Ικαριώτες Πρόσφυγες στο Β Παγκόσμιο Πόλεμο Α μέρος

https://www.youtube.com/watch?v=C625SYZQJ9U

Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2010

Εκδήλωση για την Παλαιστινιακή ποίηση

Ίσως αρπάξεις απ' τη γη μου και την τελευταία σπιθαμή. Ίσως ταίσεις στις φυλακές τη νιότη μου Ίσως μου κλέψεις την κληρονομιά του παππού μου - πιθάρια, έπιπλα και σκεύη -. Ίσως καθίσεις παν' απ' το χωριό μας σαν εφιάλτης τρόμου εχθρέ του ήλιου αλλά δεν παζαρεύω κι ως τον ύστατο χτύπο της καρδιάς μου θ' αντιστέκομαι. του ΣΑΜΙΧ ΚΑΣΕΜ Εκδήλωση για την Παλαιστινιακή ποίηση, και μια ευκαιρία να μιλήσουμε για τον ρόλο της τέχνης στην ανάδυση της κριτικής συνείδησης, και να θυμηθούμε μία άλλη οπτική στην κυνική κι αδιέξοδη εποχή μας, θα πραγματοποιηθεί, το Σάββατο, 12-2 το μεσημέρι, στον Πολυχώρο Ράγες, στο Γκάζι, πολύ κοντά στον Σταθμό Μετρό του Κεραμεικού, επί της Κωνσταντινουπόλεως 82. Η εκδήλωση, η οποία πλαισιώνεται από έκθεση φωτογραφίας και ζωντανή μουσική, πραγματοποιείται στα πλαίσια του Παγκόσμιου εκπαιδευτικού Φόρουμ για την Παλαιστίνη και θα συνδεθεί, μέσω Skype, με την Παλαιστίνη και με 14 χώρες (Ιταλία, Βραζιλία Αυστραλία, Γαλλία κλπ) Στον ίδιον χώρο το απόγευμα, 6-8 θα πραγματοποιηθούν δρώμενα για τα παιδιά του Πολέμου με την συμμετοχή ποιητών και της μουσικής ομάδας "Σαπφώ". Δηλώσεις συμμετοχής στο 6947024685 Θα πουν πως ήταν δύσκολοι καιροί Μα δεν θα πουν πως σιώπησαν οι ποιητές τους B. Brecht