Ικαριώτες Πρόσφυγες στο Β Παγκόσμιο Πόλεμο Α μέρος

https://www.youtube.com/watch?v=C625SYZQJ9U

Κυριακή 23 Μαρτίου 2014

Φωτογραφικό αθλητικό ρετρό







Την πετριά να κυκλοφορώ στα γήπεδα με φωτογραφική μηχανή την είχα από μαθητής και έτσι βρήκα κάποιες παλιές φωτο και είπα να τις αναρτήσω. Οι "χαλκιδέϊκες" είναι από την πρώτη ποδοσφαιρική εκδρομή με συμμαθητή, εκτός Αθήνας και μου λείπουν οι φωτο από τον αγώνα Νέα Αρτάκη-Προποντίδα: 1-1 που μαζί με τις άλλες που αναφέρω παρακάτω, ήταν η "συγκομιδή της μέρας".
Προφανώς για τα δεδομένα της εποχής (μαθητής με μια απλή kodak 66X) μόνο σαν αναμνηστικά μπορούν να αξιοποιηθούν.

Οι δύο φωτο είναι από τον αγώνα Ολυμπιακός - Παναχαϊκή: 3-0, που έγινε στις 13 Νοεμβρίου 1977 στο γήπεδο της Χαλκίδας. Στη μια φωτο κάνει ζέσταμα ο Ντέρεκ Σπένς (η ξανθιά κουκίδα στη φωτο)  γκολτζής των Πειραιωτών εκείνη τη χρονιά και στην άλλη ο τερματοφύλακας της Παναχαϊκής, Βρεκούσης, διώχνει σε κόρνερ. Κάπου έχω και ένα γκολ του Σιώκου με κεφαλιά, αλλά άντε βρέστο.
Η άλλη φωτο από τη Χαλκίδα (αυτή με τον αναπληρωματικό με το 13) είναι από την ίδια μέρα στο ίδιο γήπεδο από τον πρωινό αγώνα Ολυμπιακό Χαλκίδας - Α.Ε. Σύρου (κίτρινο-μπλέ η Σύρος).

Η φωτο από τη Ριζούπολη είναι από αγώνα Ηθοποιοί-ΗΛΠΑΠ: 4-3 ή εργασιακό πρωτάθλημα, ή φιλανθρωπικός αγώνας.

Ακόμα φωτο από αγώνα Φωστήρας-Χαϊδάρι: 3-2 νομίζω το 1995 ή το 1996, όπου υπάρχει ακόμα το ξύλινο πέταλο.

Το γυρνάμε στο στίβο κάπου στα πρώτα μισα της δεκαετίας του ΄70, με τους "Πανικαριακούς αγώνες στίβου" στην Ικαρία, όπου σε μια φωτο "μεγαλουργεί" και η διαχείριση του Blog.

Μετά από "ανασκαφές" στο αρχείο, θα βρω και θα αναρτήσω και άλλες φωτο από γήπεδα, άλλων εποχών.

Παρασκευή 21 Μαρτίου 2014

Η θέση της ΑΣΠΙ για τις συνεργασίες



Το Νοέμβριο του 2010, στις δημοτικές εκλογές, η ΑΣΠΙ κατέγραψε το ελπιδοφόρο ποσοστό του 11%. Ελπίδα και αισιοδοξία ότι ένα κομμάτι της καριώτικης κοινωνίας, κουρασμένο και αγανακτισμένο από τις κατευθυντήριες κομματικές γραμμές, επιθυμεί μια διαφορετική προσέγγιση αλλά και δράση στα κοινά, όπως αυτό έχει διατυπωθεί άλλωστε με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο στην ιδρυτική διακήρυξη της ΑΣΠΙ από το Μάιο του 2010.

Το κάλεσμα, διαρκές και ανοιχτό, συνεχίζει να φέρνει κοντά ανθρώπους που βλέπουν την τοπική αυτοδιοίκηση ως ένα κύτταρο άμεσης δημοκρατίας και αυτοοργάνωσης. Πολίτες που θέλουν να συμβάλλουν ουσιαστικά, χωρίς διάθεση αυτοπροβολής και εγωισμού, με τόλμη και αποφασιστικότητα, ενάντια σε κάθε κατεστημένο. Στις τελευταίες γενικές συνελεύσεις επιβεβαιώθηκε η αποφασιστικότητά μας να συνεχίσουμε την πορεία μας στο χώρο της τοπικής αυτοδιοίκησης, στην κατεύθυνση μιας διαφορετικής αντίληψης γι’  αυτήν.

Η πρόσφατη πρόσκληση της νεοσυσταθείσας δημοτικής παράταξης ΙΚΑ.ΡΙ.Α., μας καλεί σε συνεργασία εκτιμώντας « τη συνεχή και συνεπή παρουσία μας στο χώρο της Αυτοδιοίκησης». Μία συνέχεια και μία συνέπεια όμως που η πλειοψηφία των δικών της μελών δεν έχει επιδείξει το προηγούμενο διάστημα. Πιο συγκεκριμένα, υποστηρικτές, μέχρι πρόσφατα, της νυν δημοτικής αρχής, δε φρόντισαν εγκαίρως και με παρρησία να διαχωρίσουν τη θέση τους, από τη στιγμή που οι πολιτικές επιλογές του δημάρχου δεν τους κάλυπταν, όπως ισχυρίζονται.

Από την άλλη, στις εκλογές του 2010 συνέπραξαν με πάθος στο λεγόμενο αντι-ΚΚΕ μέτωπο, ενώ τώρα έχει προαναγγελθεί, ως κομματική γραμμή του ΣΥΡΙΖΑ, ενδεχόμενη στήριξη της ΛΑΣ, δημοτικής παράταξης του ΚΚΕ, στο δεύτερο γύρο των εκλογών. Ακόμη ο υποψήφιος βουλευτής , εκλεκτός του ΣΥΡΙΖΑ το 2010, εξακολουθεί να δηλώνει υποστηρικτής και μέλος του, αλλά είναι αντίθετος στην τωρινή κομματική δημοτική παράταξη του ΣΥΡΙΖΑ, δηλαδή την ΙΚΑ.ΡΙ.Α. Τέλος τα περισσότερα από τα σημερινά μέλη της, που στήριξαν επί τέσσερα χρόνια τον κ. Σταυρινάδη, σήμερα διαφοροποιούνται έχοντας την επίσημη κομματική στήριξη.

Οι παλινωδίες και οι καιροσκοπισμοί που περιγράφουμε παραπάνω είναι πάγιο μέρος της «στρατηγικής» στην ελληνική πολιτική πραγματικότητα. Είναι όμως πολύ μακριά από τη δική μας λογική. Θλιβερή μας διαπίστωση, αλλά και θέση μας, είναι ότι η συγκρότηση δημοτικών παρατάξεων μέσα από κομματικές διαδικασίες οδηγεί νομοτελειακά στη χειραγώγηση της τοπικής αυτοδιοίκησης και στραγγαλίζει την  ελευθερία, την ανεξαρτησία και τη δημιουργικότητα. Μας κάνουν εντύπωση οι ισχυρισμοί ότι η ΙΚΑ.ΡΙ.Α είναι δημοτική κίνηση και όχι κομματική παράταξη. Είναι όμως γνωστό σε όλους ότι δημιουργήθηκε μέσα από κομματικές διαδικασίες, από μέλη του κόμματος, με τις υποδείξεις και την κάλυψη της κομματικής καθοδήγησης του ΣΥΡΙΖΑ. Είναι δικαίωμά τους.

Όμως εμείς αρνούμαστε να χρησιμοποιηθούμε από κομματικούς μηχανισμούς και στις εσωκομματικές τους έριδες με άγνωστες σκοπιμότητες και αμφίβολα αποτελέσματα.
Οι συμμαχίες και οι συνεργασίες χτίζονται με υπομονή και επιμονή, βασίζονται στη δράση και  στις πράξεις, και δεν μπορούν να στηριχτούν στα λόγια και στις υποσχέσεις. Το μέλλον και τα προβλήματα είναι μπροστά μας, και αυτά θα δείξουν αν πραγματικά και σε ποια ζητήματα έχουμε την ίδια άποψη  με οποιοδήποτε σχήμα ή κίνηση , για να συντονίσουμε κοινές δράσεις και να πορευτούμε σε αυτά μαζί.

Συμπερασματικά
Η  Αυτόνομη Συσπείρωση Πολιτών Ικαρίας, συνεπής προς τις  ιδρυτικές αρχές και πιστή στο όραμά της για μια προοδευτική, ακηδεμόνευτη, μη κομματική Τοπική Αυτοδιοίκηση, κάνει σαφές, ότι δε συνεργάζεται με καμία κομματική δημοτική παράταξη.
Το αντίθετο θα ήταν αυτοαναίρεση της ΑΣΠΙ.
Με αυτό το σκεπτικό οι γενικές συνελεύσεις μας πήραν  την απόφαση να συμμετάσχει η ΑΣΠΙ στις επερχόμενες Δημοτικές εκλογές πολιτικά αυτόνομη.

ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ ΙΚΑΡΙΑΣ

Παγκόσμιος Αντιφασιστικός Ξεσηκωμός, Σάββατο 22 Μάρτη, Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Χανιά σε 30 πόλεις σε όλο τον Πλανήτη


 
Το πλήρες πρόγραμμα των δραστηριοτήτων για την Παγκόσμια Ημέρα ενάντια στο ρατσισμό και το φασισμό, έδωσε στη δημοσιότητα η κίνηση ενωμένοι ενάντια στο ρατσισμό και τη φασιστική απειλή (ΚΕΕΡΦΑ), που είναι το ακόλουθο:
"Διαδηλώνουμε για να τελειώνουμε με τους νεοναζί της Χρυσής Αυγής και τις  ρατσιστικές επιθέσεις του Δένδια
Διαδηλώνουμε συντονισμένα σε 30 πόλεις σε όλο τον Πλανήτη


·  Αθήνα - Συλλαλητήριο  Ομόνοια 2μμ,
Συναυλία, Σύνταγμα 4μμ,

Συμμετέχουν οι : Σταμάτης Κραουνάκης, Active Member, Υπόγεια Ρεύματα, MC Yinka, Νατάσα Παπαδοπούλου-Τζαβέλλα, Καλλιόπη Βέττα, Γιάννης Σιδηράς, AlexK(TheLastdrive) + t-nick(dustbowl), Νίκος Τουλιάτος , RadioSol, Σίλλας Σεραφείμ, Sound Escape, Tsopana Rave, Γυμνά Καλώδια, Ρωμιοσύνη, Tρίτη Όχθη


·   Θεσσαλονίκη – Άγαλμα Βενιζέλου, 12 μεσημέρι, συγκέντρωση και πορεία. Ραδιομέγαρο ΕΡΤ3, 3μμ, συναυλία.
·  Χανιά – Πλατεία Αγοράς 12.30μμ.


Τα αντιφασιστικά συλλαλητήρια είναι η κραυγή όλων μας να μπει τέλος στην ασυλία των νεοναζί της Χρυσής Αυγής που ακόμη κυκλοφορούν ελεύθεροι παριστάνοντας το «νόμιμο πολιτικό κόμμα». Οι δολοφόνοι του Παύλου Φύσσα και του Σαχζάτ Λουκμάν, οι επικεφαλής των ταγμάτων εφόδου που μαχαίρωσαν εκατοντάδες στις γειτονιές πρέπει να πάνε φυλακή τώρα.
Να σταματήσουν τα ρατσιστικά παιχνίδια του Σαμαρά και του Δένδια που απέλασαν τον Πόλας Πεφάρι, εργάτη Γής της Ν.Μανωλάδας και ζητάνε να μπει στο Κώδικα Μετανάστευσης διάταξη για απέλαση των μεταναστών σε περίπτωση καταδίκης από τα δικαστήρια όταν καταγγέλλουν την αστυνομική αυθαιρεσία. Επιχειρούν να κλείσουν το στόμα των θυμάτων μετά τις μαρτυρίες στο Φαρμακονήσι.
Στην Αθήνα στη πρώτη γραμμή της διαδήλωσης θα βρεθούν οι εργάτες Γής από τα φραουλοχώραφα της Ν.Μανωλάδας, μαζί με τους γονείς του Σαχζάτ Λουκμάν.
Θα βρεθούν μαχητικά τμήματα του εργατικού κινήματος από τις καθαρίστριες και τους διαθέσιμους εκπαιδευτικούς μέχρι τους εργαζόμενους στην ΕΡΤ.

Οι καλλιτέχνες του φεστιβάλ Παραστατικών Τεχνών ετοιμάζονται να έρθουν με προσυγκέντρωση από το θέατρο ΕΜΠΡΟΣ στην Ομόνοια στις 2μμ

Στις 22 Μάρτη - Παγκόσμια Ημέρα Δράσης ενάντια στο ρατσισμό και τη φασιστική απειλή- συντονιζόμαστε με δεκάδες χιλιάδες αγωνιστές σε πάνω από 30 πόλεις στην Ευρώπη και σε ολόκληρο τον κόσμο σε έναν παγκόσμιο αντιρατσιστικό και αντιφασιστικό ξεσηκωμό.
Από την Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη και  τα Χανιά, τη Λευκωσία, το Λονδίνο, το Κάρντιφ και τη Γλασκώβη, το Δουβλίνο, την Κοπεγχάγη, το Παρίσι,  την Τουλούζη, τη Νάντη, την Γκρενόμπλ, τη Λυών, το Στρασβούργο, τη Μασσαλία, τη Λειψία, τη Βαρσοβία, το Βότσλαβ, τις Βρυξέλλες, την Αμβέρσα, το Άμστερνταμ, τη Βαρκελώνη, το Μπιλμπάο, τη Μπαϊόνα, τη Νέα Υόρκη, το Σικάγο και το Σάο Πάολο από χώρα σε χώρα και από πόλη σε πόλη απλώνεται το κύμα των αντιρατσιστικών και αντιφασιστικών συλλαλητηρίων και εκδηλώσεων.
Λίγες μόλις εβδομάδες πριν τις Ευρωεκλογές δεκάδες χιλιάδες διαδηλωτές σε όλη την Ευρώπη στέλνουν το μήνυμα πως δεν θα δεχτούν την επίσημη ρατσιστική πολιτική που εφαρμόζουν οι ευρωπαϊκές κυβερνήσεις με προεξέχοντα ρόλο ανάμεσα σε αυτές την ελληνική κυβέρνηση".

...συμμετοχές από όλους τους χώρους...

Ομοσπονδίες - Εργατικά Κέντρα: ΑΔΕΔΥ, ΠΟΕ-ΟΤΑ, ΠΟΕ-ΔΟΥ, ΠΟΕΔΗΝ, ΠΟΣΠΕΡΤ, ΟΛΜΕ, ΟΕΝΓΕ, ΠΟΕΣΥ, Εργατικό Κέντρο Αθήνας, Εργατικό Κέντρο Θεσσαλονίκης, Εργατικό Κέντρο Ηρακλείου, Εργατικό Κέντρο Ρεθύμνου, Εργατικό Κέντρο Χανίων, Εργατικό Κέντρο Γιαννιτσών, Εργατικό Κέντρο Αλεξανδρούπολης, Νομαρχιακό τμήμα ΑΔΕΔΥ Χανίων, ΕΔΟΘ, Νομαρχιακό Τμήμα ΑΔΕΔΥ Ρεθύμνου.
Συνδικάτα, Σωματεία: ΕΙΝΑΠ, Σωματείο εργαζομένων Παίδων Πεντέλης, Σωματείο εργαζομένων Γενικού Νοσοκομείου “ΓΕΝΝΗΜΑΤΑ”, Σωματείο εργαζομένων ΠΑΓΝΗ, Ένωση γιατρών Ε.Σ.Υ. Χανίων, Ένωση γιατρών Ε.Σ.Υ. Ρεθύμνου, Σωματείο ΨΝΘ, Σύλλογος Εργαζομένων Νοσοκομείου Χανίων, Σύλλογος γιατρών Νοσοκομείου Ρεθύμνου, Σύλλογος Εργαζομένων νοσοκομείου Αγία Όλγα, Σωματείο εργαζομένων Αγίου Σάββα. Ε' ΕΛΜΕ, Ζ' ΕΛΜΕ, Γ' ΕΛΜΕ Αθήνας, Γ’΄ΕΛΜΕ Δυτικής Αθήνας, ΕΛΜΕ Καλλιθέας-Ν. Σμύρνης, ΕΛΜΕ Άνω Λιοσίων, Δ' ΕΛΜΕ Ανατολικής Αττικής, ΕΛΜΕ Νότιας Αθήνας, Γ' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης, Δ' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης, Ε’ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης, ΕΛΜΕ Ηρακλείου, ΕΛΜΕ Χανίων, ΕΛΜΕ Βόλου, ΕΛΜΕ Ημαθίας, ΕΛΜΕ Φλώρινας. Σύλλογος δασκάλων “ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ”, Σύλλογος εκπαιδευτικών Π.Ε. Αμαρουσίου, Σύλλογος δασκάλων και νηπιαγωγών Ν. Χανίων, Σύλλογος εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Ηρακλείου “ΔΟΜΗΝΙΚΟΣ ΘΕΟΤΟΚΟΠΟΥΛΟΣ”, Σύλλογος εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Ν. Ρεθύμνου. Σύλλογος εργαζομένων Δήμου Ελληνικού, Σωματείο Εργαζομένων Δήμου Νίκαιας-Ρέντη, Σύλλογος εργαζομένων ΟΤΑ ν. Ημαθίας, Σύλλογος Εργαζομένων ΟΤΑ Χανίων, Σωματείο Εργαζομένων ΕΛΣΤΑΤ, ΕΣΠΗΤ, ΕΡΑ Ηρακλείου, ΕΡΑ Βόλου, Εργαζόμενοι ΕΡΤ 3, Σωματείο Εργαζομένων ΕΥΑΘ, Σωματείο εργαζομένων INTRACOM, Σωματείο εργαζομένων COCA-COLA Θεσσαλονίκης.

Φοιτητικοί Σύλλογοι: Φ.Σ. Πολυτεχνείου Κρήτης, Φ.Σ. Βιολογικού Ηρακλείου, Φ.Σ Ιατρικής Ηρακλείου, Φ.Σ. Φιλοσοφικής Παν. Κρήτης, Φ.Σ. Οικονομικού Π.Κ., Φ.Σ. Κοινωνιολογίας Π.Κ., Φ.Σ. ΠΤΔΕ Π.Κ., Φ.Σ. Ιατρικής Αλεξανδρούπολης, Φ.Σ. Μοριακής Βιολογίας και Γενετικής Αλεξανδρούπολης.

Δημοτικά Συμβούλια: Αθήνας, Θεσσαλονίκης, Ν. Ιωνίας, Ν. Ηρακλείου, Γαλατσίου, Νίκαιας-Ρέντη.
Επίσης μια σειρά από δημοτικές κινήσεις, κοινότητες μεταναστών, σύλλογοι Γονέων και συλλογικότητες, ανάμεσά τους οι: Ομοσπονδία Ενώσεων Συλλόγων Γονέων Περιφέρειας Αττικής, Ενωση Συλλόγων Γονέων Ν. Φιλαδέλφειας - Νέας Χαλκηδόνας, Εκτός Σχεδίου Νέας Ιωνίας, Αντιφασιστική Πρωτοβουλία Αλεξάνδρειας (Ημαθία), Ανεξάρτητη Πρωτοβουλία Νάουσας, Αντιφασιστική-Αντιρατσιστική πρωτοβουλία Δήμου Νάουσας, Πρωτοβουλία Γυναικών σε Δράση (Έδεσα), Αντιφασιστική-Αντιρατσιστική Κίνηση Φλώρινας, Good as You(th), Κοινωνικό Στέκι-Στέκι Μεταναστών Χανίων, Φόρουμ Μεταναστών Κρήτης, Κοινωνική κουζίνα Χανιά, Γιατροί του Κόσμου Τμήμα Χανίων, Πολιτιστικός και Αθλητικός Σύλλογος Κύτταρο Χαλέπας, Κόσμος χωρίς Βία και Πολέμους.








 

Πέμπτη 20 Μαρτίου 2014

"Μετακομίζουν" εργαζόμενους από το νοσοκομείο Ικαρίας σε αυτό της Σάμου !!




Πέρασαν πολλά χρόνια από τότε που οι κάτοικοι του νησιού πέταξαν στο γκρεμό τον Πασά που τους δυνάστευε, εξεγέρθηκαν και ελευθερώθηκαν, αλλά σήμερα άλλοι "Πασάδες" βγάζουν φιρμάνια και παίζουν με τις ζωές των εργαζομένων.

Mετακινούν εργαζόμενους του νοσοκομείου Ικαρίας και του Κέντρου Υγείας στη Σάμο.

Το γεγονός οδήγησε σε έκτακτη κινητοποίηση των εργαζομένων και ο σύλλογος του νοσοκομείου Ικαρίας, καλεί την Παρασκευή 21 Μάρτη στις 11πμ σε παράσταση διαμαρτυρίας στο γραφείο του διοικητή. Όπως αναφέρουν οι εργαζόμενοι: "Ζητάμε να σταματήσει τώρα, κάθε διαδικασία μετακίνησης".

ΟΧΙ στο νέο Mall της ARTUME S.A.




ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ MALL “Academy Gardens”
ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΑΚ. ΠΛΑΤΩΝΟΣ - ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ



Στη συνεδρίαση της 18/3/2014 το Περιφερειακό Συμβούλιο Αττικής  με την πλειοψηφία των παρατάξεων Σγουρού και ΝΔ γνωμοδότησε θετικά επί Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων ενός ακόμη σκανδαλώδους έργου: “Δημιουργία Πολυκέντρου Πολιτισμού, Αναψυχής, Εμπορίου – Academy Gardens, επί της Λ. Κηφισού 60, ιδιοκτησίας ARTUME S.A.”, αυτήν τη φορά.

Όσα έχουν συμβεί από το 2009 που η ARTUME S.A. (συμφερόντων σήμερα του πολυεθνικού οίκου BlackRock γνωστού από την ανάληψη του ελέγχου των ελληνικών τραπεζών) άρχισε να προωθεί ενεργά το επιχειρηματικό της σχέδιο στο χώρο της πρώην Κλωστοϋφαντουργίας Μουζάκη – κόμβος Λένορμαν και Κηφισού στα όρια των δήμων Αθήνας και Περιστερίου, αποτελούν ένα ακόμη μνημείο εκτροπών των κυβερνήσεων της περιόδου με την αγαστή συνεργασία του δήμου της Αθήνας, ντυμένων το μανδύα της θεσμικότητας και της νομιμοφάνειας.


-       Κατεδαφίστηκε ο κεντρικός πυρήνας του βιομηχανικού συγκροτήματος σε μια νύκτα, χωρίς την έγκριση της Εφορείας Νεωτέρων Μνημείων που προωθούσε την κήρυξή του.
-       Εξαιρέθηκε από το ΠΔ (Απρίλιος 2013) μείωσης των όρων δόμησης για την προστασία της ευρύτερης περιοχής του αρχαιολογικού χώρου της Ακ. Πλάτωνος, το Ο.Τ. – ιδιοκτησία της εταιρείας, για να μην υπάρξει συμμόρφωση με την επεξεργασία του ΣτΕ που ζητούσε μείωση και γι αυτό.
-       Δημοσιεύθηκε απόφαση των υπουργών ΠΕΚΑ – Μανιάτη και Καλαφάτη, στις 24/2/2014 για τη φωτογραφική κατά παρέκκλιση τοπική τροποποίηση των χρήσεων γης, μόνο στο συγκεκριμένο Ο.Τ., για να χωράει το νέο Mall.
Οι εκφραστές της αντιλαϊκής πολιτικής της άθλιας κυβέρνησης ΝΔ-ΠΑΣΟΚ και της ΕΕ στο Περιφερειακό Συμβούλιο Αττικής δεν θα μπορούσαν να λείπουν από την κυβερνητική επιχείρηση εξυπηρέτησης μιας ακόμη ιδιωτικής επέλασης που στοχεύει:
-       Στην εκμετάλλευση της άμεσης γειτνίασης με τον αρχαιολογικό χώρο της Ακ. Πλάτωνος – από όπου ανενδοίαστα αντλήθηκε ο τίτλος του επενδυτικού σχεδίου, αλλά και το μελλοντικό Μουσείο της Πόλης των Αθηνών.
-       Στην εξαφάνιση της εμπορικής αγοράς της δυτικής Αθήνας, κυρίως του τέταρτου μεγαλύτερου δήμου του Περιστερίου, με τα 100 εμπορικά καταστήματα, καταστήματα και αίθουσες αναψυχής σε 55.000 τμ που προβλέπει το σχέδιο. 
Η διοίκηση Σγουρού, χέρι-χέρι με τη Νεοδημοκρατική παράταξη, εγκρίνει την Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του Mall, ενώ εκκρεμεί στο ΣτΕ η απόφαση επί της προσφυγής κατοίκων και επιχειρηματιών της περιοχής  κατά του ΠΔ που εξαίρεσε την ιδιοκτησία της εταιρείας από τη μείωση των όρων δόμησης. Προσφέρει ξεδιάντροπα τις υπηρεσίες της στην εκστρατεία πίεσης ακόμη και προς το ίδιο το ΣτΕ, στην οποία συμμετέχουν εκκωφαντικά έντυπα του οικονομικού και ημερήσιου τύπου.
Προηγούμενα, γνωμοδότησε θετικά και για την φωτογραφική αλλαγή των χρήσεων γης (έγγραφο 196482/28.1.2013). Υιοθέτησε το επιχείρημα της εταιρείας για «δημιουργία χιλιάδων θέσεων εργασίας» όταν οι εμπορικοί σύλλογοι της δυτικής Αθήνας υπολογίζουν ότι το επιχειρηματικό σχέδιο θα στείλει στην ανεργία 6.000 εργαζόμενους. Όταν το δημοτικό συμβούλιο Περιστερίου αποφάσισε ομόφωνα κατά.
Στην Περιφέρεια Αττικής, η επιχείρηση των παρατάξεων του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ για την επιβολή της αντιλαϊκής επίθεσης που, στο έδαφος της καπιταλιστικής κρίσης, ξεθεμελιώνει κάθε έννοια προστασίας του πολιτιστικού πλούτου και του περιβάλλοντος, καταστρέφει μικρομεσαίες επιχειρήσεις και δημιουργεί νέες στρατιές ανέργων για να υποσχεθούν ότι θα τους προσλάβουν επισφαλώς τα νέα αφεντικά, ξεκίνησε από την εκλογή τους και δεν θα σταματήσει αν δεν την σταματήσουμε.

