Ικαριώτες Πρόσφυγες στο Β Παγκόσμιο Πόλεμο Α μέρος

https://www.youtube.com/watch?v=C625SYZQJ9U

Πέμπτη 9 Οκτωβρίου 2014

"Aξιολογήσεις": Aπό την αγαπημένη φράση του Μόσιαλου, στο πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ

...αναδημοσίευση από το FB του Νίκου Αγγγελίδη και ο τίτλος δικός μας...

Μου ζητούν φίλοι να σχολιάσω τις προγραμματικές δηλώσεις του ΣΥΡΙΖΑ για την ΕΡΤ. Θα πω δυο (ίσως και παραπάνω) αράδες...

Προσωπικά εγώ ο Νίκος Αγγελίδης του Γεωργίου και της Σταυρούλας γεννηθείς εν Αθήναις το μακρινό έτος 1967, δηλώνω ότι... ΔΕΝ πρόκειται να μπω σε καμία διαδικασία αξιολόγησης.

Δηλώνω με όποιες συνέπειες έχει η κίνηση μου αυτή, ότι ΔΕΝ πρόκειται να συμμετάσχω ποτέ σε μια τέτοια αστεία, υποτιμητική και ξεπατικωμένη από κυβερνητικές μεθόδους διαδικασία.

Κρατήστε την δήλωση μου αυτή και χρησιμοποιήστε το όποτε και αν σας χρειαστεί. Κατά βούληση... "φίλοι" (αριστεροί...) και εχθροί.

Εκτιμώ ότι οι πραγματικοί αγωνιστές, δεν υποτάσσονται, δεν συμβιβάζονται και πάνω από όλα δεν πουλάνε τις ιδέες τους για να γίνουν Χαλίφηδες στη θέση του Χαλίφη...

Από παλιομοδίτικες ΠΑΣΟΚικές μεθόδους έχουμε χορτάσει κύριοι.

Η δική μας αξιολόγηση είναι ο αγώνας και τα χιλιόμετρα που κάναμε και κάνουμε μακριά από τα σπίτια μας για να μπορούμε να ξεμπροστιάζουμε μέσα από την συχνότητα της ελεύθερης ΕΡΤ, την κυβέρνηση των δοσίλογων και των προδοτών... Αυτά πιστεύουμε, αυτά κάνουμε, κάποιοι προφανώς εκτός τόπου και χρόνου ρομαντικοί, ενδεχομένως και ηλήθιοι με τα δεδομένα της ελληνικής "ακμάζουσας" κοινωνίας.

Προσωπικά δεν μπήκα και δεν πρόκειται να μπω ΠΟΤΕ σε κανένα κομματικό παιχνίδι...

Δηλώνω με όποιες συνέπειες λοιπόν... ότι ΔΕΝ θα αγκαλιάσω κανέναν από τους υπάλληλους - χαφιέδες της πιο αναξιοπρεπούς κυβέρνησης στην ιστορία του τόπου.

Δηλώνω με όποιες συνέπειες... ότι ΔΕΝ θα απλώσω στεφάνι ελαίας στους "αγωνιστές" του κώλου και στα παπαγαλάκια της κυβέρνησης που χόρεψαν τσάμικο με φόντο τον βιασμό της επαγγελματικής μας ταυτότητας και της αξιοπρέπειας μας.

Τέλος δηλώνω υπερήφανος για τις πολιτικές μου αντιλήψεις - δεν τις πρόδωσα ποτέ - όσο "ξεπερασμένες" και αν είναι. Παραμένω σταθερά προσηλωμένος στα πιστεύω μου και αισθάνομαι υπέροχα που δεν αποσκίρτησα ούτε μισό λεπτό παρά τις πιέσεις.

Αγαπώ απλά και όμορφα τους καθαρούς και γνήσιους ανθρώπους. Αρνούμαι να συμπράξω στο ξεπούλημα των πιστεύω μου. Ενδεχομένως να είμαι και κορυφαίος μαλάκας με τα δεδομένα των σημερινών καιρών. Ευχαριστώ όμως δεν θα πάρω...
Ζήτω ο Μαρξ, ζήτω ο Λένιν....