Ικαριώτες Πρόσφυγες στο Β Παγκόσμιο Πόλεμο Α μέρος

https://www.youtube.com/watch?v=C625SYZQJ9U

Σάββατο 12 Απριλίου 2014

H μεγάλη ανατροπή: Πέλοπας Κιάτου - Παννεμεατικός: 3-1



H αγάπη και η στήριξη του Blog στις προσπάθειες των αθλητικών σωματείων (μιλάμε για τα μη επαγγελματικά, που αποτελούν κύτταρα δημιουργίας στις τοπικές κοινωνίες) είναι γνωστή και πολύχρονη.

Με την ευκαιρία ενός ταξιδιού στην Πάτρα, στην επιστροφή αντί για στάση για καφέ σε κάποιο από τα πολλά που υπάρχουν στην εθνική οδό, είπαμε να δούμε Α΄ ΕΠΣ Κορινθίας, τον αγώνα του Πέλοπα Κιάτου με τον Παννεμεατικό.

Για την ιστορία ημίχρονο 0-1, τελικό 3-1 με επική ανατροπή. Φωτορεπορτάζ από το γήπεδο του Κιάτου, όπου στην εξέδρα σχολιάζονταν η επίσκεψη Μέρκελ, το "πρωτογενές πλεόνασμα", η "ανάπτυξη" και άλλες κυβερνητικές μπαρούφες, με σκωπτική φυσικά διάθεση.

Ο κύριος με τα άσπρα στην κερκίδα αυτοσυστήνεται ως "ο ζεστός" και είναι, πουλάει ζεστούς ξηρούς καρπούς στο γήπεδο, πηγαίνει με το μηχανάκι και στην απέναντι κερκίδα και χαριτολογώντας διαλαλεί ότι έχει "τσιπούρα του βουνού" και κατσικάκι ζεστό.



Υ.Γ δείτε ΕΔΩ το τρίτο γκολ με ανάποδο ψαλίδι.



Πέμπτη 10 Απριλίου 2014

Συνέχεια ενός ιστορικού αγώνα Α.Π.Σ. ΛΑΙΛΑΠΑΣ - KARŞIYAKA S.K.: 87 λεπτά 84 χρόνια μετά...



O αγώνας ξαναρχίζει από το 3ο λεπτό που είχε σταματήσει το 1930:  Α.Π.Σ. ΛΑΙΛΑΠΑΣ – KARŞIYAKA S.K. στο Φαφαλιείο Στάδιο Βροντάδου την Κυριακή 11 Μαΐου 2014

1930: Διοργανώνεται στη Χίο ο φιλικός ποδοσφαιρικός αγώνας του Λαίλαπα με την Καρσιγιακά Σπορ, ο πρώτος σε ελληνικό έδαφος αγώνας ποδοσφαίρου μεταξύ ομάδων της Ελλάδας και της Τουρκίας.

Η τουρκική ομάδα ναυλώνει πλοίο και έρχεται από την Σμύρνη εν χορδαίς και οργάνοις μαζί με εκατοντάδες φιλάθλους της αλλά και θεσμικούς παράγοντες του Δήμου Σμύρνης, σύσσωμη την διοίκηση του Επιμελητηρίου καθώς και πολλούς επιχειρηματίες για σύναψη εμπορικών σχέσεων με τη Χίο. Η τουρκική αποστολή καταφθάνει στο νησί το Σάββατο 6 Δεκεμβρίου και ο Δήμος Χίου σημαιοστολίζει την προκυμαία με τα χρώματα και τα εθνικά σύμβολα των δύο χωρών, οργανώνει δε υποδοχή των Τούρκων επισκεπτών σε κλίμα πανηγυρικό, κατόπιν παραθέτει επίσημο γεύμα στους ποδοσφαιριστές, στα μέλη της διοίκησης της τουρκικής ομάδας αλλά και στους θεσμικούς παράγοντες της γείτονος πόλης, ενώ τέλος διοργανώνει ξενάγηση στην πόλη της Χίου και παράλληλες καλλιτεχνικές εκδηλώσεις με στόχο την προώθηση της φιλίας των δύο λαών 8 μόλις χρόνια μετά την καταστροφή της Σμύρνης.

Το απόγευμα της Κυριακής 7 Δεκεμβρίου, όπως έχει προγραμματιστεί, ξεκινάει ο αγώνας στο γήπεδο Χίου (Μεζάρια) μπροστά σε 1.500 και πλέον θεατές αλλά στο 3ο μόλις λεπτό μια ασταμάτητη καταρρακτώδης νεροποντή γίνεται η αιτία να διακοπεί οριστικά και άδοξα το παιχνίδι προς μεγάλη απογοήτευση των παικτών, των φιλάθλων και όλων των διοργανωτών.

2006: Κατά την έρευνά του στον τοπικό τύπο της εποχής για την συγγραφή του βιβλίου 10.516 μέρες, ιστορία της νεοελληνικής Χίου, 1912-1940, ο Γιάννης Μακριδάκης αποδελτιώνει τα δημοσιεύματα περί του αγώνα αυτού και σκέφτεται αμέσως ότι θα ήταν εξαιρετικό, συγκινητικό και άκρως συμβολικό σε πολλά επίπεδα το να επαναδιοργανωθεί ο αγώνας αυτός και να παιχθούν τα υπόλοιπα 87 λεπτά της ποδοσφαιρικής αναμέτρησης τόσα χρόνια μετά την διακοπή της. Δυστυχώς όμως ο Λαίλαπας Χίου πια δεν υπάρχει, το Σωματείο έχει από χρόνια αναστείλει την λειτουργία του.


2009: Μια ομάδα νέων κυρίως ανθρώπων επανιδρύουν στη Χίο το ποδοσφαιρικό σωματείο Λαίλαπας μετά από πολλά χρόνια απουσίας από τα αθλητικά δρώμενα του νησιού. Οι άνθρωποι που επανίδρυσαν το ιστορικό σωματείο και συνετέλεσαν και στην σύγχρονη πορεία του είναι οι Γιώργος Ζαννίκος, Θοδωρής Πολίτης, Παναγιώτης Φιστές, Αντώνης Βουδούρης, Θεοδώσης Γρηγοράκης και Παναγιώτης Δημητρακόπουλος. Στον τελευταίο απευθύνθηκε αμέσως μετά την επανίδρυση του σωματείου ο Γιάννης Μακριδάκης δίνοντάς του την πληροφορία για τον αγώνα που διακόπηκε το 1930 και σπέρνοντας εντός του την ιδέα της επαναδιοργάνωσης αυτού. Ο Π. Δημητρακόπουλος αποδείχθηκε γόνιμο έδαφος για τον σπόρο. Ξεκίνησε εργασία έρευνας επί της ιστορίας της ομάδας και του συγκεκριμένου αγώνα μελετώντας τον τοπικό τύπο στην Βιβλιοθήκη Κοραή και παρέδωσε όλα τα στοιχεία της έρευνάς του στην διοίκηση του Σωματείου.

2013:  O Μιχάλης Κωττάκης, ο τωρινός προπονητής της ομάδας, αποτέλεσε τελικά την ψυχή του εγχειρήματος. Ήρθε από την Αγγλία και εγκαταστάθηκε στο νησί, ανέλαβε την ομάδα του Λαίλαπα διοικητικά και προπονητικά και έγινε ο συντονιστής του όλου εγχειρήματος. Προσέγγισε την διοίκηση της τουρκικής ομάδας Καρσίγιακα Σπορ, η οποία είναι επαγγελματικό σωματείο και αγωνίζεται στην Β' Εθνική κατηγορία Τουρκίας, μύησε τους παράγοντές της στην ιδέα της επαναδιοργάνωσης στη Χίο του ιστορικού εκείνου αγώνα και ανέλαβε να φέρει εις πέρας όλα τα διαδικαστικά και τις συνεννοήσεις. Αξίζει να σημειωθεί ο ενθουσιασμός με τον οποίον δέχτηκαν την πρότασή του οι παράγοντες της τουρκικής ομάδας, οι οποίοι συνεισέφεραν στην υπόθεση παλαιές φωτογραφίες από το τότε ταξίδι της ομάδας τους στη Χίο, τις οποίες ανακάλυψαν ερευνώντας τα αρχεία της, συμφώνησαν δε να ταξιδέψουν ξανά στο νησί με την ομάδα και τους φιλάθλους της για να "παίξουν" τα εναπομείναντα 87 λεπτά της αναμέτρησης, τα οποία οι δύο ομάδες οφείλουν στην Ιστορία και στο ελληνοτουρκικό κοινό από το 1930.