Η ανατροπή αυτής της πολιτικής και όλων των πρωτοπαλίκαρών της είναι ζήτημα ζωτικής σημασίας όχι μόνο για τη διάσωση του πολιτισμού και του περιβάλλοντος, αλλά και της αξιοπρέπειας και της ίδιας της ζωής για τον κόσμο της εργασίας. 

 
Με βάση την παραπάνω ανακοίνωση της Αντικαπιταλιστικής Ανατροπής, τοποθετήθηκε ο περιφερειακός της σύμβουλος Άγγελος Χάγιος στη συνεδρίαση του Π.Σ. στις 18/3/2014, όπου και καταψήφισε την έγκριση της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων από τη δημιουργία του Academy Gardens.



ΠΟΣΠΕΡΤ: ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΙ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ…


ΔΕΛΤΙΟ   ΤΥΠΟΥ                    ΑΓ.ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 19/03/2014

Η συλλογική αγωνία για την κρίση που βιώνουμε όχι μόνο οικονομική, πολιτική αλλά πολιτισμική και αξιών διασαλεύει τις ανθρώπινες σχέσεις και κυρίαρχος γίνεται ο ατομοκεντρισμός.

Μ’ αυτό τον όρο προσπαθούμε να ερμηνεύσουμε την επιστολή «κάποιων πρώην απολυμένων» μάλλον λίγων αν δεν είναι προβοκατόρικη και υποβολιμαία.
Δεν μπορεί να εξηγηθεί εργαζόμενοι της ΕΡΤ που αγωνίζονται μέχρι σήμερα πλην ελαχίστων που εναρμονίστηκαν και συντάχθηκαν με τον Καψή και την κυβέρνηση, που όλοι όμως έχουν προσφύγει στην Δικαιοσύνη με αγωγές και ζητούν να κηρυχθούν οι δήθεν απολύσεις παράνομες να θεωρείται ότι γράφουν τέτοιες επιστολές που ρίχνουν νερό στο μύλο της κυβέρνησης του μαύρου και να την απαλλάσσουν από το εύρος των παρανομιών της.

Είναι επίσης προφανές ότι η κυβέρνηση του «μαύρου» και της «πολιτικής διαπραγμάτευσης» των «ξαφνικών θανάτων» υπέχει πλήρους ευθύνης γι αυτό το επιστέγασμα της σωρείας των παρανομιών.
Πως θα μπορούσαμε λοιπόν οι αγωνιζόμενοι εργαζόμενοι της ΕΡΤ να εκλιπαρούμε τους βιαστές μας;
Η μετατροπή αυτού του γνήσιου αγωνιστικού κινήματος σε μορφές που μας φέρνουν απέναντι από τις ιδέες μας, από τους ίδιους τους εαυτούς μας, από τους στόχους μας, από τους Θεσμούς και από την Κοινωνία δεν είναι στις προθέσεις μας.
Δεν θα συμφωνήσουμε ποτέ να αλλάξουμε αυτόν τον πετυχημένο και νικηφόρο – πανθομολογουμένως - αγώνα μας, να τον διαφοροποιήσουμε, να τον πετάξουμε για το γινάτι  ή το συμφέρον κάποιων και όχι όλων .

ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΙ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ…

Η ΠΟΣΠΕΡΤ, οι Δημοσιογράφοι και οι εργαζόμενοι της ΕΡΤ, περισσότερο από εννιά μήνες δίνουμε ένα αγώνα για τη Δημοκρατία, το Σύνταγμα, τους θεσμούς και για τα ατομικά και εργασιακά δικαιώματα.
Ο αγώνας αυτός των εργαζομένων ενάντια στις μνημονιακές πολιτικές που έχουν εξαθλιώσει το λαό και του αποστερούν όλα τα κοινωνικά αγαθά με τη σκούπα των ιδιωτικοποιήσεων, έχει γίνει ορόσημο και έχει αγκαλιαστεί από την Διεθνή κοινότητα και την Ελληνική κοινωνία.
Όλοι οι αγωνιζόμενοι εργαζόμενοι και η κοινωνία σε όλη την Ελλάδα, που δεν αποδεχτήκαμε το φασιστικό βίαιο μαύρο στην ΕΡΤ και τις παράνομες απολύσεις μας, δημιουργήσαμε ένα κίνημα διαμαρτυρίας και αντίστασης απέναντι στην παράνομη και αντισυνταγματική απόφαση της Κυβέρνησης των μνημονίων και του μαύρου στις ζωές μας .

Καταγγείλαμε την Κυβέρνηση για τη δημιουργία του παράνομου μορφώματος της ΔΤ, διαχωρίσαμε τη θέση μας από τους λίγους συνεργούς της, πρώην συναδέλφους, για τη προσπάθεια παραπλάνησης των εργαζομένων και προειδοποιήσαμε ότι καμία ΔΤ ή ΝΕΡΙΤ δεν έχει την αποδοχή μας, εκτός από τη λειτουργία της ΕΡΤ, του μόνου νόμιμου Ραδιοτηλεοπτικού φορέα της χώρας.
Με τη δική μας αγωνιστική δράση και συμμετοχή, τη θετική πολιτική στάση της αντιπολίτευσης, τη συμπαράσταση των Φορέων και της Κοινωνίας, κρατήσαμε και συνεχίζουμε αυτό τον αγώνα, με ορατή την προοπτική της δικαίωσης μας.
Ο αγώνας μας είναι πλέον συνδικαλιστικοπολιτικός
Το σύνθημα «Τίποτα τίποτα δεν μας σταματά, Την ΕΡΤ θα την ανοίξουμε χωρίς τον ΣΑΜΑΡΑ» έχει γίνει σκοπός μας.
Δεν θα νομιμοποιήσουμε κανέναν να μιλά για μας και τον αγώνα μας, ανώνυμα ή επώνυμα.
Οι προβοκάτσιες, οι λοιδορίες και οι γκεμπελίστικες μέθοδοι, εδώ και ένα χρόνο έχουν γίνει μπούμερανγκ στην κυβέρνηση και στα φερέφωνά της.

Είμαστε εδώ απλήρωτοι διεκδικώντας την δικαίωση και για να δίνουμε απαντήσεις με τον αγώνα μας, χωρίς να εκλιπαρούμε κανέναν… θύτη για το αυτονόητο: Την συνταγματική ομαλότητα, το άνοιγμα της ΕΡΤ, την επιστροφή στην εργασία μας και την πληρωμή των χρωστούμενων από το απόθεμα που εμείς πρώτοι και πριν τα μνημόνια είχαμε συμβάλλει για να δημιουργηθεί.
Η συνέχιση του αγώνα και με τη δυναμική που ξεκίνησε είναι μονόδρομος, έτσι προχωρούμε και έτσι θα συνεχίσουμε μέχρι τη νίκη.
Δεν υποχωρούμε δεν λοξοδρομούμε συνεχίζουμε αταλάντευτα
μέχρι τη δικαίωση μας που είναι ορατή.
Όπως ξεκινήσαμε, έτσι συνεχίζουμε, έτσι θα νικήσουμε.


Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ ΑΛΛΟ ΜΑΥΡΟ




Τρίτη 18 Μαρτίου 2014

Συνεχίζουμε - δεν εκχωρούμε τα δικαιώματά μας

ΠΟΣΠΕΡΤ-ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΕΡΤ
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΑΓ.ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 18/03/2014


Η επιστολή που απηύθυνε προς τον πρωθυπουργό δήθεν «ομάδα απολυμένων της ΕΡΤ», που θέλει να μας εμφανίσει ότι παρακαλάμε για να πάρουμε έστω την αποζημίωσή μας,  κινείται μεταξύ κακόγουστης φάρσας και κακοστημένης προβοκάτσιας.

Οι εργαζόμενοι της ΕΡΤ συνεχίζουν αταλάντευτα εδώ και 9,5 μήνες τον αγώνα για να ανατρέψουν την απόφαση Σαμαρά- Βενιζέλου. Μπορεί η κυβέρνηση να θέλει να μας οδηγήσει στην εξαθλίωση, αλλά ξεκαθαρίζουμε προς κάθε ενδιαφερόμενο ότι παρά την επίμονη προσπάθειά της, ούτε απολυμένοι νόμιμα είμαστε, ούτε αδύναμοι και «τελειωμένοι» αισθανόμαστε.
Μέσα από τον συλλογικό αγώνα μας παίρνουμε δύναμη, αντέχουμε και συνεχίζουμε να κρατάμε ανοιχτά τα ραδιοτηλεοπτικά μέσα της ΕΡΤ, το ertopen, την ΕΡΤ3, τις Περιφερειακές ΕΡΑ.

