Ικαριώτες Πρόσφυγες στο Β Παγκόσμιο Πόλεμο Α μέρος

https://www.youtube.com/watch?v=C625SYZQJ9U

Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2014

Προπαγάνδα, "δημοσιογραφία" και παπατζιλίκια του μνημονιακού θίασου

...αναδημοσίευση από http://financialcrimesnews.blogspot.gr...

 

 Tη μια διαρρέουν στα ΜΜΕ οτι κάνουν "αυστηρούς ελέγχους" για να δείξουν ότι νοιάζονται τον πολίτη (μπας και κλέψουν την ψήφο του)  και φυσικά οι "έλεγχοι" δεν αποδίδουν τίποτα συγκεκριμένο και την άλλη πουλάνε "ανάπτυξη".

Συγκρίνουμε την ειδησεογραφία σε σχέση με τις ημερομηνίες της, το περιεχόμενό της και το σχόλιο που κάναμε το 2012.

Διπλασιάζει τα καταστήματά της στη Βρετανία η Lidl (Είδηση της Τετάρτης 12 Φεβρουαρίου 2014):
   

Για το επενδυτικό πρόγραμμα της Lidl Ελλάς, ύψους 130 εκατ. για το 2014, ενημέρωσε τον Πρωθυπουργό ο πρόεδρος του Δ.Σ. της εταιρείας, Georg Kroell, σε συνάντηση στο Μέγαρο Μαξίμου.

Ο πρόεδρος της Lidl Ελλάς αναφέρθηκε στην κατασκευή και λειτουργία δύο νέων χώρων Logistics, ο πρώτος από τους οποίους, στα Καλύβια Αττικής, εγκαινιάζεται αύριο από τον υπουργό Ανάπτυξης Κωστή Χατζηδάκη.

Ο πρωθυπουργός ευχαρίστησε τον κ. Kroell για την εμπιστοσύνη που δείχνει η εταιρεία στην ελληνική οικονομία, την προώθηση ελληνικών προϊόντων σε ευρωπαϊκές χώρες και τη στήριξη της εξαγωγικής δυνατότητας του έλληνα παραγωγού.

Πηγή: ΑΜΠΕ



 Έγραφε στις 29 Μαρτίου 2012 το Υπουργειο Ανάπτυξης

http://www.mindev.gov.gr/?p=6624
   
  

Έρευνα συλλογής τιμών βασικών καταναλωτικών προϊόντων σε χώρες της ΕΕ -Αναφορά του Αναπληρωτή Υπουργού Ανάπτυξης, Σωκράτη Ξυνίδη στην Επιτροπή Ανταγωνισμού και στον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου για την αλυσίδα LIDL
29 Μαρτίου, 2012

Η Υπηρεσία Εποπτείας Αγοράς της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου προχώρησε το Δεκέμβριο του 2011, σε συνεργασία με εξειδικευμένη εταιρία, στη διενέργεια έρευνας συλλογής τιμών βασικών καταναλωτικών προϊόντων σε έξι χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Συλλέχθηκαν τιμές από αλυσίδες σούπερ μάρκετ, κυρίως επωνύμων προϊόντων διεθνών εταιριών, με παρουσία στις περισσότερες ή και σε όλες τις χώρες του δείγματος. Την ίδια χρονική περίοδο καταγράφηκαν και οι τιμές πώλησης 70 προϊόντων που διακινούνται αποκλειστικά από την εκπτωτική αλυσίδα λιανικής (hard discounter) LIDL, σε χώρες όπως Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία και Βουλγαρία.

Τα αποτελέσματα της έρευνας, όπως εμφανίζονται στους συνημμένους πίνακες, έδειξαν ότι οι τιμές των προϊόντων που διακινούνται αποκλειστικά από την εταιρεία LIDL στην Ελλάδα, μετά και την αφαίρεση του συντελεστή Φ.Π.Α., είναι σημαντικά υψηλότερες από τις αντίστοιχες τιμές των ιδίων προϊόντων στις άλλες χώρες της έρευνας.

Η Υπηρεσία Εποπτείας της Αγοράς απέστειλε στη LIDL επιστολή, γνωστοποιώντας τα διαθέσιμα στοιχεία τιμών και έλαβε σχετική απαντητική επιστολή. Η LIDL μεταξύ άλλων, αναφέρεται στην ένταση του ανταγωνισμού που υπάρχει σε άλλες χώρες για να αιτιολογήσει τις διαφορές τιμών.

Είναι γεγονός ότι στη χώρα μας, σε αντίθεση με ό,τι συμβαίνει στις άλλες χώρες του δείγματος, λειτουργεί μόνο το LIDL ως εκπτωτική αλυσίδα μετά και την αποχώρηση του ALDI. Αναφέρει, επίσης, το επιχείρημα του υψηλού κόστους μεταφοράς, διακίνησης και συντήρησης των προϊόντων στη χώρα μας. Θα περίμενε, λοιπόν, κανείς το υψηλό κόστος να επηρέαζε ανάλογα και τα επώνυμα προϊόντα διεθνών προμηθευτών γεγονός που δεν επιβεβαιώνεται από την έρευνα. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι τιμές, αυτών των προϊόντων, στην Ελλάδα είναι αρκετά χαμηλότερες από την Γαλλία και την Ιταλία.

Τα σχετικά στοιχεία με την ανάλυσή τους διαβίβασε με αναφορά του ο Αναπληρωτής Υπουργός Ανάπτυξης Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, Σωκράτης Ξυνίδης, τόσο στην Επιτροπή Ανταγωνισμού όσο και στον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου.


 

Γράφαμε τη Δευτέρα, 3 Σεπτεμβρίου 2012 μερικούς μήνες μετά τις εκλογές:

Όταν η πολιτική προπαγάνδα φοράει φερετζέ και "περνάει" από τα ΜΜΕ


Λίγο πριν τις εκλογές της 6ης Μάη, ένα μπαράζ ελέγχων ξεκίνησε στα σούπερ μάρκετ Lidl (αν δεν κάνουμε λάθος γερμανικών συμφερόντων και έχει και αυτό τη σημασία του). Nαι ήταν είδηση που έπρεπε να γραφτεί, κινητοποιήθηκε μηχανισμός, ενεργοποιήθηκε εισαγγελέας, κλπ. Δώστου πηχαίοι τίτλοι στα ΜΜΕ, ταυτόχρονα σε αρκετά και για μέρες, αφού οι έλεγχοι και η κινητοποίηση του μηχανισμού συνεχίζονταν, "τρίξιμο δοντιών", δημοσιεύματα-σήριαλ, που οι "πονηρεμένοι" τα εξέλαβαν τότε σαν έμμεση προπαγάνδα (το κράτος και η κυβέρνηση που το διαχειρίζεται είναι ΕΔΩ και δουλεύει για το καλό σας, ψηφίστε αναλόγως και όχι "ανεύθυνα"). Οι εκλογές, διπλές μάλιστα, πέρασαν και ακόμα περιμένουμε "μπαράζ δημοσιευμάτων", με τα αποτελέσματα της εκστρατείας των ελεγκτικών μηχανισμών του κράτους στα Lidl. Επειδή εμείς δεν έχουμε μνήμη χρυσόψαρου, μπορεί κανείς να μας ενημερώσει ή "ώδινεν όρος και έτεκε μυν"?
Αναδημοσιεύουμε μέρος ενός καλού άρθρου του εκλεκτού συναδέλφου Βασίλη Γέωργα από το capital.gr, εκείνης της περιόδου, αλλά και κάποια άλλα επίσης αρχείου.



Παρασκευή, 30 Μαρτίου 2012 - 09:34
Έλεγχοι για τις τιμές: Μετά τη Lidl, ποιος;


Του Βασίλη Γεώργα

Το πρώτο ηχηρό μήνυμα της Κυβέρνησης προς τα μεγάλα σούπερ μάρκετ και το οργανωμένο λιανεμπόριο, ότι μαζί με τα λεφτά των Ελλήνων καταναλωτών τελειώνει και η πολυετής περίοδος ανοχής των υψηλών τιμών, των καρτέλ και του αθέμιτου ανταγωνισμού, αποτελεί η περίπτωση της Lidl που από χθες «βγήκε στη σέντρα» με την αιτιολογία ότι πουλά στην Ελλάδα τα προϊόντα της ακριβότερα έως και 50-70% σε σχέση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες.

Το γεγονός ότι η ανακοίνωση από τον αρμόδιο για το εμπόριο, αναπληρωτή υπουργό Ανάπτυξης Σωκράτη Ξυνίδη και η γνωστοποίηση του θέματος προς έλεγχο στην Επιτροπή Ανταγωνισμού και στον Εισαγγελέα, έγινε εν μέσω προεκλογικής περιόδου και ενώ τα στοιχεία ήταν γνωστά εδώ και περίπου ένα μήνα, αποδυναμώνει ίσως τις πιθανότητες η έρευνα για την υπόθεση αυτή να προχωρήσει σε βάθος.
Εντούτοις ακόμη και ως πολιτικός λεονταρισμός δεν παύει να λειτουργεί ως μοχλός πίεσης μετά από καιρό προς τους μεγάλους λιανέμπορους και τη βιομηχανία, ώστε να προσαρμοστούν στις συνθήκες εσωτερικής υποτίμησης που επικρατούν και να χαμηλώσουν τις τιμές και τα περιθώρια κέρδους.




2)«Lidl»: Οι υπάλληλοι του σούπερ μάρκετ δηλητηρίαζαν τα τρόφιμα για να μην τα πάρουν άστεγοι.