2014: Το Σάββατο 10 Μαϊου θα καταφθάσει ξανά η Καρσιγιακά Σπορ στο νησί της Χίου, με ναυλωμένο καραβάκι, όπως τότε, από την Σμύρνη, με πολλούς φιλάθλους και παράγοντες της γείτονος πόλης να συνοδεύουν την αποστολή και με σκοπό να συμμετάσχουν σε έναν ιστορικό φιλικό αγώνα με τον Λαίλαπα Χίου, αγώνα ο οποίος θα λάβει χώρα την Κυριακή 11 Μαϊου το απόγευμα ώρα.... στο Φαφαλίειο Στάδιο Χίου και θα αρχίσει από εκεί που σταμάτησε ο προηγούμενος, από το 3ο δηλαδή λεπτό. Την παραμονή του αγώνα ο Λαίλαπας ως οικοδεσπότης θα διοργανώσει εκδηλώσεις τιμής και μνήμης, οι οποίες θα περιλαμβάνουν ξενάγηση των Τούρκων επισκεπτών στα μνημεία της πόλης, εκδήλωση και διαλέξεις για το γεγονός τότε και σήμερα καθώς και συναυλία. Οι λεπτομέρειες του προγράμματος θα ανακοινωθούν σε συνέντευξη τύπου που θα δοθεί σύντομα από τους διοργανωτές.


Πηγή: www.chiosnews.com

10 ΜΗΝΕΣ ΕΡΤ ΑΝΟΙΧΤΗ: Ρεφενέ γλέντι στην ΕΡΑ Πάτρας το Σάββατο 12 Απριλίου



10 ΜΗΝΕΣ ΑΓΩΝΑ - 10 ΜΗΝΕΣ ΑΝΟΙΚΤΑ ΜΙΚΡΟΦΩΝΑ

Δέκα μήνες πέρασαν από τότε, που η κατοχική κυβέρνηση αποφάσισε το λουκέτο στην ΕΡΤ. 10 μήνες μετά παραμένουμε και συνεχίζουμε δυναμικά στις επάλξεις.
Μαζί με τους αλληλέγγυους το Σάββατο 12 Απριλίου διοργανώνουμε γλέντι με ρεφενέ κουζίνα στο προαύλιο της ΕΡΑ (Δασύλλιο) στις 2μμ το μεσημέρι.
Συνεχίζουμε μέχρι να ανατραπεί η αθλιότητα...

"Η Μητέρα των μαχών"

Την Κυριακή στις 17:00 γεμίζουμε το γήπεδο της Πόλης μας, στηρίζουμε την ομάδα μας σε ένα παιχνίδι ζωής ή θανάτου για την παραμονή στην κατηγορία. Γυναίκες, παιδιά έως 18 ετών και άνεργοι είσοδος ελεύθερη.


Υπενθυμίζουμε ότι το σκορ του αγώνα στον πρώτο γύρο ήταν 2-2.

Πέτρος Κωνσταντίνου: «Να σταματήσουμε την αναβίωση των νεοναζί στον Άγιο Παντελεήμονα»


 Πέτρος Κωνσταντίνου, συντονιστής της ΚΕΕΡΦΑ και υποψήφιος Δήμαρχος Αθήνας με την «Ανταρσία στις γειτονιές της Αθήνας»:
 
H επίθεση τραμπούκων με κάλυψη των νεοναζί της Χρυσής Αυγής σε βάρος συνεργείων του Δήμου Αθήνας που ξεκίνησαν τα έργα αποκατάστασης της Παιδικής Χαράς στον Άγιο Παντελεήμονα είναι ένα δείγμα του πόσο αμετανόητοι είναι εκείνοι οι κύκλοι που με τη στήριξη της Αστυνομίας και τη συνενοχή των κυβερνήσεων επιχείρησαν να χτίσουν τείχη μίσους στη περιοχή.

Με τη κάλυψη των κυβερνήσεων, της ΕΛΑΣ και με απροκάλυπτη συγκάλυψη των ρατσιστικών και φασιστικών πογκρόμ από το τοπικό αστυνομικό τμήμα είχαν μετατρέψει τον Άγιο Παντελεήμονα σε ορμητήριο για δολοφονικές επιθέσεις, μαχαιρώματα και ξυλοδαρμούς μεταναστών, για επιθέσεις σε βάρος της αριστεράς.Aπλωσαν τις επιθσέις δολοφονώντας τον Σαχζάυτ Λουκμάν στα Πετράλωνα.
 Η δολοφονία του Παύλου Φύσσα έδειξε μέχρι που μπορεί να φτάσει η δολοφονική δράση των νεοναζί. Δεν πρέπει να ανεχτούμε καμία επανεμφάνιση τους, ποτέ και πουθενά.
 Η ΝΔ υποκριτικά παρίστανε τον πολέμιο της Χρυσής Αυγής ενώ εκκόλαψε τον Μπαλτάκο σαν ένα συνομιλητή και γεφυροποιό με τους νεοναζί της Χρυσής Αυγής, οι οποίοι συνεργάζονταν άψογα με την κυβέρνηση με αντάλλαγμα μεγαλύτερη αστυνομική προστασία στις επιθέσεις των ταγμάτων εφόδου.
 Αυτή την άθλια πολιτική χρειάζεται να την ξεσκεπάσουμε και να την ανατρέψουμε. Κάθε μέρα που παραμένουν στην κυβέρνηση, Σαμαράς, Δένδιας, Αθανασίου, Στουρνάρας ανοίγουν ξανά το δρόμο για να ανακάμψουν οι νεοναζί και να βγουν από την απομόνωση, παίζοντας το χαρτί του ρατσισμού, στέλνοντας την Αστυνομία να κάνει εφόδους στην ΑΣΟΕΕ. Κακλαμάνης, Σπηλιωτόπουλος και Καπερνάρος συναγωνίζονται τους νεοναζί σε ρατσιστικές κορώνες την ώρα που η βουλή ψηφίζει μνημονιακά πολυνομοσχέδια.
 Δουλειά των συνδικάτων και ιδιαίτερα του ΣΕΔΑ, που συσπειρώνει ένα σημαντικό αριθμό εργαζόμενων στο Δήμο Αθήνας που βρίσκονται στο στόχαστρο των επιθέσεων της κυβέρνησης Σαμαρά-Βενιζέλου με τις απολύσεις-διαθεσιμότητες και τις περικοπές στους μισθούς είναι η ενεργοποίηση και η οργάνωση της αντίστασης για να μη περάσουν οι επιθέσεις. Την ώρα που η ΠΟΕ-ΟΤΑ και όλα τα συνδικάτα καλούν σε απομόνωση των νεοναζί, συνδικαλίστές ηγέτες του ΣΕΔΑ επέλεξαν να υποδεχτούν τους νεοναζί ως ανυποψίαστοι Μπαλτάκοι. Αντιθετα στη Γενική Απεργία στις 9 Απρίλη ο ΣΕΔΑ με ευθύνη της ηγεσάις δεν είχε παρουσία την ώρα που διαδήλωναν οι εργαζόμενοι της ΕΡΤ, νοσοκομειακοί,οι καθαρίστριες,οι σχολικοί φύλακες, οι φαρμακοποιοί και οι μετανάστες εργάτες της Γεινικής Ανακύκλωσης.
 Ο Δήμαρχος Καμίνης αντί να ανοίξει μέτωπο με τους φασίστες επαναφέρει κάθε  τόσο τη θεωρία των δύο άκρων στρεφόμενος κατά της αριστεράς και των κινημάτων, προβάλλοντας την  καταστολή των αυτοδιαχειριζόμενων χώρων με ανακατάληψη από τα ΜΑΤ της βίλλας Αμαλία και της Αγοράς της Κυψέλης ως επιτυχίες του. Ήταν ενέργειες που υπονόμευσαν τη πάλη ενάντια στο φασισμό. Μόνο με τη μαζική δράση θα ξεσκεπάσουμε τα ψέματα των φασιστών και θα τους απομονώσουμε.
 Καλούμε το Δημοτικό Συμβούλιο της Αθήνας να καταδικάσει απερίφραστα τις φασιστικές προκλήσεις και να στείλει το μήνυμα ότι δεν ανεχόμαστε την αναβίωση των ταγμάτων εφόδου ούτε στον Άγιο Παντελεήμονα, ούτε πουθενά.»

Το Σάββατο η Ανταρσία στις γειτονιές της Αθήνας θα περιοδεύσει στη περιοχή του Άγιου Παντελεήμονα με σημείο εκκίνησης την Πλατεία Βικτώρια στις 11.30πμ.

Eκδήλωση στη Σάμο από την ΑΝΤΑΡΣΥΑ








Ανοιχτή συνάντηση – συζήτηση της ΑΝΤΑΡΣΥΑ στο Βαθύ την Παρασκευή 11/4/2014 στις 6:30μμ στο ξενοδοχείο Σάμος. Θα συζητηθούν το πολιτικό περιεχόμενο με το οποίο θα παρέμβουν οι δυνάμεις της ΑΝΤΑΡΣΥΑ στις επερχόμενες ευρωεκλογές και αυτοδιοικητικές εκλογές, τα επίδικα της περιόδου και τα καθήκοντα του εργατικού κινήματος και της Αριστεράς.

Τετάρτη 9 Απριλίου 2014

Συνέντευξη Τύπου από την "Ανταρσία στο Αιγαίο - Αντικαπιταλιστική Αριστερά"

Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου


Η Ανταρσία στο Αιγαίο, μετά την παρουσίαση της διακήρυξής της στην αίθουσα του Περιφερειακού Συμβουλίου στη Μυτιλήνη το Σάββατο 5/4, οργανώνει εκδήλωση - συνέντευξη Τύπου για την παρουσίαση των θέσεών της και στη Χίο το Σάββατο 12 Απριλίου στο κτήριο της Περιφερειακής Ενότητας Χίου (παλιά Νομαρχία) στις 2:00 μ.μ..

Τις θέσεις θα παρουσιάσουν ο υποψήφιος περιφερειάρχης Β. Αιγαίου Ανδρέας Μπάλλας, ο υποψήφιος αντιπεριφερειάρχης Χίου Παντελής Καλόγερος και η υποψήφια σύμβουλος και πρώην υποψήφια αντιφερειάρχης Χίου Πόπη Γανιάρη.
 

Συμπαράσταση στους απλήρωτους εργάτες της εταιρείας Γενική Ανακυκλώσεως ΑΕ




H ΠΟΣΠΕΡΤ στέκεται δυναμικά αλληλέγγυα στους 170 εργάτες της επιχείρησης Γενική Ανακυκλώσεως ΑΕ με έδρα τον Ασπρόπυργο Αττικής που βρίσκονται σε κινητοποιήσεις εδώ και δεκαπέντε ημέρες για να υπερασπίσουν τις δουλειές και τους μισθούς τους.


Οι εργαζόμενοι, στην συντριπτική τους πλειοψηφία μετανάστες από το Μπαγκλαντές, το Πακιστάν και την Ινδία, τη Δευτέρα 31/3 προχώρησαν σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το Υπουργείο Εργασίας και στη συνέχεια ξεκίνησαν επίσχεση εργασίας.


    Ο εργοδότης κ. Δ. Λαζόπουλος έχει αφήσει τους εργάτες απλήρωτους πάνω από 4 μήνες. Δίνει αναγκαστικές άδειες σε 52 από αυτούς και απολύει 19 που έχουν τρίμηνες συμβάσεις, με μοναδικό κριτήριο ότι διεκδίκησαν τα δεδουλευμένα τους.


Απέναντι στις διεκδικήσεις των εργατών η απάντηση της εργοδοσίας είναι οι απειλές ότι θα κλείσει το εργοστάσιο.
    Την ίδια στιγμή όμως, η επιχείρηση από τις μεγαλύτερες στον κλάδο της ανακύκλωσης και με πολλά εργοστάσια σε όλη τη χώρα, συνεχίζει να παίρνει επιδοτήσεις από την Εταιρία Ανακυκλώσεως για τη δουλειά που κάνουν οι απλήρωτοι επί μήνες εργάτες.


Στην επιχείρηση δεν τηρούνται οι στοιχειώδεις κανόνες ασφαλείας, και υγιεινής.
 Γι’ αυτό τον λόγο δύο εργάτες έχασαν τη ζωή τους στη δουλειά τα τελευταία 4 χρόνια.
    Οι εργαζόμενοι συνεχίζουν τις κινητοποιήσεις τους και απαιτούν:

1. Να μην κλείσει το εργοστάσιο.

2. Όχι απολύσεις και υποχρεωτικές άδειες.

3. Να πληρωθούν τώρα όλα τα δεδουλευμένα μεροκάματα.

4. Αξιοπρεπείς συνθήκες δουλειάς με τήρηση κανόνων υγιεινής και ασφάλειας.


Είμαστε στο πλευρό τους και στηρίζουμε έμπρακτα τον αγώνα τους για το δικαίωμα στη δουλειά και την αποπληρωμή όλων των δεδουλευμένων.


Απαιτούμε από την εργοδοσία να ικανοποιήσει τα αιτήματα των εργατών και καλούμε όλα τα συνδικάτα, τις ομοσπονδίες και τα εργατικά κέντρα να στηρίξουν με κάθε τρόπο τον αγώνα τους και μην επιτρέψουν τη δημιουργία μιας νέας “Μανωλάδας” στα περίχωρα της Αθήνας.
Η απάντηση  είναι  πάντα μία : Αντίσταση και Αγώνας !

ΜΑΖΙΚΑ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΜΕΡΚΕΛΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΑ ΔΕΙΝΑ ΤΟΥ,
ΠΟΥ Η ΞΕΠΟΥΛΗΜΕΝΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΑΙΤΕΡΟΙ ΤΗΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΕΠΙΒΑΛΟΥΝ.

ΑΓΩΝΑΣ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ - ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ  ΘΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ


ΠΟΣΠΕΡΤ: Συμπαράσταση στην αντιφασίστρια Ντίνα Γκαρανέ



Νεοναζί της Χρυσής Αυγής και άλλα φασιστοειδή με μια εμετική εκστρατεία μίσους και χυδαιολογίας από ιστοσελίδες που διαχειρίζονται και από την φασιστοφυλλάδα «Στόχος» έβαλαν στο στόχαστρο την εκπαιδευτικό του 39ου Γενικού Λυκείου Αθήνας Ντίνα Γκαρανέ για την αντιφασιστική της δραστηριότητα.


          Τα ορφανά της Χρυσής Αυγής, που παραμένουν έξω από την φυλακή μετά την δολοφονία του Παύλου Φύσσα από το τάγμα εφόδου της Νίκαιας έχουν το θράσος να απαιτούν εισαγγελικές διώξεις σε βάρος εκπαιδευτικών, όταν η μόνη σχέση που επιδίωκαν με τα σχολεία ήταν να τα μετατρέψουν σε ορμητήρια για φασιστικές και ρατσιστικές επιθέσεις στις γειτονιές.


          Την εβδομάδα 17 έως 21 Μάρτη, σε πολλά σχολεία οι εκπαιδευτικοί στα πλαίσια της παγκόσμιας μέρας κατά του ρατσισμού, με απόφαση της ΟΛΜΕ, της ΑΔΕΔΥ, δεκάδων πρωτοβάθμιων συλλόγων αλλά και συλλόγων διδασκόντων των σχολείων οργάνωσαν ενημερωτικές εκδηλώσεις κατά του φασισμού και του ρατσισμού, όπως και στο συγκεκριμένο Λύκειο με μεγάλη επιτυχία.


          Οι εκπαιδευτικοί με τη δράση των συλλογικών τους οργάνων δεν έχουν αφήσει κανένα περιθώριο στους νεοναζί να προκαλούν και να τρομοκρατούν μέσα στα σχολεία.


 Τα σχολεία, δέχονται τη πρωτοφανή επίθεση διάλυσης της δημόσιας παιδείας, με τις απολύσεις-διαθεσιμότητες εκπαιδευτικών, των σχολικών φυλάκων, την διάλυση των ΕΠΑΛ. Οι φασίστες κάνουν πλάτη στην επίθεση της κυβέρνησης και στοχοποιούν τους αγωνιζόμενους εκπαιδευτικούς.


Τα μεγάλα αντιφασιστικά συλλαλητήρια στις 22 Μάρτη έδειξαν ότι ο κόσμος θέλει να τελειώνουμε μια για πάντα με τις φασιστικές συμμορίες της Χρυσής Αυγής.


          Στηρίζουμε τη συνάδελφο Ντίνα Γαρανέ απέναντι στις προκλητικές φασιστικές επιθέσεις.
Καλούμε όλους τους συλλόγους εκπαιδευτικών, την ΟΛΜΕ, όλους τους φορείς να καταδικάσουν την φασιστική πρόκληση και να υπερασπίσουν τους εκπαιδευτικούς που στέκονται στο ύψος των περιστάσεων και πολεμάνε τον φασισμό.

Τρίτη 8 Απριλίου 2014

Mαζί με τους εργάτες απεργιακά, ενάντια σε τρόικα και αφεντικά



Συγκέντρωση και διαδήλωση πραγματοποίησαν απεργοί από όλες τις ειδικότητες των ΜΜΕ στα πλαίσια της 24ωρης απεργίας της 8ης Απριλίου. Για άλλη μια φορά η συντεχνιακή λογική οδήγησε σε ξέχωρη απεργία από τη γενική απεργία της 9ης Απριλίου, ώστε «να εξασφαλιστεί η ενημέρωση για την απεργία».

Σε μετάφραση για να δούμε και αύριο τελεμάρκετινγκ, επαναλήψεις ελληνικών σήριαλ, τηλεκουτσομπολιό και ψιλορεπορταζάκια για την ταλαιπωρία των οδηγών, επειδή οι δρόμοι ήταν κλειστοί από τους διαδηλωτές.

Η απεργιακή διαδήλωση πήγε και στο Υπουργείο Οικονομικών όπου ενώθηκε με τις καθαρίστριες που δίνουν μαθήματα αγώνα. Ακολούθως κατέληξε έξω από το ΥΠΠΟ, μαζί με τους εικονολήπτες, των οποίων τα εργασιακά δικαιώματα κατακρεουργούνται(κατάργηση της άδειας ασκήσεως του επαγγέλματός τους).

Ο δυναμισμός της διαδήλωσης (περίπου 1.000 άτομα συμμετείχαν) ήταν σημαντικός όταν ενώθηκε με τις καθαρίστριες, γεγονός που δείχνει ότι θα λειτουργούσε πολλαπλασιαστικά αν αυτή ή «ένωση’ γινόταν στις 9 Απριλίου, με χιλιάδες άλλους εργαζόμενους από πολλούς κλάδους. Αλλά είπαμε οι συνεργάτες της τρόικας βρίσκονται ακόμα μέσα στα συνδικάτα και μασκαρεύονται κατά το δοκούν.
Συνεχίζουμε…

To Ελληνικό ανήκει σε όλους


Η «ανάπτυξη» ήρθε και στα νότια. Το success story τώρα και στις γειτονιές μας. Το ελληνικό πουλήθηκε. Η κυβέρνηση πανηγυρίζει, τα κανάλια θριαμβολογούν, ο Λάτσης τρίβει τα χέρια του από χαρά. Τα κέρδη του γιγαντώνονται. Όλα αυτά σε μια κοινωνία συσσιτίων, αυτοκτονιών, φόβου, καταστολής και εργασιακού μεσαίωνα.  Η «επιτυχία» αυτή όμως και η προπαγάνδα που τη συνοδεύει στηρίζονται σε ψέματα.

Τάζουνε χιλιάδες θέσεις εργασίας. 

Στην πραγματικότητα, όμως, ετοιμάζουν το γνωστό και ακόμη χειρότερο εργασιακό σκλαβοπάζαρο των ολυμπιακών έργων με τα εκατοντάδες εργατικά ατυχήματα, της COSCO με τις συμβάσεις μιας μέρας, των ειδικών οικονομικών ζωνών, των ΜΚΟ, των voucher και των μαύρων εργασιακών σχέσεων, εκμεταλλευόμενοι την ανάγκη του κόσμου για επιβίωση. Από την άλλη, δε λένε για τις θέσεις εργασίας που θα χαθούν, για τα μαγαζιά που θα κλείσουν και για το μαράζωμα της τοπικής αγοράς, εξαιτίας της συγκέντρωσης της εμπορικής δραστηριότητας στα mall που θα στήσουν.
Μιλάνε για 2.000 στρέμματα πρασίνου.

Παρά το προπαγανδιστικό-φανταχτερό και καταπράσινο σποτ της LAMDA DEVELOPEMENT και τις φιλότιμες προσπάθειες του κάθε παπαγάλου των ΜΜΕ να το προωθήσει, η μελέτη της ΕΛΛΗΝΙΚΟ Α.Ε. προβλέπει τα εξής:

•    Πολυτελείς πολυκατοικίες, μονοκατοικίες και τουριστική κατοικία.
•    Ειδικές ζώνες για την ανάπτυξη τουριστικών εγκαταστάσεων, ξενοδοχείων και εμπορικών κέντρων (τύπου Mall)
•    Λιμενικές εγκαταστάσεις (μπάζωμα της παραλίας και του βυθού)
•    Ιδιωτικά νοσοκομεία
•    Ιδιωτικά πανεπιστήμια
•    Κέντρα διασκέδασης
•    Καζίνο (με εντολή Σαμαρά..)
•    Όλα τα παραπάνω με τους απίστευτα υψηλούς συντελεστές δόμησης που κυμαίνονται από 0.2 έως 2.2!

Πρόκειται, με άλλα λόγια, για μια πολυτελή πόλη μέσα στην πόλη, όπου το όποιο πράσινο θα είναι μέρος της διακόσμησης των λαμπερών lifestyle-άτων εγκαταστάσεων. Μια πόλη περίκλειστη, μόνο για τους πλούσιους, στην οποία όλοι οι υπόλοιποι, ανάλογα με την ταξική τους προέλευση, θα έχουν περιορισμένη ή και καθόλου πρόσβαση. Όλα αυτά σε ένα λεκανοπέδιο πνιγμένο στο καυσαέριο, κατειλημμένο από τα αυτοκίνητα, το τσιμέντο και το γκρίζο∙ σε μία πρωτεύουσα που πασχίζει να ανασάνει και που έχει αναδειχθεί πρωταθλήτρια στο τσιμέντο και τελευταία σε χώρους πρασίνου στην Ευρώπη, σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Περιβάλλοντος.

Γι’ αυτό ακριβώς η τύχη του Ελληνικού είναι υπόθεση όλης της Αθήνας. Γιατί οι επιπτώσεις της εκποίησης με την επιπρόσθετη ρύπανση που θα φέρει αφορά την υγεία όλων μας. Ένα πάρκο υψηλού πρασίνου με ελεύθερη πρόσβαση και χωρίς επιχειρηματική δραστηριότητα στο Ελληνικό δεν είναι πολυτέλεια. Είναι αναγκαιότητα σε ένα λεκανοπέδιο που επί δεκαετίες έχει δεχτεί τη μία επίθεση εργολάβων μετά την άλλη καθώς και τους καταστροφικούς εμπρησμούς με την εσκεμμένη αδιαφορία του κράτους.

Μας λένε ότι η πώληση του Ελληνικού είναι αναγκαία λόγω της οικονομικής κατάστασης της χώρας.
Ας τελειώνουμε επιτέλους με τα ψέματα που θέλουν την υποβάθμιση της ζωής μας και την εξαθλίωσή μας να είναι αποτέλεσμα κάποιου νομοτελειακού υπερφυσικού νόμου ή ενός μονόδρομου αναγκαστικών πολιτικών.

Το Ελληνικό είναι ενταγμένο σε ένα πρόγραμμα συνολικών αποκρατικοποιήσεων δημόσιας περιουσίας, πολύ απλά γιατί, με πρόσχημα την κρίση, το κεφάλαιο και οι υπηρέτες του επιβάλλουν το νεοφιλελεύθερο όνειρό τους στο οποίο είμαστε όλοι υπάλληλοι εκμεταλλευόμενοι και παράγουμε αξία για τα (μεγάλα κυρίως πλέον) αφεντικά.

 Το τελευταίο ιδιαίτερα χρονικό διάστημα με πρόσχημα το χρέος παρατηρούμε  την αρπαγή και την καταλήστευση δημόσιων αδόμητων χώρων, παραλιών και φυσικού πλούτου εντάσσοντάς τα στη διαδικασία κερδοφορίας του κεφαλαίου.