Ο πρωθυπουργός της χώρας όχι μόνο μας λοιδόρησε αλλά κορόιδεψε με τον πλέον αισχρό τρόπο την ελληνική κοινωνία ότι  θα επιβαρυνθεί με τις δήθεν γενναιόδωρες αποζημιώσεις μας. Ούτε  πιστεύουμε, ούτε έχουμε να ελπίζουμε και να περιμένουμε τίποτα από τον φαύλο Αντώνη Σαμαρά, όπως γράφει η «ομάδα απολυμένων».
Πιστεύουμε στον αγώνα μας και παλεύουμε για να ανατρέψουμε την «κυβέρνηση του μαύρου» και να επαναλειτουργήσουμε την πραγματική Δημόσια Ραδιοτηλεόραση.

ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΣ
ΔΕΝ ΤΑ ΕΚΧΩΡΟΥΜΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ
 ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ….. ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ …….


2)Συνάδελφοι, συναδέλφισσες,
Την Τετάρτη 19 Μαρτίου, στις 11 το πρωί, στην πλατεία Κλαυθμώνος, συμμετέχουμε στο συλλαλητήριο και την πορεία της ΑΔΕΔΥ στο Υπουργείο Ανάπτυξης, στηρίζοντας τους συναδέλφους που απολύονται μετά τη διαθεσιμότητα που λήγει στις 22 Μαρτίου. Θα είμαστε και πάλι δίπλα τους, αυτή τη φορά μαζικά, όπως και αυτοί ήταν δίπλα μας όλο το καλοκαίρι και εξακολουθούν. Θα αγωνιστούμε μαζί για να ανοίξει η ΕΡΤ και να μην απολυθεί κανένας δημόσιος υπάλληλος.

Απαραίτητα το Σάββατο, στις 22 Μάρτη, στις 2μμ στην Ομόνοια ( ΠΕΙΡΑΙΩΣ)
Διαδηλώνουμε αντιφασιστικά – αντιρατσιστικά, για να μην περάσει το «μαύρο» στις ζωές μας. Μόνο το εργατικό κίνημα είναι ικανό να τσακίσει το φασισμό και το πιο πρωτοποριακό κομμάτι αυτού, είμαστε οι εργαζόμενοι της ΕΡΤ.

Τα παπατζιλίκια δεν περνάνε !!


 ...αναδημοσίευση από http://financialcrimesnews.blogspot.gr...


"Οι αποζημιώσεις ίσως να είναι μια νέα ευκαιρία ή ένα μέσον να προχωρήσουμε και να βρούμε νέους δρόμους στην ζωή μας…πιστεύουμε…ευελπιστούμε και περιμένουμε την παρέμβασή σας.
     Μια ομάδα απολυμένων της ΕΡΤ"



Mια μικρή αναστάτωση προκάλεσε σε εργαζόμενους της ΕΡΤ, το βράδυ της Δευτέρας, η ανάρτηση στο διαδίκτυο μιας επιστολής που χωρίς ονόματα, αλλά με την υπογραφή «μια ομάδα εργαζομένων στην ΕΡΤ», με αφορμή το πραγματικό πρόβλημα των αποζημιώσεων, απευθύνονταν στον πρωθυπουργό με τη φράση «πιστεύουμε…ευελπιστούμε και περιμένουμε την παρέμβασή σας».

Εκτιμούμε ότι μέχρι τις πολλαπλές εκλογές θα πέσει πολύς «διάλογος», «εκκλήσεις» και λοιπές σάλτσες, μπας και ξεχαστεί η λέξη απεργία και συγκεκριμένα απεργία μέχρι να πέσουν. Η προβοκάτσια είναι επιστήμη για τις σφουγγαρίστρες του Σόιμπλε.

Ήδη στην ΕΣΗΕΑ οι τρικολόρε μνημονιακοί που με τις ψήφους του ΣΥΡΙΖΑ είναι στο προεδρείο, ξεκινούν πρωτοβουλία απευθυνόμενοι και στους απροσκύνητους της ΕΡΤ και σε όσους πήγαν στη ΔΤ, καλώντας τους να προσφύγουν από κοινού στο ευρωπαϊκό δικαστήριο και να μοιραστούν το υψηλό κόστος της προσφυγής. Κυκλοφορεί και σχετικό κείμενο.

Εξηγούμαστε και λέμε τη γνώμη μας.

Εκκλήσεις σε όσους διαλύουν ΟΛΑ τα κοινωνικά δικαιώματα, δεν κάνουμε, τους ανατρέπουμε μαζί με την κοινωνία που αγωνίζεται. Ποιος μπαγλαμάς μπορεί να πιστεύει ότι η παρέμβαση του Σαμαρά μπορεί να του λύσει τα εργασιακά, προβλήματα?

Στην ΠΟΕΣΥ το Σάββατο στη συνεδρίαση του γενικού συμβουλίου, κυκλοφόρησε προσχέδιο κειμένου, που ανέφερε ότι "σε πολλές περιπτώσεις οι εργαζόμενοι αμφισβήτησαν το ρόλο και τις  αποφάσεις των συνδικαλιστικών οργάνων, δημιουργώντας τετελεσμένα που συνέβαλαν στο σημερινό εργασιακό μεσαίωνα".

Ακολούθησε έντονη αντιπαράθεση με μέλη του γενικού συμβουλίου να "θυμίζουν" στους συντάκτες του κειμένου, ότι βγάζουν λάδι πλειοψηφίες που αλλού υπογράφουν τις ατομικές συμβάσεις (ΕΣΗΕΜΘ) και αλλού κάνουν... τρίωρες στάσεις όταν μπαίνουν τα ΜΑΤ στην ΕΡΤ (ΕΣΗΕΑ) και μετά το φορτώνουν στον κλάδο που μπορεί να έχει τις αδυναμίες του, αλλά και όπου δίνει αγώνες πχ τώρα στην ΕΡΤ, τους ψάχνουμε με το κυάλι τους συνδικαλισταράδες.


Παπατζιλίκια για «επιμερισμούς κόστους» και στην ουσία πολιτική διολίσθηση για να ξεμυτίσουν από τις τρύπες τους οι μνημονιακοί σαλίγκαροι με τους πολιτικούς τους καθοδηγητές, για τις κάλπες που έρχονται, δεν μας συγκινούν, τουναντίον μας πεισμώνουν.












 

Θέλουμε πίσω τις δουλειές μας, τα εργασιακά μας δικαιώματα, το δικαίωμα για ποιότητα ζωής στην πόλη.

Moιράστηκε τη Δευτέρα στην Ελευθεροτυπία, λίγο πριν τη συνέλευση των εργαζομένων, σε εξόρμηση κλιμακίου της "Ανταρσίας στις γειτονιές της Αθήνας", ενόψει της κινητοποίησης της 22 Μάρτη:


Η Ανταρσία στις γειτονιές της Αθήνας, χαιρετίζει τους εργαζόμενους της Ελευθεροτυπίας, που με την αποφασιστική τους στάση, απέτρεψαν την απροκάλυπτη απόπειρα του τέως βασιλιά να επιχειρήσει «επαναφορά» στο προσκήνιο, μέσω «συνέντευξης».

Παράλληλα τονίζει ότι πρέπει άμεσα να γίνει η εξόφληση των δεδουλευμένων, η τακτοποίηση των ασφαλιστικών εισφορών από την εργοδοτική πλευρά, αν υπάρχουν και σε αυτό το επίπεδο εκκρεμότητες και να ομαλοποιηθεί η εργασιακή κατάσταση που τον τελευταίο καιρό ταλαιπωρεί τους εργαζόμενους και θέτει σε κίνδυνο τη συνέχεια της εφημερίδας, με ευθύνη της εργοδοτικής πλευράς.

Όλα αυτά δεν είναι απλώς «εργοδοτικές επιλογές», είναι το αποτέλεσμα όλων των μνημονιακών μέτρων που διαλύουν συνολικά την αγορά εργασίας, απελευθερώνοντας τη βαρβαρότητα σε όλους τους χώρους, σε όλους τους κλάδους.

Είναι πρόκληση να επιχειρούν να εμφανιστούν σαν «αναμάρτητοι», «ανεξάρτητοι», «μετανοούντες», όσοι είχαν απολύτως συνειδητή συμμετοχή σε όλες αυτές τις επιλογές, είτε μιλάμε για συνδικαλιστές μέσα σε σωματεία (πχ αυτά των ΜΜΕ), είτε στο επίπεδο της τοπικής αυτοδιοίκησης.
Θέλουμε πίσω τις δουλειές μας, τα εργασιακά μας δικαιώματα, το δικαίωμα για ποιότητα ζωής στην πόλη.

Μαυρίζουμε το θίασο των μνημονιακών, φραζουμε το δρόμο στους νεοναζί συστρατευόμαστε στο διαρκή και συλλογικό αγώνα για την υπεράσπιση των δικαιωμάτων μας.

 Συμμετέχουμε στο αντιρατσιστικό - αντιφασιστικό συλλαλητήριο της 22 Μάρτη.

"Να γυρίσουν πίσω οι 78 απολυμένοι του Δήμου Αθήνας που δικαιώθηκαν στο Πρωτοδικείο"

ΑΝΤΑΡΣΙΑ ΣΤΙΣ ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ

Δήλωση Πέτρου Κωνσταντίνου, υποψήφιος Δήμαρχος Αθήνας:
"Να γυρίσουν πίσω οι 78 απολυμένοι του Δήμου Αθήνας που δικαιώθηκαν στο Πρωτοδικείο"

Η απόφαση 758/2014 του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών αναγνωρίζει ότι 78 υπάλληλοι που απολύθηκαν από το Δήμο Αθήνας εξυπηρετούσαν πάγιες και διαρκείς ανάγκες και απαιτεί την επιστροφή στην εργασία.
Πρόκειται για εξειδικευμένο προσωπικό που μπορεί άμεσα να συμβάλει στην καλύτερη λειτουργία των δημοτικών υπηρεσιών προς τους πολίτες.
Ο Δήμαρχος Γ.Καμίνης πρέπει να φροντίσει για την άμεση επανένταξη τους στο Δήμο Αθήνας και να μην διανοηθεί να κατατρέξει τους υπαλλήλους αυτούς με εφέσεις και ασφαλιστικά μέτρα που θα παραπέμψουν στις καλένδες την επιστροφή τους, καταδικάζοντας στην ανεργία 78 οικογένειες.
Καμιά μνημονιακή δέσμευση δεν είναι πάνω από τις δουλειές, τις ζωές και τις υπηρεσίες προς τους δημότες.
Αυτή τη βδομάδα οι δημόσιοι υπάλληλοι δίνουν τη μάχη κατά των απολύσεων και της διαθεσιμότητας με απεργίες και συλλαλητήρια. Είναι ώρα να ξηλώσουμε τις πολιτικές που έσπειραν τη ανεργία σε ενάμισι εκατομμύριο εργαζόμενους απολύοντας τη συγκυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ. Οι μνημονιακοί Δήμαρχοι πρέπει να απολογηθούν διότι έδωσαν κάλυψη σε αυτή την άθλια πολιτική και ο Δήμαρχος Καμίνης πρωτοστάτησε. Κακλαμάνης και Σπηλιωτόπουλος ψήφισαν και στήριξαν τα Μνημόνια.
Είναι ώρα να γυρίσουν πίσω ΟΛΟΙ οι απολυμένοι με μισθούς με βάση τις συλλογικές συμβάσεις που κατάργησαν οι κυβερνήσεις με τα Μνημόνια της φτώχειας και της λιτότητας.»

23 Μαρτίου ο ετήσιος χορός της Πανικαριακής Αδελφότητας Αθηνών‏




Το Δ.Σ. της Πανικαριακής Αδελφότητας Αθηνών σας προσκαλεί στον μεγάλο ετήσιο χορό της την Κυριακή 23 Μαρτίου 2014 από τις 12 το μεσημέρι έως ότου ο καθένας αντέξει στο γνωστό εξοχικό κέντρο «ΧΡΥΣΟ ΒΑΡΕΛΙ», Δημ. Φίλη, στη Χασιά, Φυλής 51, τηλ. 6945.41.51.81 και 210.24.111.39. Ικαριώτικη ορχήστρα θα συνοδεύει το γλέντι μας και θα υπάρχει μια πλούσια λαχειοφόρος αγορά όπως τη γνωρίζετε κάθε χρόνο.

Σας περιμένουμε όλους τους συμπατριώτες μας μαζί με τους φίλους σας, όλοι φίλοι της Ικαρίας και της Πανικαριακής, για μια αξέχαστη μέρα.

Η παρουσία σας και η με κάθε τρόπο ενίσχυση σας, θα είναι η δύναμη και η δυνατότητα στο Δ.Σ. να ανταπεξέλθει και φέτος στα υπέρογκα έξοδα της αίθουσάς μας και στην έκδοση του περιοδικού μας «Ικαριακά». Του περιοδικού που αντιπροσωπεύει το πνεύμα, την τέχνη και τον πολιτισμό γενικά της Ικαρίας. Όλοι μαζί για τη δεύτερη 100ετία ελεύθερης και τιμημένης Ικαρίας.

Η Ικαριώτικη ορχήστρα που θα συνοδεύει το γλέντι μας

Νίκος Μήλας: Βιολί
Χριστίνα Κουκή: Σαντούρι
Κλεάνθης Γλυνός: Λαούτο & κιθάρα & τραγούδι...
Αθηνά Κουκή: Κανονάκι
Ανδρέας Τσεκούρας: Ηχοληψία

Τιμή πρόσκλησης: 20 ευρώ το άτομο με Πλούσιο μενού - Κρασί, αναψυκτικά απεριόριστα.
Περισσότερες πληροφορίες, προσκλήσεις καθώς και προσφορές δώρων για τη λαχειοφόρο στα τηλέφωνα:
Λευτέρης 210.26.18.585, Γιώργος 210.38.39.831, Πέτρος 6944.50.31.13, Κλεάνθης 6977.22.66.07, Γιώργος 6946.84.26.13, Ελπίδα 210.50.55.558, Ξένη 210.24.65.660.

Με αγάπη και εκτίμηση
Το Δ.Σ.

Δευτέρα 17 Μαρτίου 2014

Nέα Μανωλάδα: Όργιο αυθαιρεσίας


ΚΕΕΡΦΑ-Κίνηση Ενωμένοι Ενάντια στο Ρατσισμό και τη Φασιστική Απειλή

Ένωση Μεταναστών Εργατών Γής Ν.Μανωλάδας


Ο Δένδιας καλύπτει την Βαγγελάτος ΑΕ με απελάσεις των εργατών Γής της Ν.Μανωλάδας που βρέθηκαν μπροστά στα όπλα των μπράβων!



 Ολοι στο αντιφασιστικό συλλαλητήριο 22 Μάρτη, Ομόνοια 2μμ


Πριν από μία βδομάδα απελάθηκε στο Μπαγκλαντές ο εργάτης Γής στην Ν.Μανωλάδα Πόλας Πεφάρι. Ήταν ένας από τους δεκάδες εργάτες στα φραουλοχώραφα της Ν.Μανωλάδας που βρέθηκε απλήρωτος από τη Βαγγελάτος ΑΕ και αντιμέτωπος με τα όπλα των μπράβων όταν απαίτησαν να πληρωθούν τα δεδουλευμένα. Τον είχαν συλλάβει σε επιχείρηση σκούπα της ΕΛΑΣ και παρά τις παρεμβάσεις της ΚΕΕΡΦΑ αλλά και άλλων φορέων προχώρησαν στην απέλαση του.

Την ίδια ώρα τα αφεντικά στα φραουλοχώραφα οργανώνονται για να στηρίξουν την Βαγγελάτος ΑΕ βάζοντας σε μαύρη λίστα τους εργάτες που απασχολούσε πέρυσι η εταιρία.

Παράλληλα, η εισαγγελική έρευνα ολοκληρώθηκε με τις καταθέσεις 154 εργατών. Σε όσους βρέθηκαν μπροστά στα όπλα και τα σώματα τους τρυπήθηκαν από σκάγια ο εισαγγελέας εισηγήθηκε από την αρχή να πάρουν ένα έγγραφο που τους επιτρέπει τη παραμονή μέχρι τη διεξαγωγή της δίκης. Τριάντα πέντε άτομα πήραν αυτό το έγγραφο. Στους υπόλοιπους που ήταν παρόντες ΔΕΝ δόθηκε ένα ανάλογο έγγραφο με αποτέλεσμα τις συλλήψεις σε επιχειρήσεις σκούπα που οδήγησαν τέσσερις σε στρατόπεδα συγκέντρωσης. Ένας αφέθηκε ελεύθερος, ένας απελάθηκε και οι δύο κρατούνται(;) ακόμη. Μάλιστα σε αντιπροσωπεία συνδικαλιστών εκπαιδευτικών που επισκέφθηκε την εισαγγελία για ενημέρωση δηλώθηκε ότι «δεν θα νομιμοποιηθούν» μετανάστες μέσω αυτής της οδού! Άραγε η παραμονή στη χώρα μέχρι τη δίκη δεν είναι αναγκαίο για τη απονομή δικαιοσύνης; Θα κρίνει η ΕΛΑΣ ποιοι έχουν αυτό το δικαίωμα;

Είναι ένα δείγμα των παλινωδιών για απονομή δικαιοσύνης στα θύματα της πιο κραυγαλέας εργοδοτικής ρατσιστικής επίθεσης στην Ευρώπη τα τελευταία χρόνια.



Η σημερινή δεύτερη μέρα κινητοποίησης των εργατών Γής είναι μια κραυγή διαμαρτυρίας και διεκδίκησης.

Η Ένωση Μεταναστών Εργατών βρέθηκε στο πλευρό τους και οργανώθηκε συνέλευση στη Ν.Μανωλάδα.

Οι εργάτες διεκδικούν:

1.Να σταματήσει η ρατσιστική κάλυψη των εγκλημάτων της Βαγγελάτος ΑΕ με τη μαύρη λίστα σε βάρος των εργατών που απασχολήθηκαν πέρυσι στη Βαγγελάτος ΑΕ

2. Να καταβληθούν τα δεδουλευμένα των εργατών Γής στην Βαγγελάτος ΑΕ

3. Να δικαστεί η εργοδοσία της Βαγγελάτος ΑΕ και οι μπράβοι της για τη δολοφονική επίθεση στις 17 Απρίλη 2013

4. Να γυρίσει στην Ελλάδα ο Πόλας Πεφάρι



Άμεσα θα συνεχιστούν οι τοπικές κινητοποιήσεις και θα κλιμακωθούν με μαζική παρουσία των εργατών Γής της Ν.,Μανωλάδας στο μεγάλο αντιφασιστικό αντιρατσιστικό συλλαλητήριο στις 22 Μάρτη. Καλούν τα συνδικάτα να στηρίξουν τη μετακίνηση με πούλμαν το επόμενο Σάββατο στη Αθήνα για να πάρουν μέρος στο συλλαλητήριο.

Αρχές Απρίλη, στο ένα χρόνο από τη δολοφονική επίθεση στη Βαγγελάτος ΑΕ θα γίνει μεγάλη εκδήλωση στη Ν.,Μανωλάδα για να μην ξεχαστεί το έγκλημα, να τιμωρηθούν οι ένοχοι και να αποζημιωθούν τα θύματα.
  Η ΚΕΕΡΦΑ καλεί τα συνδικάτα, τα Εργατικά Κέντρα, την αριστερά να παρέμβουν άμεσα και τοπικά και πανελλαδικά ώστε να σταματήσουν οι άθλιοι ρατσιστικοί εκβιασμοί των αφεντικών που πάνε να βγάλουν λάδι τις δολοφονικές επιθέσεις της Βαγγελάτος ΑΕ. Καλούμε σε έμπρακτη αλληλεγγύη όλους ώστε οι φράουλες της Ν. Μανωλάδας να παράγονται από εργάτες με αξιοπρεπείς αμοιβές, σε συνθήκες στέγασης ανθρώπινες και όχι παράγκες-αχούρια χωρίς ζεστό νερό. Αν ο τζίρος των αφεντικών φτάνει τα εκατό εκατομμύρια αυτά είναι αρκετά για μεροκάματα αξιοπρεπή και όχι να απαιτούν οι εργοδότες ότι οι ίδιοι οι εργάτες θα κόψουν από το μεροκάματο δύο ευρώ για να πληρώσουν την ασφάλιση τους!



Για την ΚΕΕΡΦΑ-Κίνηση Ενωμένοι Ενάντια στο Ρατσισμό και τη Φασιστική Απειλή, Πέτρος Κωνσταντίνου, συντονιστής και υποψήφιος Δήμαρχος Αθήνας

ΠΟΕΣΥ: ΟΧΙ τα χημικά της Συρίας στη θάλασσα της Μεσογείου‏



Παγκρήτια συνάντηση με θέμα «Εξουδετέρωση των χημικών όπλων της Συρίας στη Μεσόγειο» θα πραγματοποιηθεί στο μαρτυρικό Αρκάδι την Κυριακή 23 Μαρτίου 2014 στις 12:30 το μεσημέρι.
Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ενώσεων Συντακτών (ΠΟΕΣΥ) μετά από ομόφωνο ψήφισμα του Γενικού Συμβουλίου της καλεί να πάρουν μέρος  με όλες τους τις δυνάμεις οι συντονιστικές επιτροπές, ώστε να διαμορφωθούν από κοινού πρωτοβουλίες και δράσεις, σε Παν-Μεσογειακό επίπεδο για να αναδειχθεί η κλειστή θάλασσα της Μεσογείου ως τόπος πολιτισμού και ειρήνης και να οριοθετηθεί ως ζώνη προστατευόμενη από περιβαλλοντικές επιβαρύνσεις.

Οι προσωρινές συντονιστικές επιτροπές (πρωτοβουλία Χανίων, Ρεθύμνου, Ηρακλείου και Λασιθίου) εκφράζουν την πλήρη αντίθεσή τους στο σχεδιαζόμενο οικολογικό έγκλημα της «εξουδετέρωσης» των χημικών όπλων της Συρίας στο θαλάσσιο περιβάλλον της Μεσογείου νοτιοδυτικά της Κρήτης. Η «εξουδετέρωση» αυτών των εξαιρετικά επικίνδυνων τοξικών ουσιών προβλέπεται να γίνει εν πλω, στη εγκαταστάσεις του πλοίου Cape Ray, με τη μέθοδο της υδρόλυσης.

Ο κίνδυνος που απειλεί την κλειστή λεκάνη της Μεσογείου είναι άμεσος και γι’ αυτό απαιτούμε από την Ελληνική Κυβέρνηση που, ήδη, έχει αναλάβει την Προεδρία της Ευρωπαϊκής Ένωσης :
-    να ασκήσει βέτο κατά της απόφασης αυτής του Οργανισμού για την απαγόρευση των χημικών όπλων
-    να παρέμβει αποτρεπτικά στον Ο.Η.Ε., που έχει τεθεί επικεφαλής για την επίβλεψη της όλης διαδικασίας, συντονίζοντας την παρέμβασή της σε χώρες που γειτνιάζουν άμεσα (Ιταλία και Μάλτα).
Όλοι εμείς που παίρνουμε μέρος στην Παγκρήτια συστράτευση στο ιστορικό Αρκάδι, δηλώνουμε ότι:
-    μοναδική λύση είναι, όχι μόνο η τυπική απαγόρευση χρήσης όπλων χημικού πολέμου, αλλά η εφαρμογή των μέτρων αποτροπής κατασκευής αυτών από όλες τις χώρες του πλανήτη μας
-    όχι σε όλους τους πολέμους


 Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΠΟΕΣΥ

                                               

ΠΟΕΣΥ: Όλοι στα αντιναζιστικά και αντιρατσιστικά συλλαλητήρια‏

 



Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ενώσεων Συντακτών (ΠΟΕΣΥ) μετά από ομόφωνο ψήφισμα του Γενικού Συμβουλίου καλεί σε συμμετοχή στα αντιρατσιστικά συλλαλητήρια που θα διεξαχθούν στις 22 Μαρτίου 2014, Παγκόσμια Ημέρα κατά του ρατσισμού, σε πολλές πόλεις της χώρας.

Τα πρόσφατα εγκληματικά γεγονότα στη χώρα μας, με τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα από τη «Χρυσή Αυγή», τις επιθέσεις κατά των μαθητών και δημοκρατικών πολιτών στο Κερατσίνι, τις επιθέσεις και απειλές κατά δημοσιογράφων, τη δράση των ενόπλων νεοναζί στην Ουκρανία, την απειλητική παρέλαση των «ζόμπι» του ναζισμού στη Λετονία και τη σωρεία εγκληματικών πράξεων από τους εγχώριους ομοϊδεάτες τους, αλλά και η τραγωδία με τον πνιγμό των μεταναστών στο Φαρμακονήσι, μας ανησυχούν βαθύτατα.

Καλούμε τους δημοσιογράφους να προβάλλουν και να αναδείξουν κάθε αντιρατσιστική και αντιφασιστική δράση.


                                                                                                                                                                   Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΠΟΕΣΥ               
                                                                                                                                                                                                                                                                                              Αθήνα, 17 Μαρτίου 2014

Κυριακή 16 Μαρτίου 2014

Σύλλογος εργαζομένων στο νοσοκομείο «Αγία Όλγα»: «Συμμετέχουμε στο συλλαλητήριο της 22 Μάρτη»

Διεθνής Ημέρα κατά φασισμού και ρατσισμού


Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζονται οι δηλώσεις συμμετοχής από φορείς και σωματεία στο αντιφασιστικό - αντιρατσιστικό συλλαλητήριο του Σαββάτου 22 Μάρτη.

Στο χώρο των εργαζομένων στα δημόσια νοσοκομεία, υπάρχει πρόσφατη "τριβή" με τη Χρυσή Αυγή και τις απόπειρές της να οργανώσει "αιμοδοσίες μόνο για Έλληνες", που η αντίδραση των σωματείων τις ματαίωσε. Μάλιστα υπήρξαν και περιπτώσεις, όπως στη Σάμο, που υπήρξαν και εισαγγελικές διώξεις σε βάρος των εργαζομένων. Στην ανακοίνωσή του ο σύλλογος εργαζομένων στο νοσοκομείο "Αγία Όλγα" αναφέρει:

"Τα Δ.Σ. του Συλλόγου Εργαζομένων συμμετέχει στην Διεθνή Ημέρα κατά του φασισμού και του ρατσισμού, που οργανώνουν κοινωνικά και συνδικαλιστικά κινήματα σε όλη την Ευρώπη στις 22 Μαρτίου 2014.

