Το Μουντιάλ που ήλπιζε να χαρεί και να εκμεταλλευτεί ο δύστυχος βαψομαλλιάς εξελίσσεται, ενώ στον ίδιο μάλλον κάνουν πλάκα οι Ιρανοί.
Όπως και να έχει, άφησε στο πόδι του τον Ιφαντίνο και «απολαμβάνουμε» τις «ομορφιές», όπως αποκλεισμούς διαιτητών λόγω καταγωγής, καψώνια και ελέγχους σε παίκτες ομάδων, άκρατη εμπορευματοποίηση, ειδικά με μεγάλο αριθμό αγώνων σε ήδη επιβαρυμένους παίκτες (άντε μετά να πάρουν τα πόδια τους στα πρωταθλήματα των χωρών τους και τις ευρωπαϊκές διοργανώσεις, που θα κάνουν γκέλες με τα «Κουρασάο» της Ευρώπης).
Χώρια και κάτι διαδηλωτές στο Μεξικό, που δεν τσιμπάνε στο δόγμα άρτος και θεάματα και διεκδικούν τα αυτονόητα για να βελτιωθεί η ζωή τους.
Εμείς το ξαναλέμε, ότι το βιβλίο «Από τον Εργατικό Αστέρα έως την Πανεργατική», είναι must για την συγκεκριμένη περίοδο.