Να κάνουμε το Ελληνικό δικό μας

Τίποτα δε χάθηκε ακόμα! Μπορούμε να ανατρέψουμε τα σχέδια εκποίησης του Ελληνικού, αν χαράξουμε μια αγωνιστική πορεία ενάντια σε λογικές ανάθεσης και διαχείρισης, σε ένα κίνημα οριζόντιο και αδιαμεσολάβητο «από τα κάτω». Εμείς οι ίδιοι να μετατρέψουμε και να συνδιαμορφώσουμε το Ελληνικό σε μια έκταση που θα ταιριάζει στις δικές μας κοινωνικές ανάγκες, σε μια έκταση που θα ανήκει σε όλους!

Να παλέψουμε, ώστε το Ελληνικό να γίνει πάρκο υψηλού πρασίνου με ελεύθερη πρόσβαση στο χώρο και την παραλία για όλους. Να μην επιτρέψουμε καμία οικοπεδοποίηση και καμία επιχειρηματική δραστηριότητα εντός του χώρου.

Απαιτούμε:
•    Πάρκο υψηλού πρασίνου
•    Καμία οικοπεδοποίηση
•    Καμία επιχειρηματική δραστηριότητα σε βάρος της ζωής και της ελευθερίας μας
•    Ελεύθερη πρόσβαση στο χώρο & στην παραλία
•    Προάσπιση των κοινωνικών υπηρεσιών
Το Ελληνικό μας ανήκει.
Ο αγώνας στα χέρια των κατοίκων.

Συνέλευση Δράσεων για το Ελληνικό

Δευτέρα 7 Απριλίου 2014

Ανακοίνωση Financial Crimes για την απεργία στα ΜΜΕ (8 Απρίλη) και τη γενική απεργία στις 9 Απρίλη

9 ΑΠΡΙΛΗ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΑΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ, 11πμ Κλαυθμώνος

8 ΑΠΡΙΛΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΣΤΑ ΜΜΕ 12μμ ΕΣΗΕΑ

ΝΑ ΑΝΑΤΡΕΨΟΥΜΕ την ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ και την ΠΟΛΙΤΙΚΗ της

 Στις 9 Απρίλη στην πανελλαδική πανεργατική απεργία των συνδικάτων θα απεργήσουν όλοι οι εργαζόμενοι, συνεχίζοντας συντονισμένα τον αγώνα για την ανατροπή της βάρβαρης πολιτικής των μνημονίων, της συγκυβέρνησης, της τρόικα και της ΕΕ. Στην απεργία θα ενωθούν όλες οι μάχες που είναι σε εξέλιξη. Απο τους εργαζόμενους της ΕΡΤ και τις ηρωικές καθαρίστριες, μέχρι τους μετανάστες εργάτες της Γενικής Ανακύκλωσης και τους διαθέσιμους του Δημοσίου. Δεκάδες χείμαρροι που θα ενωθούν σε ένα μεγάλο απεργιακό ποτάμι, αυτό είναι η απεργία στις 9 Απρίλη.
 Είναι μοναδική ευκαιρία για να διαλύσουμε τα ψέματα της δικομματικής συμμορίας ότι τάχα θα «μοιράσει το πλεόνασμα».

 Ο Σαμαράς και ο Βενιζέλος θα ήθελαν να πάνε στις εκλογές του Μάη με τον κόσμο σπίτι του να ακούει τα ψέματά τους για “το κοινωνικό μέρισμα” που τάχα θα δώσουν. Αντί λοιπόν για “ομαλή” προεκλογική περίοδο όμως, οι εργαζόμενοι απαντάμε απεργιακά. Κρέμονται σε μία κλωστή και η μόνη τους στήριξη είναι η ΕΕ, οι δανειστές και οι τραπεζίτες. Τώρα που ξεσκεπάζονται οι κοινοί δίαυλοι του Σαμαρά με τους δολοφόνους χρυσαυγίτες, τώρα είναι η στιγμή για έναν κοινό συντονισμένο απεργιακό αγώνα διαρκείας για να τους ανατρέψουμε, και αυτούς και την πολιτική τους

 Σε αυτές τις συνθήκες, θα έπρεπε και τα σωματεία του κλάδου να πάρουν την απόφαση να βρεθούμε και οι εργαζόμενοι των ΜΜΕ την ίδια μέρα στην απεργία και στο δρόμο μαζί με όλους τους εργαζόμενους. Είναι ψεύτικο το επιχείρημα της ανάγκης της ενημέρωσης.

 Εχουμε πει πολλές φορές ότι ο απλούστερος τρόπος είναι ένα απεργιακό δελτίο, κοινό για όλα τα ραδιοτηλεοπτικά μέσα, κάτω απο την ευθύνη της ΕΣΗΕΑ και των υπόλοιπων ενώσεων. Ακόμη καλύτερα μέσω της ΕΤ3 και του ertopen, για να στηρίξουμε έμπρακτα το αγώνα της ΕΡΤ.


Ομως για μια ακόμη φορά τα σωματεία του κλάδου, με επικεφαλής την φιλοτροικανή ηγεσία της ΕΣΗΕΑ προτιμούν να απεργούν ξέχωρα απο του υπόλοιπους εργαζόμενους δίνοντας το μήνυμα και προς τα έξω αλλά και προς τα μέσα ότι οι εργαζόμενοι στον Τύπο αποτελούν κάποιου είδους «ξεχωριστή ομάδα», συντεχνία το λένε οι περισσότεροι.

 Ομως η αλήθεια είναι πολύ διαφορετική. Η κατάσταση στον κλάδο έχει χτυπήσει κόκκινο εδώ και καιρό. Τα μνημόνια έχουν περάσει σε ολόκληρο τον κλάδο και έχουν διαμορφώσει ένα εφιαλτικό τοπίο. Οι απολύσεις ακόμη και όταν γίνονται κατά δεκάδες περνάνε χωρίς καμία απάντηση απο τα σωματεία. Είμαστε πλέον στο σημείο που οι άνεργοι του κλάδου είναι περισσότεροι απο τους εργαζόμενους.
Αλλά και σε όσους εργάζονται ο μισθός έχει μετατραπεί  περισσότερο σε “παροχή” της επιχείρησης  κατα το δοκούν και έχει πρακτικά πάψει να αποτελεί μηνιαία υποχρέωση των αφεντικών. Εκατοντάδες συνάδελφοι νέοι αλλά και παλιότεροι γεμίζουν τις γαλέρες των ιντερνετικών ΜΜΕ, χωρίς κανένα δικαίωμα και με μισθούς εξευτελιστικούς. Οι εργαζόμενοι στην ΕΡΤ συνεχίζουν τον ηρωικό αγώνα τους για 9 και πλέον μήνες χωρίς την ουσιαστική στήριξη απο τις Ενώσεις του κλάδου.

 Εχουμε λοιπόν χιλιάδες λόγους να απεργήσουμε, να κατέβουμε στους δρόμους, να διαδηλώσουμε, και πάνω απ’ όλα να κλιμακώσουμε. Γι’ αυτό παρόλο που τα σωματεία του κλάδου δεν θέλουν να δώσουν καμία συνέχεια στο αγώνα απο τη δική μας μεριά:

• Καλούμε όλους τους συναδέλφους να απεργήσουν στις 8 Απρίλη και να συμμετέχουν στην απεργιακή συγκέντρωση στις 11 πμ στην ΕΣΗΕΑ. Να στείλουμε το μύνημα στην κυβέρνηση και στα παπαγαλάκια της ότι ο κλάδος είναι εδώ και παλεύει. Να δώσουμε το μύνημα στις συνδικαλιστικές μας ηγεσίες ότι το πρόβλημα δεν είναι οι εργαζόμενοι στα ΜΜΕ αλλά οι ίδιες οι ηγεσίες και τα ξεπουλήματα τους.

• Απαιτούμε απο τις Ενώσεις του κλάδου να προχωρήσουν σε απεργιακή κινητοποίηση και στις 9 Απρίλη για να μπορέσουμε να βρεθούμε στο δρόμο μαζί με όλη την εργατική τάξη.

• Απαιτούμε να προχωρήσουν άμεσα όλες οι Ενώσεις σε έκτακτες Γενικές Συνελεύσεις για να μπορέσουν οι εργαζόμενοι να συζητήσουμε και να αποφασίσουμε τα επόμενα βήματα του αγώνα.