Ενώνουμε τις φωνές μας ενάντια στους νοσταλγούς του Χίτλερ όλης της Ευρώπης αλλά και τους νεοναζιστές της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ στη χώρα μας που καλλιεργούν το φόβο, το μίσος, τον ρατσισμό κατά των μεταναστών που με την τρομοκρατική τους δράση, λειτουργούν ως υποζύγια αμφισβήτησης του Δημοκρατικού Πολιτεύματος.

Διεκδικούμε την άσκηση πολιτικής προς όλους ανεξαιρέτως τους πολίτες που κατοικούν στη χώρα μας Ισότιμης και Δωρεάν πρόσβασης στις προσφερόμενες κοινωνικές υπηρεσίες. Συλλαλητήριο: Ομόνοια ώρα 14μ.μ. Συναυλία στο Σύνταγμα ώρα 16μ.μ."

Πανελευσινιακός-Νέα Ιωνία: 1-0



Αν και το πρώτο ημίχρονο δεν ήταν ιδιαίτερα καλό, τελικά η συνάντηση Πανελευσινιακού - Νέας Ιωνίας, δικαίωσε το χαρακτηρισμό της σαν ντέρμπι.

Το γκολ, το χαμένο πέναλτυ των γηπεδούχων και τα δύο δοκάρια που είχαν, η προσπάθεια της Νέας Ιωνίας να ισοφαρίσει, έδωσαν στο δεύτερο ημίχρονο, την ένταση και το ρυθμό που λείπανε από το πρώτο.

 Oι σταχυοφόροι με τη νίκη τους διατηρήθηκαν στην κορυφή της βαθμολογίας.

Στο γήπεδο βρέθηκαν φίλοι και των δύο ομάδων, ενώ στιγμιότυπα μεταδόθηκαν από την ΕΡΑ Σπορ και την ελεύθερη αυτοδιαχειριζόμενη ΕΡΤ.

ΕΣΠΗΤ: Συμμετοχή στην 22 Μάρτη, Παγκόσμια Μέρα Δράσης κατά του φασισμού και του ρατσισμού


22 Μάρτη, Παγκόσμια Μέρα Δράσης κατά του φασισμού και του ρατσισμού

Δημοσιεύθηκε από ΕΣΠΗΤ / 13 Μαρτίου 2014. Κατηγορίες: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ   

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ,
ΟΜΟΝΟΙΑ 2μμ, ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑ 4μμ

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-ΒΟΡΕΙΑΕΛΛΑΔΑ,

ΑΓΑΛΜΑ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ 12:00,

ΠΑΓΚΡΗΤΙΟ ΣΤΑ ΧΑΝΙΑ, ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ 12:30

 Η ΕΣΠΗΤ καλεί τα μέλη της και όλους τους εργαζόμενους να στηρίξουν και να συμμετάσχουν στη διεθνή μέρα δράσης κατά της φασιστικής  απειλής και του ρατσισμού που καλούν κινήματα και συνδικάτα στην Ευρώπη στις 22 Μάρτη. Ανάλογες κινητοποιήσεις προγραμματίζονται σε πολλές μεγάλες πόλεις σε όλο τον κόσμο.

Είναι νωπά ακόμα στις μνήμες του ελληνικού λαού τα τραγικά περιστατικά της δολοφονίας του αντιρατσιστή Π. Φύσσα από τα τάγματα θανάτου της Χρυσής Αυγής, αλλά και η βύθιση του σαπιοκάραβου με τους μετανάστες στο Φαρμακονήσι, με καταγγελίες διασωθέντων για τον ένοχο ρόλο του ελληνικού Λιμενικού που πραγματοποιούσε τη λεγόμενη «επαναπροώθηση» των άτυχων μεταναστών, όπως επιτάσσει η συνθήκη του Δουβλίνου που έχει συνυπογράψει το ελληνικό κράτος. Επιπλέον, η κυβέρνηση ενόψει των δημοτικών και περιφερειακών εκλογών, πέρασε τροπολογία με την οποία αφαίρεσε το δικαίωμα των ομογενών και μεταναστών να εκλέξουν και να εκλεχθούν.

Η στοχοποίηση των προσφύγων σε όλο το εύρος της ΕΕ αποτελεί κεντρική απόφαση, στα πλαίσια της πολιτικής της για την «Ευρώπη-Φρούριο», όπως εκφράζεται μέσω της δύναμης Φρόντεξ, της συνθήκης Δουβλίνο ΙΙ κ.λπ. Μάλιστα, στα πλαίσια του καταμερισμού αυτού,  η ελληνική κυβέρνηση αποδεικνύεται ότι έχει χρεωθεί το ρόλο του εκτελεστικού οργάνου οδηγώντας απελπισμένους μετανάστες είτε σε σύγχρονα «στρατόπεδα συγκέντρωσης» τύπου Αμυγδαλέζας, είτε στο θάνατο στα νερά του Αιγαίου ή στα ναρκοπέδια του Έβρου.

Δυστυχώς, ο ρατσισμός αναβαθμίζεται σε κυβερνητική προτεραιότητα, ενώ η αντιμεταναστευτική πολιτική της ΕΕ βαθαίνει με την ελληνική κυβέρνηση προεδρεύουσα της ΕΕ. Συμπληρωματικό ρόλο σε αυτό το σκηνικό διεκδικούν τα διάφορα ανερχόμενα ακροδεξιά ρεύματα σε όλη την ΕΕ και ειδικά στην Ελλάδα, επιδιώκοντας να λειτουργήσουν ως μπράβοι μεγάλων συμφερόντων και δύναμη καταστολής κάθε εργατικής αντίστασης και αμφισβήτησης των καθεστωτικών επιλογών.

Είναι σημαντικό συνδικάτα και σωματεία να ορθώσουν έναν συλλογικό φραγμό αντίστασης στον κοινωνικό κανιβαλισμό προστατεύοντας το ανθρώπινο δικαίωμα στη ζωή, την εργασία, την παιδεία και την υγεία για όλους, ανεξαρτήτως καταγωγής και χρώματος δέρματος. Να απαιτήσουν τη διάλυση της Φρόντεξ που συστάθηκε για να υλοποιεί την δολοφονική, όπως αποδεικνύεται, πρακτική των «επαναπροωθήσεων». Να προασπίσουν το δικαίωμα σε κάθε πρόσφυγα και μετανάστη να φτάσει στην Ελλάδα και να ζητήσει άσυλο ή παραμονή.

Για αυτό καλούμε όλους τους συναδέλφους στις 22 Μαρτίου (μια μέρα μετά την παγκόσμια ημέρα κατά του ρατσισμού του ΟΗΕ) να πλαισιώσουν τις εκδηλώσεις και κινητοποιήσεις στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Μέρας Δράσης κατά του φασισμού και του ρατσισμού.





H EΡΤ στο Μπλόκο της Καλογρέζας



 Πλήθος κόσμου συμμετείχε στις εκδηλώσεις για τα 70 χρόνια από το Μπλόκο της Καλογρέζας, όπου σαν αντίποινα στις απεργίες των λιγνιτωρυχείων της περιοχής, εκτελέστηκαν 21 Έλληνες και ένας Ιταλός αντιφασίστας. Φέτος συμμετείχε για πρώτη φορά και η ΠΟΣΠΕΡΤ, ενώ το παρόν έδωσαν και εργαζόμενοι της ελεύθερης και αυτοδιαχειριζόμενης ΕΡΤ που μένουν στην περιοχή.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Δήμος Νέας Ιωνίας, τόσο σε επίπεδο δημοτικής αρχής, όσο και αρκετές δημοτικές παρατάξεις έχουν δώσει το παρόν στον αγώνα της ΕΡΤ από την εποχή των συγκεντρώσεων για το κόψιμο της «Πρωινής Ενημέρωσης».

 Στην κατάθεση στεφανιών στον τόπο της θυσίας, εκτός από την ΠΟΣΠΕΡΤ κατέθεσαν στεφάνια φορείς της περιοχής (δημοτικές παρατάξεις, οργανώσεις κομμάτων, σύλλογοι, σωματεία εργαζομένων, η πρεσβεία της Βενεζουέλας, η ΚΕΕΡΦΑ κλπ).

 Έγινε προσκλητήριο νεκρών, τραγουδήθηκε το «επέσατε θύματα αδέρφια εσείς», έγινε ομιλία δημάρχου, τρισάγιο και η εκδήλωση έκλεισε με τον εθνικό ύμνο. Ακολούθησαν αγώνες στίβου στο γειτονικό δημοτικό στάδιο, ενώ αγώνες στίβου θα πραγματοποιηθούν και την Κυριακή 23 Μαρτίου, όπου και θα ολοκληρωθούν οι εκδηλώσεις.