούν στους οδηγούς διαταγές πληρωμής με 20πλάσιο πρόστιμο:
Απάντηση:
Η διαδικασία είσπραξης σύμφωνα με το άρθρο 24 είναι, αποστολή ειδοποιητηρίου συνοδευόμενο από φωτογραφία με απαίτηση πληρωμής εντός 15θήμερου ( χωρίς πρόστιμο ) και αν δεν καταβληθεί το ποσό από το χρήστη, η εταιρία δύναται να κινήσει διαδικασία διαταγής πληρωμής του 20πλάσιου ποσού την οποία είμαστε έτοιμοι να αντιμετωπίσουμε.(ανακοπή-αίτηση αναστολής)
Θα γίνουν ηλεκτρονικά διόδια μέχρι το 2012:
Απάντηση:
Ο κύριος Μαγκριώτης μας έχει επανειλημμένως εξαγγείλει την άμεση τοποθέτηση ηλεκτρονικών διοδίων από το 2009.
Σύμφωνα με το άρθρο 24 παρ 1.1. παρ 1.4 παρ.2.5. της σύμβασης τα ηλεκτρονικά διόδια είναι συμβατική υποχρέωση (και όχι χάρη ) της ΝΕΑΣ ΟΔΟΥ Α.Ε. Θα έπρεπε ήδη να χρησιμοποιεί ηλεκτρονικά διόδια από τον 21/8/2009 όπου ήταν και η τελική ημερομηνία τοποθέτησης τους.
Ο
κύριος Μαγκριώτης μας είπε: Έχετε δίκιο!
Απάντηση:
Καλωσορίζουμε τον κύριο Μαγκριώτη στο κίνημά μας!
Ο κύριος Μαγκριώτης μας είπε: Κάντε υπομονή!
Απάντηση:
Από τον Οκτώβριο του 2009 μας ζητάει μόνο να κάνουμε υπομονή.Η υπομονή μας τελείωσε..
Ο κύριος Μαγκριώτης είπε: Επανεξετάζονται οι συμβάσεις:
Απάντηση:
Ζητάμε καταγγελία της σύμβασης. Με την από 22/6/2010 αναφορά θεσμικών παραγόντων της Β/Α Αττικής ζητάμε από το ελληνικό δημόσιο να καταγγείλει τη Σύμβαση για πολλούς λόγους αθέτησης των συμβατικών υποχρεώσεων της Νέας Οδού Α.Ε.
Ο κύριος Μαγκριώτης είπε: Θα μειωθούν τα τέλη των διοδίων:
Απάντηση:
Η διαρκής τοποθέτηση νέων σταθμών μας σε όλο το οδικό δίκτυο ακυρώνει τις «καλές σας προθέσεις».
Κύριε Μαγκριώτη λάθος καταλάβατε. Δεν θέλουμε μείωση των διοδίων. Θέλουμε να καταργηθούν τα διόδια από τη Β/Α Αττική.
Η άρνηση πληρωμής διοδίων θα είναι παράβαση του ΚΟΚ.
Απάντηση:
Εξ όσων γνωρίζουμε ο ΚΟΚ είναι ένα κώδικας οδικής κυκλοφορίας με παγκόσμια ισχύ προς εξυπηρέτηση της ασφάλειας των οδηγών. Ειλικρινά δεν μπορούμε να φανταστούμε ποιος φυσιοδίφης θα μπορούσε να συνδέσει την άρνηση πληρωμής διοδίων με την ασφάλεια των οδηγών. Θα το εξετάσουμε αν τα καταφέρει ο φυσιοδίφης.
Ο καλύτερος ρόλος της καριέρας του Απ. Γκλέτσου:
Απάντηση:
Ο κ. Γκλέτσος διεκδικεί τα αυτονόητα για τους δημότες του πράγμα που με θλίψη μας βλέπουμε ότι δεν κάνει ο κύριος Ρέππας. Η αγανάκτησή του μας βρίσκει αλληλέγγυους. Συμμεριζόμαστε απόλυτα τα συναισθήματα του. Έχουμε έρθει πολλές φορές στην ίδια συναισθηματική κατάσταση με εκείνον. Του συμπαραστεκόμαστε.
Είστε τζαμπαζήδες:
Απάντηση:
Είμαστε σκληρά φορολογούμενοι πολίτες , πληρώνουμε τη χρήση των δρόμων με τα τέλη κυκλοφορίας και την βενζίνη και αρνούμαστε να είμαστε χρηματοδότες της κατασκευής μελλοντικών δρόμων που πιθανότατα δεν θα χρησιμοποιήσουμε ποτέ.
Τι απαιτούμε:
Απαιτούμε να καταργηθούν τα διόδια από τη Β/Α Αττική.
Συντονιστικό Κατοίκων και Φορέων Β/Α Αττικής ενάντια στα διόδια.