Παλεύουμε για να χτίσουμε όλοι μαζί ένα μεγάλο απεργιακό μέτωπο που θα ανατρέψει την κυβέρνηση και την πολιτική της. Να ανοίξουμε με τους αγώνες μας την προοπτική των εργατών.

Τη διαγραφή του χρέους, την έξοδο απο την ΕΕ και το ευρώ, την κρατικοποίηση των τραπεζών και όλων των μεγάλων επιχειρήσεων με εργατικό έλεγχο, την απαγόρευση των απολύσεων. Για να έχουν το κουμάντο στην κοινωνία οι εργάτες και όχι τα παράσιτα και οι τραπεζίτες.

Κυριακή 6 Απριλίου 2014

Προοδευτική - Νέα Ιωνία: 1-1



"Δραπέτευσε" από τον Κορυδαλλό με την ισοπαλία η Νέα Ιωνία, αφού το τελικό 1-1 σημειώθηκε στην εκπνοή του αγώνα, ενώ οι γηπεδούχοι λίγα λεπτά πριν είχαν ανοίξει το σκορ και φαίνονταν ότι θα έπαιρναν το παιχνίδι.
Στο πρώτο ημίχρονο η Νέα Ιωνία είχε τις ευκαιρίες, αλλά έμειναν χωρίς ουσιαστικό αποτέλεσμα. Λίγος κόσμος στο γήπεδο, λόγω της κακής πορείας της Προοδευτικής, ενώ κάποτε σε άλλες εποχές, το γήπεδο ήταν αν όχι γεμάτο, πάντως με ικανό αριθμό θεατών.

Σάββατο 5 Απριλίου 2014

Παρέμβαση απεργών της Coca Cola στο ΑΒ του Περισσού - στο πλευρό τους το ertopen

...αναδημοσίευση από το http://www.ertopen.com...



Παρέμβαση έξω από το σούπερ μάρκετ ΑΒ του Περισσού, πραγματοποίησαν απεργοί της Coca Cola, που έχουν κατέβει από τη Θεσσαλονίκη και σε καθημερινή βάση πραγματοποιούν εξορμήσεις προπαγανδίζοντας το μποϊκοτάζ των προϊόντων της 3Ε, μέχρι να ανακληθούν οι απολύσεις και να λειτουργήσουν όλες οι μονάδες στην Ελλάδα.

Στο πλευρό των απεργών βρέθηκε το ertopen με φυσική παρουσία στο χώρο και δόθηκε η ευκαιρία για ανταλλαγή εμπειριών. Όπως τόνισαν οι απεργοί της Coca Cola, έχουν εντυπωσιαστεί με τη στήριξη του κόσμου της Αθήνας, αφού αν και το εργοστάσιο της Θεσσαλονίκης είναι αρκετά μακριά, ο κόσμος δεν έδειχνε αποστασιοποιημένος από το πρόβλημα, αλλά εξαιρετικά αλληλέγγυος.

"Χτες ο άλλος, σήμερα εσείς, αύριο εγώ", είπε ένας από τους πολίτες προσερχόμενος για να ψωνίσει, για να συμπληρώσει ότι "αν δεν τους διώξουμε δεν θα αλλάξει αυτή η κατάσταση".

Δίπλα στο ΑΒ υπάρχει Lidl και στον εφαπτόμενο δρόμο στα δύο σούπερ μάρκετ, είχε λαϊκή, με αποτέλεσμα η συγκέντρωση κόσμου για ψώνια, να δώσει μια εξαιρετική ευκαιρία για μαζική προπαγάνδα, με διανομή εντύπου υλικού.

Όπως μάθαμε οι απεργοί της Coca Cola ετοιμάζουν μεγάλη συναυλία στη Θεσσαλονίκη. Η συνάντηση απεργών Coca Cola - ertopen ολοκληρώθηκε με την ευχή - βεβαιότητα, ότι οι σκληροί αγώνες θα μας οδηγήσουν στη νίκη και στην επιστροφή στις εργασίες μας.

Πέμπτη 3 Απριλίου 2014

Σεσημασμένοι συγκυβερνητικοί κλεφτοκοτάδες

Είδηση δεν είναι και δεν ξαφνιάζει κανέναν, απλά προστίθεται στα "πεπραγμένα" της συμμορίας.

Αν και ανακοίνωσαν στις 11 Ιουνίου 2013 το κλείσιμο της ΕΡΤ (απ΄ ότι μαθαίνουμε ιδέα του Μπαλτάκου - δείξε μου τους φίλους σου να σου πω ποιός είσαι) και ορίστηκε διαχειριστής (ο Μάναλης) και την εποπτεία είχε το Υπουργείο Οικονομικιών (ο Στουρνάρας), ΔΕΝ έχουν καταβληθεί ασφαλιστικές εισφορές για όλο το Μάιο του 2013 και για τις 11 ημέρες του Ιουνίου.

Αυτό το έχουν διαπιστώσει, όσοι/ες έχουν ζητήσει βεβαιώσεις ασφαλιστικού χρόνου από το ΕΤΑΠ ΜΜΕ, ακόμα και τώρα, τόσους μήνες μετά.

Βεβαίως αν ήταν καμιά fast track επένδυση κανενός απίθανου τύπου, τότε ο κρατικός μηχανισμός θα είχε κινηθεί και θα είχε λύσει το πρόβλημα σε λίγες ώρες.
Αλλά είπαμε "κλεφτοκοτάδες" είναι και μόνο με γενική πολιτική απεργία θα πάρουν πόδι.

Απεργία στα ΜΜΕ με τη λογική της συντεχνίας και των ξεκομμένων από το εργατικό κίνημα

Συνεχίζοντας στο δρόμο του Σόμπολου, όταν ήταν πρόεδρος της ΕΣΗΕΑ και του ζητούσε ο Παναγόπουλος της ΓΣΕΕ να απεργούν τα ΜΜΕ μια μέρα πριν από τις γενικές απεργίες της ΓΣΕΕ "για να ενημερώνεται ο κόσμος" (δηλαδή να ακούει τις δηλώσεις των εργατοπατέρων, αφού το υπόλοιπο "ρεπορτάζ" της απεργίας, ήταν αν ταλαιπωρήθηκαν οι οδηγοί από τα μποτιλιάρισμα που προκάλεσε η διαδήλωση) τα σωματεία των ΜΜΕ αποφάσισαν για τη γενική απεργία της 9ης Απριλίου, να απεργήσουν στις 8 Απριλίου.

Όσες φορές απεργούσαν ξεχωριστά τα ΜΜΕ, καταγράψαμε τι έπαιζαν τα κανάλια τις ώρες που εξελίσσονταν η απεργία (πχ για 38η επανάληψη το "καφέ της Χαράς", τελεμάρκετινγκ, μεσημεριανό κουτσομπολιό, άστρα, χαρτορίχτρες και άλλα "χρήσιμα" για την ενημέρωση).



Απεργούμε σε όλα τα ΜΜΕ την Τρίτη 8 Απριλίου

Τετάρτη, 02 Απριλίου 2014

  Το Διοικητικό Συμβούλιο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ενώσεων Συντακτών (ΠΟΕΣΥ) συμμετέχοντας στη μεγάλη πανελλαδική γενική απεργία της ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ για την Τετάρτη 9 Απριλίου, αποφάσισε ομόφωνα την κήρυξη πανελλαδικής απεργίας την ερχόμενη Τρίτη 8 Απριλίου, σε όλα τα έντυπα, ραδιοτηλεοπτικά και διαδικτυακά Mέσα της χώρας.

  Η ΠΟΕΣΥ καλεί τις Ενώσεις-μέλη της (ΕΣΗΕΑ, ΕΣΗΕΜ-Θ, ΕΣΠΗΤ, ΕΣΗΕΘΣΕΕ και ΕΣΗΕΠΗΝ) να συμβάλλουν με όλους τους τρόπους και όλες τις δυνάμεις τους στην επιτυχία της απεργίας.

