Ικαριώτες Πρόσφυγες στο Β Παγκόσμιο Πόλεμο Α μέρος

https://www.youtube.com/watch?v=C625SYZQJ9U

Παρασκευή 28 Ιανουαρίου 2022

Έγγραφο του Διευθυντή της Παθολογικής Κλινικής του Νοσοκομείου "Παμμακάριστος"

 

Έγγραφο του Διευθυντή της Παθολογικής Κλινικής του Νοσοκομείου "Παμμακάριστος", με το οποίο ενημερώνει τους αρμόδιους για τη δεινή θέση στην οποία βρέθηκε τη Δευτέρα και ζητά να ληφθούν μέτρα για την ασφαλή μεταφορά των εργαζόμενων την επόμενη μέρα.
Καμία απάντηση. Καμία ενέργεια δεν έγινε με αποτέλεσμα στις 25 και στις 26/1 να εφημερεύει για 36 ώρες συνεχόμενα μια παθολόγος για πάνω από 70 ασθενείς σε 5 διαφορετικά τμήματα.
ΟΕΝΓΕ
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"Καλημέρα σε όλους
Δεν έχω λάβει μέχρι στιγμής καμία ενημέρωση για τη σημερινή εφημερία.
Είδα στα ΜΜΕ ότι έχει κηρυχθεί γενική αργία.
Θα πρέπει τα αρμόδια όργανα του Νοσοκομείου να διαμορφώσουν πλάνο για τη σημερινή, ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΔΥΣΚΟΛΗ, μέρα και να ειδοποιήσουν ΑΜΕΣΑ όλους τους εμπλεκόμενους, με σκοπό την αδιατάρακτη λειτουργία του Νοσοκομείου.

Εχθές, κατά την επιστροφή μου από την εργασία μου, ΚΙΝΔΥΝΕΥΣΕ Η ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΜΟΥ ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Η ΑΤΟΜΙΚΗ ΜΟΥ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ, καθώς βρέθηκα να οδηγώ σε δρόμους με χιόνι και πάγο, διατηρώντας με μεγάλη προσπάθεια τον έλεγχο του αυτοκινήτου μου. 
Αναγκάστηκα να αφήσω όπως όπως το αυτοκίνητο χιλιόμετρα μακριά από τον τόπο κατοικίας μου και να περπατήσω για πολλή ώρα μέσα σε βαριά χιονόπτωση, ενώ δίπλα μου περνούσαν αυτοκίνητα που μπορούσαν να βγουν εκτός ελέγχου ανά πάσα στιγμή.
ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ότι πολλοί συνάδελφοι είχαν παρόμοιες τραυματικές εμπειρίες.
Είμαι διαθέσιμος να συμμετάσχω στην κάλυψη της σημερινής εφημερίας, με ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ότι οι κρατικές υπηρεσίες Υγείας, δηλαδή Διοίκηση του Νοσοκομείου, 1η ΥΠΕ, Γενική Γραμματεία Υπηρεσιών Υγείας και Υπουργείο Υγείας μου εξασφαλίσουν ΑΣΦΑΛΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΜΕ ΕΞΟΔΑ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΑΠΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣ το χώρο εργασίας μου.

Επί του πρακτέου, ΕΦΟΣΟΝ λειτουργεί το ΜΕΤΡΟ, μπορώ να το χρησιμοποιήσω για να φθάσω σε κεντρικό σημείο, πχ Υπουργείο Εθνικής Άμυνας ή Πλ. Συντάγματος.
Από κει θα πρέπει να έλθει να με παραλάβει ΚΡΑΤΙΚΟ ΟΧΗΜΑ για ασφαλή μεταφορά μου στο ΝΘΠ "Η ΠΑΜΜΑΚΑΡΙΣΤΟΣ". 
Αντίστοιχη διευθέτηση θα πρέπει να γίνει και μετά το πέρας της εργασίας μου.

Είμαι σίγουρος ότι οι αρμόδιοι φορείς ήδη εξετάζουν σοβαρά το συγκεκριμένο θέμα σε όλα τα επίπεδα.
Είμαι σε επιφυλακή και στη διάθεσή σας για ο,τιδήποτε, πάντοτε με γνώμονα την ασφάλεια των ασθενών και την ποιότητα των παρεχομένων υπηρεσιών υγείας. Εξυπακούεται ότι απαραίτητη προϋπόθεση για τα παραπάνω είναι και η ασφάλεια του υγειονομικού προσωπικού."