Ικαριώτες Πρόσφυγες στο Β Παγκόσμιο Πόλεμο Α μέρος

https://www.youtube.com/watch?v=C625SYZQJ9U

Τετάρτη 1 Σεπτεμβρίου 2010

"Kαλή σας όρεξη"

Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες από αξιόπιστες πηγές (για να χρησιμοποιήσω μια φράση από το επάγγελμά μου, όταν δεν πρέπει να πούμε το όνομα αυτού που μας μίλησε και σε λίγο θα καταλάβετε γιατί) η κρίση και η απόπειρα επιχειρήσεων του χώρου της εστίασης να μειώσουν τα λειτουργικά τους έξοδα, οδηγεί σε "στραβές" σε βάρος των καταναλωτών – πελατών. Γνωστή αλυσίδα εστιατορίων με ειδίκευση στην ιταλική κουζίνα, εφαρμόζει την κατεύθυνση να μαζεύει από τα αποφάγια που αφήνουν οι πελάτες της, τα ρύζια και τα μακαρόνια, να τα ξαναβράζει – "ξεπλένει" και να τα ξανασερβίρει. Της κατεύθυνσης αυτής εξαιρούνται ζυμαρικά που έχουν γέμιση (πχ τορτελλίνια, λαζάνια, κλπ) διότι εκεί δεν μπορεί να εφαρμοστεί το σύστημα. Εκτός από τα αυτονόητα του είδους προσέχουμε τι παραγγελίες κάνουμε, μήπως πρέπει και τα συνδικάτα του χώρου (έστω και στους δύσκολους αυτούς καιρούς), να εντάξουν τέτοια ζητήματα στην ατζέντα τους, ώστε οι εργαζόμενοι στους χώρους αυτούς να μην φοβούνται και να μην εφαρμόζουν τέτοιες κατευθύνσεις της εργοδοσίας?