  Κατά τη διάρκεια της 24ωρης απεργίας, από τις 06.00 της Τρίτης 8 Απριλίου έως τις 06.00 της Τετάρτης 9 Απριλίου, δεν θα μεταδοθούν δελτία ειδήσεων και ενημερωτικές εκπομπές από τους τηλεοπτικούς και ραδιοφωνικούς σταθμούς και ειδησεογραφία από τα διαδικτυακά Mέσα. Την Τετάρτη 9 Απριλίου δεν θα εκδοθούν εφημερίδες.
  Η ΠΟΕΣΥ καλεί όλους τους δημοσιογράφους, διοικητικούς και τεχνικούς υπαλλήλους κατά τη διάρκεια της απεργίας στις 8 Απριλίου, στις 12 το μεσημέρι, σε συγκέντρωση έξω από το κτήριο της ΕΣΗΕΑ (Ακαδημίας 20).

  Οι εργαζόμενοι στην Ενημέρωση, μετά και την ψήφιση του μνημονιακού πολυνομοσχεδίου, ενώνουμε τις δυνάμεις μας με όλους τους εργαζόμενους και διεκδικούμε το δικαίωμα στην αξιοπρέπεια, στην εργασία, τη δημοκρατία και την ελεύθερη Eνημέρωση.
  Ήδη ο χώρος της Ενημέρωσης έχει πληρώσει βαρύ τίμημα τόσο στον ιδιωτικό όσο και στον δημόσιο τομέα, με την ισοπέδωση των εργασιακών δικαιωμάτων (απολύσεις, ανασφάλιστη εργασία, γενίκευση ατομικών συμβάσεων, επισφάλεια εργασίας και μαρασμό των ασφαλιστικών Ταμείων) αλλά και με το “μαύρο” στην ΕΡΤ. Έχει δείξει όμως και τη δύναμη της αντίστασης και του αγώνα με άλλα μέσα. Η ΕΡΤ συνεχίζει να εκπέμπει και οι εργαζόμενοι της να αντιστέκονται, συνεχίζοντας τον αγώνα.
  Η ΠΟΕΣΥ καλεί όλες και όλους τους δημοσιογράφους και τους άλλους εργαζόμενους στο χώρο της Eνημέρωσης, να πάρουν μέρος μαζικά στην απεργία της 8ης Απριλίου και στη συγκέντρωση.
  Λέμε “ΟΧΙ”:
   στη μετατροπή μας σε σύγχρονους δούλους,
   στο τελειωτικό χτύπημα στα Ταμεία μας,
   στη μετατροπή της χώρας σε «ειδική οικονομική ζώνη»,
   στην καταβαράθρωση της αξιοπρέπειας μας.

            Για το Διοικητικό Συμβούλιο της ΠΟΕΣΥ
              Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ     Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
       Γιώργος Σαββίδης      Δημήτρης Κουμπιάς






 2) Aναδημοσίευση από το blog greektv.com μιας απίστευτης συνδικαλιστικής "ομορφιάς"


Οργισμένη αντίδραση στον "Ελεύθερο Τύπο" για συνδικαλιστική παρέμβαση υπέρ εργοδοσίας!.

Πείσθηκε λέει η συνδικαλιστική ένωση δημοσιογράφων πως ο εκδότης Αλέξης Σκαναβής έχει πράγματι προβλήματα και "μάλωσε" τους εργαζόμενους που διεκδικούν τα δεδουλευμένα τους! Δικαίως αντέδρασαν οι εργαζόμενοι που χαρακτηρίζουν πλέον την παρέμβαση συγκεκριμένων μελών του ΔΣ της ΕΣΗΕΑ στα τεκταινόμενα στον "Ε.Τ" ως "δεκανίκι της εργοδοσίας"!

Διαβάζουμε και (δεν)απορούμε....

Μετά μυρίων βασάνων και κόπων, οι εργαζόμενοι στην χαρακτηριζόμενη ως “ναυαρχίδα της Δεξιάς”, τον Ελεύθερο Τύπο, κατάφεραν να φέρουν την Ενωση Συντακτών στην εφημερίδα τους, προκειμένου να πιέσει τον έναν εκ των ιδιοκτητών της, Αλ.Σκαναβή (ο έτερος, Δημ.Μπενέκος, είναι άφαντος εδώ και μήνες) να δεσμευτεί για να καταβάλει μισθούς και δεδουλευμένα στο προσωπικό. Και, αντί να ακούσουν έστω τα τυπικά λόγια συμπαράστασης που σε αυτές τις περιπτώσεις λέγουν οι συνδικαλιστές στους εργαζόμενους, άκουσαν, με από καθ' έδρας ύφος, “νουθεσίες” και “μαθήματα” για το πόσο δύσκολα τα βγάζει πέρα ο ιδιοκτήτης του Ε.Τ., πόσο άσχημα είναι τα πράγματα στον Τύπο, καθώς και ότι δεν πρέπει να κάνουν απεργίες.

Ποιός τα είπε όλα αυτά; Το μέλος του Δ.Σ. Της ΕΣΗΕΑ, κ.Αγγελική Γυπάκη. Μια από τους εκλεγμένους με το ψηφοδέλτιο της φιλοκυβερνητικής παράταξης, και, εξ' όσων γνωρίζουμε, πρώην σύζυγος του πρώην προέδρου της ΕΣΗΕΑ, κ.Σόμπολου. Η ίδια λοιπόν, μεταξύ άλλων εμφανίστηκε να δηλώνει, ούτε λίγο ούτε πολύ, ότι επείσθη από τον ιδιοκτήτη για τα προβλήματά του, και ως εκ τούτου είναι φυσικό να μην μπορεί να δώσει συγκεκριμένες διαβεβαιώσεις για το πότε θα πληρώνει του εργαζόμενους.

 Επίσης, ότι, κατά την προσωπική της άποψη -λές και την κάλεσε κανείς για να ακούσει την “προσωπική άποψή” της- δεν πρέπει το προσωπικό να προβαίνει σε απεργιακές κινήσεις. Προέβη μάλιστα, και στην εξής απίστευτη -για συνδικαλιστή- δήλωση: “θα προτείνω στο Δ.Σ. Της ΕΣΗΕΑ -δήλωσε ενώπιον δεκάδων εργαζομένων- να μην εγκριθεί απεργία”. Μόνο που δεν τους έβαλε πόστα επειδή ζητάνε να πληρωθούν. Τόσο πεπεισμένη ήταν η “συνδικαλίστρια” από τα όσα της είπε ο κ.Σκαναβής. Ως ήταν φυσικό, οι εργαζόμενοι ξεσηκώθηκαν εναντίον της και, σε υψηλούς τόνους, της ζήτησαν να ξαναγυρίσει στον ιδιοκτήτη της εφημερίδας, και να του ζητήσει συγκεκριμένες δεσμεύσεις για το πότε θα καταβάλει τους μισθούς.

Η “συνδικαλίστρια” προέβη και σε μια ακόμη δήλωση που καταφανώς προσβάλλει τους εργαζόμενους της “Απογευματινής”, οι περισσότεροι από τους οποίους βρίσκονται σήμερα σε μακροχρόνια ανεργία. Είπε ότι εξαιτίας της απεργίας που έκαναν, όταν δεν τους πλήρωνε ο ιδιοκτήτης της εφημερίδας, Σαραντόπουλος, έκλεισε η “Απογευματινή”. Κι' ας ξέρει ότι οι περισσότερες δικαστικές αποφάσεις είναι κατά του συγκεκριμένου προσώπου. Κι' ας ξέρει ότι έχει παιχτεί ένα απαράδεκτο και βρώμικο παιχνίδι στις πλάτες τους.

Ολα παραπάνω για τον ΕΤ, τα υποστήριζε η κ.Γυπάκη, τη στιγμή που γνώριζε πάρα πολύ καλά ότι εδώ και έξι μήνες, ξεκίνησαν στην εφημερίδα οι καθυστερήσεις στις πληρωμές. Οτι ξεκίνησαν από μια εβδομάδα και η ιδιοκτησία έφτασε να τους χρωστάει τρείς μήνες. Οτι, ενώ τους χρωστούσε δεδουλευμένα, τους ζήτησε να υπογράψουν νέες -μέσα σε δύο χρόνια- θεαματικές μειώσεις μισθών, και αυτοί το δέχτηκαν. Τότε, τον Δεκέμβριο του 2013, το επιχείρημα της ιδιοκτησίας ήταν ότι εφόσον γίνουν οι μειώσεις μισθών και καταβληθούν τα χρεωστούμενα δεδουλευμένα σε βάθος 11 μηνών, όλα θα πάνε καλά, και οι πληρωμές θα γίνονται στην ώρα τους.