Ο γερμανικός εμπορικός όμιλος λιανικής «Lidl» ζήτησε συγγνώμη σήμερα λίγο αφότου από σουηδικά ΜΜΕ αναφέρθηκε ότι υπάλληλοι σουηδικού υποκαταστήματός του μόλυναν, με τοξικά απορρυπαντικά, τα υπόλοιπα των ειδών τροφίμων, στον προαύλιο χώρο του καταστήματος προφανώς, παρεμποδίζοντας με τον απαράδεκτο αυτό τρόπο άστεγους να τα χρησιμοποιήσουν.

«H Lidl Σουηδίας πληροφορήθηκε ότι απορρυπαντικά χύθηκαν στους κάδους αποτρέποντας εισβολείς στον εξωτερικό χώρο του καταστήματος να κλέψουν υπολείμματα εμπορευμάτων από τον χώρο αυτόν», δήλωσε ο εκτελεστικός διευθυντής του ομίλου για τη Σουηδία, Ματίας Κιβικόσκι--διευκρίνισε ότι το συμβάν είναι πρόσφατο.

«Λυπούμεθα εκ βαθέων για ό,τι συνέβη και που ούτε επιτρέπεται ούτε και προτείνεται από τον όμιλό μας», τόνισε ο εκπρόσωπος του Lidl.

Το περιστατικό έγινε στο προάστιο Σόλνα της Στοκχόλμης και αναφέρθηκε από μία τοπική εφημερίδα, την «Μιτ ι Σόλνα».

Σύμφωνα με την τοπική εφημερίδα, εξαγριωμένοι υπάλληλοι του καταστήματος που ενοχλούντο από άστεγους που έψαχναν συνεχώς ανάμεσα στους κάδους για τρόφιμα, και άλλα είδη, αποφάσισαν πρόσφατα να τα μολύνουν με τοξικά απορρυπαντικά. Προστίθετο στα δημοσιεύματα ότι γινόταν δυσδιάκριτα μνεία μόλυνσης των κάδων με τοξικό προϊόν, χωρίς ειδική μνεία ότι τα τρόφιμα ήταν «ακατάλληλα» προς βρώση.

-Από την πλευρά του, ο εκπρόσωπος τοπικού σωματείου αστέγων (περιοχή Στοκχόλμης), ο Ρολφ Νίλσον, τόνισε στις δηλώσεις του ότι «απλά πρόκειται για ακατανόητες πράξεις και ταυτοχρόνως πολύ ανησυχητικές». «Θυμίζω πως αναφερόμαστε σε ανθρώπους που για να επιζήσουν ψάχνουν την τροφή τους ...στα σκουπίδια» επισήμανε.

Πηγή: Καθημερινή - 13 Νοεμβρίου 2008
__________________________________________________________
Επιπλέον καταγγελίες.



Πρόστιμο στα LIDL γιατί κατασκόπευε τους υπαλλήλους του


Το περιοδικό Stern όπου
αναφέρθηκε η καταγγελία
Το γερμανικό εκπτωτικό κατάστημα LIDL θα πρέπει να καταβάλει 1.462 εκατομμύρια ευρώ γιατί κατασκόπευε ορισμένους υπαλλήλους του, ανακοινώθηκε από τον Γκίντερ Σέντλερ, αξιωματούχο της προστασίας προσωπικών δεδομένων των εργαζομένων του κρατιδίου της Βάδης-Βυρτεμβέργης, όπως αναφέρει το περιοδικό «Stern».
Να ενημερώσουμε ότι το Stern είναι το εγκυρότερο και μεγαλύτερης κυκλοφορίας περιοδικό στη Γερμανία.

«Το LIDL στο παρελθόν έδινε πολύ λίγη σημασία στην προστασία των προσωπικών δεδομένων», παραδέχτηκε εκπρόσωπος του εκπτωτικού καταστήματος που εδρεύει στο κρατίδιο αυτό.

Το ποσό αυτό θα πληρώσει το LIDL σε 12 περιφερειακά καταστήματα του στη χώρα, όπου έχουν σημειωθεί περιπτώσεις κατασκοπείας των εργαζομένων.

Το LIDL έχει ήδη παραδεχτεί από τον Μάρτιο ότι ακολουθούσε πρακτικές κατασκοπείας των υπαλλήλων του και έχει ζητήσει δημοσίως συγγνώμη.

Το περιοδικό «Στερν» αναφέρει ότι η στενή παρακολούθηση των εργαζομένων γινόταν με κάμερες-μινιατούρες που είχαν τοποθετηθεί σε στρατηγικά σημεία των καταστημάτων ακόμα και στους χώρους όπου οι εργαζόμενοι κάθονταν στο διάλειμμα, με το αιτιολογικό ότι προσπαθούσε να καταπολεμήσει τις κλοπές και τις απώλειες στα αποθέματά του.

Η επιβολή του χρηματικού πρόστιμου χαιρετίστηκε από όλα τα συνδικάτα εργαζομένων που χαρακτήρισαν την κατασκοπεία υπαλλήλων «τελείως απαράδεκτη».