Την ίδια μέρα που ο Παπανδρέου στη Βουλή δήλωνε: "Βάλαμε πλάτη για να μην καταστραφεί η χώρα και γι αυτό πρέπει να είμαστε περήφανοι", την ώρα που μίλαγε για "Εξυπηρέτηση του πολίτη", "Ρεκόρ τουριστών", "Βάσεις για νέο πρότυπο ανάπτυξης", ο υφυπουργός της τρικομματικής κυβέρνησης και του καρατζαφερικού ΛΑΟΣ, καλούσε τους κατοίκους του νομού Σάμου να ταξιδέψουν με το "Ιεράπετρα" ή κολυμπώντας.
Ασχολίαστο...
1)από το Ράδιο-Αρμονία της Σάμου (www.armoniaradio.gr)
Στη δρομολόγηση του «Ιεράπετρα» στο νομό μας, αναφέρθηκε σήμερα στο «Ράδιο 9» και στην εκπομπή του Δημήτρη Σταυρόπουλου και Δήμου Βερύκιου, ο υφυπουργός Ναυτιλίας και Ανάπτυξης, κος Άδωνις Γεωργιάδης.
Ερωτηθείς από το Δημήτρη Σταυρόπουλο τι θα γίνει με τη Σάμο, που επί των ημερών του κου Γεωργιάδη γύρισε η γραμμή στη δεκαετία του ’50, δρομολογώντας ένα καράβι που κάνει 18 ώρες, ο κος Γεωργιάδης, απάντησε:
«Έχουμε ξεκινήσει διακομματικό διάλογο για την ακτοπλοΐα και την επόμενη εβδομάδα θα ανακοινώσουμε τα μέτρα μας. Οι ακτοπλοϊκές εταιρείες έχουν ζημία 400 εκ. ετησίως. Το υπουργείο και το Κράτος δεν έχει καράβια. Έχει γραμμές που βγάζει σε διαγωνισμούς και έρχονται οι εταιρείες για να πάρουν την εν λόγω γραμμή. Αυτή τη στιγμή, λόγω των τεράστιων ζημιών των εταιρειών και της αύξησης των τιμών στα καύσιμα, δεν υπάρχει κανένα άλλο προσφερόμενο πλοίο, πλην του «Ιεράπετρα» Κάναμε διαγωνισμό και ήρθε μία εταιρεία, με ένα πλοίο λίγο νεότερο του «Ιεράπετρα» και το όλο θέμα είναι σε εξέλιξη. Θα πρέπει να επιστρέψουμε στον πραγματικό κόσμο».
«Εσείς θα πηγαίνατε σε ένα ταξίδι 18 ωρών για Σάμο και Ικαρία;», ρώτησε τον υφυπουργό ο Δημήτρης Σταυρόπουλος. «Εάν η επιλογή είναι να πάω σε 18 ώρες ή να πάω κολυμπώντας, θα πήγαινα με το «Ιεράπετρα», γιατί αυτή είναι η επιλογή σήμερα» και πρόσθεσε πως αν το πετρέλαιο πάει στα 130 δολάρια, τότε θα σταματήσουν όλα τα πλοία.
«Και τι λέτε στο σαμιώτη;», ρώτησε ο Δημήτρης Σταυρόπουλος.
«Να κάνουμε όλοι υπομονή. Αυτή είναι η ζωή σήμερα. Δε θέλω να λαϊκίζω, αλλά θέλω να μεταφέρω την πραγματικότητα. Μίλησα με όλες τις εταιρείες παρουσία των παραγόντων της Σάμου και για παράδειγμα η «Blue Star» μου είπε: «Δεν έχουμε κανένα ενδιαφέρον για τη γραμμή αυτή». Και μιλάμε για μια γραμμή που είναι επιδοτούμενη σε ένα βαθμό και μονοπωλιακή. Σε αυτή τη γραμμή το «Νήσος Μύκονος» έμπαινε μέσα 650.000 το μήνα. Πώς να κρατήσει η εταιρεία το «Νήσος Μύκονος» στη γραμμή;» είπε ο κος Γεωργιάδης και κατέληξε: «Είμαι στεναχωρημένος όταν υποβαθμίζεται μία γραμμή. Μακάρι να μη γίνονταν».
Γ.Κ
2)το τηλεγράφημα του ΑΠΕ
Σάμος: Αντιδράσεις των κατοίκων από τις δηλώσεις του Αδ. Γεωργιάδη για την ακτοπλοϊκή σύνδεση του νησιού με τον Πειραιά 02/02/2012 17:12 ΑΠΕ-ΜΠΕ του ανταποκριτή μας Σάμος, Ελλάδα 186 Greek
Ανάστατοι είναι σήμερα οι κάτοικοι της Σάμου, μετά τις δηλώσεις του υφυπουργού Ναυτιλίας 'Αδωνι Γεωργιάδη σε εκπομπή του ΡΑΔΙΟ 9. Ειδικότερα, ερωτηθείς εάν θα πήγαινε ένα ταξίδι που θα διαρκούσε 18 ώρες, ο κ.Γεωργιάδης απάντησε ότι «Εάν η επιλογή είναι να πάω σε 18 ώρες ή να πάω κολυμπώντας, θα πήγαινα με το "Ιεράπετρα", γιατί αυτή είναι η επιλογή σήμερα» και πρόσθεσε πως αν το πετρέλαιο πάει στα 130 δολάρια, τότε θα σταματήσουν όλα τα πλοία.
Επίσης ο υφυπουργός Ναυτιλίας, δήλωσε ότι το υπουργείο έχει «ξεκινήσει διακομματικό διάλογο για την ακτοπλοΐα και την επόμενη εβδομάδα θα ανακοινώσουμε τα μέτρα μας. Οι ακτοπλοϊκές εταιρείες έχουν ζημία 400 εκ. ετησίως. Το υπουργείο και το κράτος δεν έχει καράβια. Έχει γραμμές που βγάζει σε διαγωνισμούς και έρχονται οι εταιρείες για να πάρουν την εν λόγω γραμμή. Αυτή τη στιγμή, λόγω των τεράστιων ζημιών των εταιρειών και της αύξησης των τιμών στα καύσιμα, δεν υπάρχει κανένα άλλο προσφερόμενο πλοίο, πλην του "Ιεράπετρα". Κάναμε διαγωνισμό και ήρθε μία εταιρεία, με ένα πλοίο λίγο νεότερο του "Ιεράπετρα" και το όλο θέμα είναι σε εξέλιξη. Θα πρέπει να επιστρέψουμε στον πραγματικό κόσμο».
Δείτε και εδώ:
http://nasosbratsos.blogspot.com/2012/01/blog-post_8418.html