Πολύ περισσότερο ότι οι εργαζόμενοι, όχι μόνο δεν έκαναν καμία απεργία, άλλα έδωσαν και ό,τι απαίτησε η ιδιοκτησία, και πολλά παραπάνω.
Δεν πρόλαβαν όμως να στεγνώσουν οι υπογραφές των εργαζομένων στις νέες “ατομικές συμβάσεις” τους για πετσοκομμένους μισθούς, και μέσα σε ενάμιση μήνα άρχισαν και πάλι οι καθυστερήσεις. Τώρα λοιπόν, αντί οι “συνδικαλιστές” να βάλουν στη θέση του τον ιδιοκτήτη, επιτίθενται στους εργαζόμενους. Και μετά αναρωτιούνται κάποιοι, γιατί απαξιώνεται η ΕΣΗΕΑ. Μα, ούτε καν να κρύψουν ότι είναι δεκανίκια της εργοδοσίας δεν προσπαθούν. Και εάν μεν κάποιοι “συνδικαλιστές” δεν έχουν οικονομικές ανάγκες, διότι μπορούν να εξασφαλίσουν το παντεσπάνι τους, πολλοί εργαζόμενοι δεν μπορούν να εξασφαλίσουν ούτε το ψωμί τους. Αλλά αυτά είναι ψιλά γράμματα για τις συνδικαλιστικο-πολιτικές αλλαξοκωλιες.

Τετάρτη 2 Απριλίου 2014

To ποδόσφαιρο σαν "εργαλείο" κοινωνικής αλληλεγγύης


Μακεδονικός : Μαζί με την κοινωνική οργάνωση «Αρσις» για την καταπολέμηση της φτώχειας στο Δήμο Παύλου Μελά 

Στον αγώνα για την καταπολέμηση της φτώχειας και της παιδικής-νεανικής εξαθλίωσης στο Δήμο Παύλου Μελά μπαίνει από αυτό το Σάββατο και ο Μακεδονικός που συντάσσεται με την κοινωνική οργάνωση υποστήριξης νέων «Άρσις» στο πρόγραμμα «Κοινωνικές Δομές Άμεσης Αντιμετώπισης της Φτώχειας στο Δήμο Παύλου Μελά». Σύμφωνα με την ανακοίνωση του συλλόγου, από αυτό το Σάββατο έως και την 13 Απριλίου, θα μπορεί όποιος επιθυμεί να προσφέρει τρόφιμα, βιβλία, φάρμακα, παιχνίδια ή ότι άλλο περισσεύει και δεν του είναι απαραίτητο, στις εγκαταστάσεις των «πρασίνων» στη Νέα Ευκαρπία.


«Σκοράρουμε για το χαμόγελο» 3 και 4 Απριλίου στο Εθνικό Καυτανζόγλειο Στάδιο

Ένα διαφορετικό ποδοσφαιρικό τουρνουά θα πραγματοποιηθεί 3 και 4 Απριλίου στο Εθνικό Καυτανζόγλειο Στάδιο.
Το τουρνουά «ΣΚΟΡΑΡΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ» διοργανώνετε με σκοπό να ενισχύσει οικονομικά το «Χαμόγελο του παιδιού».
Στη συγκεκριμένη διοργάνωση θα πάρουν μέρος ομάδες δημοσίων και ιδιωτικών σχολείων, ποδοσφαιρικές ακαδημίες καθώς και παλαίμαχοι ποδοσφαιριστές.
Το εισιτήριο είναι 2 ευρώ και για τις 2 μέρες και τα έσοδα θα πάνε φυσικά στο «Χαμόγελο».
Δείτε ΕΔΩ το αναλυτικό αγωνιστικό πρόγραμμα.

 

Τρίτη 1 Απριλίου 2014

ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ της ΕΛΜΕ ΙΚΑΡΙΑΣ ΦΟΥΡΝΩΝ



1) Η Γ.Σ. της ΕΛΜΕ Ικαρίας Φούρνων καταγγέλλει την αυταρχική εκτροπή που εγκαινιάζει η κυβέρνηση με τη τελευταία εγκύκλιο για την αυτοαξιολόγηση, η οποία θέλει «αθόρυβα» να επιβάλλει μια βαθιά αντιδραστική και ακραία αντιδημοκρατική τομή στο πλαίσιο λειτουργίας του δημόσιου σχολείου. Με μία εγκύκλιο λίγων γραμμών  το υπουργείο αναιρεί τα πολυσέλιδα κείμενα που εξέδωσε για την αυτοαξιολόγηση και μαζί με αυτά τον «συλλογικό, συνεργατικό και αυτόβουλο χαρακτήρα» που το ίδιο ήθελε να προσδώσει σε αυτήν. Η εγκύκλιος επιχειρεί να βάλει τη δημοκρατική λειτουργία των σχολείων στο «γύψο» και να την αντικαταστήσει με τη λογική του «εντέλλεσθε». Ο σύλλογος διδασκόντων ως βασικό συστατικό της λειτουργίας του δημόσιου σχολείου, αντικαθίσταται από τον διευθυντή-διοικητή και τους υφιστάμενους που πειθαρχούν στις διαταγές του. Από αυτή την άποψη ο κλάδος είναι αντιμέτωπος με τη πιο βαθιά τομή που επιχειρήθηκε τα τελευταία χρόνια όσον αφορά το πλαίσιο λειτουργίας του δημόσιου σχολείου και στρουθοκαμηλίζει όποιος ισχυρίζεται ότι δεν κατανοεί τη βαρύτητα και τις αντιδραστικές στοχεύσεις  της εγκυκλίου.

2) Η εγκύκλιος  και η  εντολή για συγκρότηση ομάδων αυτοαξιολόγησης από τους διευθυντές ανεξάρτητα με τη βούληση των συναδέλφων και τις αποφάσεις των συλλόγων, δεν έχει κανένα νομικό έρεισμα. Έρχεται να μεταμορφώσει τον διευθυντή-συνάδελφο σε ένα όργανο πιστής εφαρμογής της  κυβερνητικής  πολιτικής και να τον τοποθετήσει ενάντια στον κλάδο. Ακόμα χειρότερα, θέλει να τον μετατρέψει σε φορέα εκβιαστικών διλλημάτων, ώστε οι σύλλογοι και οι συνάδελφοι που έχουν ταχθεί ενάντια στην συγκρότηση ομάδων αυτοαξιολόγησης να αναθεωρήσουν τη στάση τους. Ο κλάδος, οι σύλλογοι και οι διευθυντές πρέπει να αποτρέψουν με κάθε τρόπο μια τέτοια εξέλιξη που προδικάζει ένα μαύρο μέλλον για τα σχολεία.

3) Απέναντι στη νέα αντιδημοκρατική εκτροπή της τελευταίας εγκυκλίου, η Ομοσπονδία οφείλει να κινηθεί συντεταγμένα σε όλα τα επίπεδα. Καλούμε το ΔΣ της  ΟΛΜΕ να προχωρήσει άμεσα (Πέμπτη 3/4) στη σύγκλιση ΓΣ προέδρων, κατευθύνοντας τον κλάδο σε κινητοποιήσεις με στόχο την ανατροπή της κατάπτυστης εγκυκλίου. Εκτός από τις αναγκαίες σαφείς κατευθύνσεις που θα πρέπει να δοθούν προς τους διευθυντές και τους συλλόγους, ο κλάδος θα πρέπει να προχωρήσει με ενιαίο τρόπο σε μια απεργιακή μάχη με στόχο την απόρριψη του αυταρχισμού και την αποτροπή των επικίνδυνων κυβερνητικών σχεδιασμών.

4) Σε αυτή τη κρίσιμη στιγμή για το δημόσιο σχολείο και τον εκπαιδευτικό κλάδο, καλούμε τους συλλόγους διδασκόντων της Ικαρίας και των Φούρνων να μην κάνουν ούτε ένα βήμα πίσω από τις προηγούμενες αποφάσεις τους. Καλούμε τους διευθυντές, να μην δεχθούν να αναλάβουν το ρόλο που θέλει να τους αναθέσει το υπουργείο και συντασσόμενοι με τις αποφάσεις των συλλόγων διδασκόντων και τις θέσεις του κλάδου, να αρνηθούν με κάθε τρόπο να ορίσουν ομάδες εργασίας.

      Η Γενική Συνέλευση της ΕΛΜΕ Ικαρίας Φούρνων                                  31/3/2014