Ικαριώτες Πρόσφυγες στο Β Παγκόσμιο Πόλεμο Α μέρος

https://www.youtube.com/watch?v=C625SYZQJ9U

Κυριακή 23 Μαΐου 2010

Δώστε πίσω τα κλεμμένα

Η παρακάτω ανακοίνωση κυκλοφορεί στην ΕΡΤ και αναφέρεται στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν όσοι από συμβασιούχοι, έγιναν προσωπικό με σύμβαση εργασίας αορίστου χρόνου, το 2006. Το σύστημα Ρουσοπαναγόπουλου, κλέβοντας χρόνια αναγνώρισης της υπηρεσίας των εργαζομένων, τους κράτησε σε πιο χαμηλά κλιμάκια και το αποτέλεσμα ήταν να παίρνουν χαμηλότερους μισθούς. Οσο η σημερινή κυβέρνηση δεν αποκαθιστά την αδικία (αντίθετα περικόπτει με ρυθμούς ΔΝΤ) τόσο θα "μοιάζει" όλο και περισσότερο με τους προκατόχους της και θα τους ξεπεράσει. Εργάζομαι στην ΕΡΤ ΑΕ από το 1993. Μετά την «τακτοποίησή» μου το 2006 και αφού αναγνωρίστηκαν τα 10 πρώτα έτη, ο μισθός μου είναι κάτω από 1.000 ευρώ. Κάποιοι μεγαλοσχήμονες σύμβουλοι κλπ, συγγενείς, περιφέρουν την αλαζονεία τους στους διαδρόμους, κομπάζοντας για μισθούς που το σύνολο του εξαμήνου τους είναι το ποσόν της δικής μας αναγνώρισης υπηρεσίας στην ΕΡΤ. Κρατήσεις της τάξεως των 150 ευρώ κάθε μήνα γίνονται για τη σύνταξη και το εφ΄ άπαξ τα οποία δεν πρόκειται η δική μου γενιά να πάρει ποτέ. Μετά από τις πρώτες λίστες ληστών που έχουν βγει στον αέρα, ντρέπομαι να απολογούμαι για τη μισθοδοσία μου. Στα 28 συναπτά έτη εργασίας μου, με ένσημα και στα 51 χρόνια της ζωής μου, εγώ δίνω αξιοπρέπεια. ΔΩΣΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΑΠΑΙΤΩ ΙΣΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΗