Mέσα στη δίνη του κορονοϊού και της νέας καραντίνας το είχαμε ξεχάσει και μας το θύμισε ανάρτηση της ΕΡΑ Βορείου Αιγαίου.
4/11/ 1912
Το αντιτορπιλικό Θύελλα, καταπλέει στον Εύδηλο Ικαρίας κηρύσσοντας την ένωση της νήσου με την Ελλάδα. Η Ικαρία είχε ήδη αποτινάξει τον οθωμανικό ζυγό από τον Ιούλιο του 1912 ιδρύοντας την Ελεύθερη Πολιτεία Ικαρίας.
Όπως αναφέρει η ΕΡΑ Β. Αιγαίου: "Η 108η επετειακή ημέρα της ενώσεως της Ικαρίας με την Ελλάδα τιμάται υπό τις μετασεισμικές δονήσεις των πλακών που βρίσκονται κάτω από το νησί. Η ιστορία λέει ότι η ανατολή της 4ης Νοεμβρίου του 1912 βρήκε το Αντιτορπιλικό ”Θύελλα”, με πλοίαρχο τον Αλ.Βλαχόπουλο στον Εύδηλο, όπου χαιρέτισε με 21 κανονιοβολισμός την πλατεία του Ευδήλου που κυμάτιζε η Ελληνική σημαία.
Το απόγευμα της ίδιας μέρας (Κυριακή 4 Νοεμβρίου) το Αντιτορπιλικό Θύελλα έφτασε στην πρωτεύουσα του νησιού τον Άγιο Κήρυκο. Ο εορτασμός για την ένωση της Ικαρίας με την Ελλάδα έγινε την επόμενη ημέρα 5 Νοεμβρίου.
Στο Διοικητήριο ο Γενικός Γραμματέας της Διοικούσης Επιτροπής, ο Σχολάρχης Γ.Σ. Λομβαρδάς διάβασε το διάγγελμα του Βασιλέως Γεωργίου, το σχετικό με τον πόλεμο και στη συνέχεια το διάγγελμα του Ναυάρχου Κουντουριώτη περί της Ενώσεων της νήσου με την αιώνια Πατρίδα".
Η ιστορία του πλοίου
Το Θύελλα Ι / D-31, 24 ήταν αντιτορπιλικό. Ένα από τα τέσσερα ομοίου τύπου αντιτορπιλικά που κατασκευάστηκαν μετά από παραγγελία της Ελληνικής Κυβέρνησης στα Ναυπηγεία ‘YARROW’ Αγγλίας, κατά την χρονική περίοδο 1905-1907.
Ιδίου τύπου αντιτορπιλικά είναι τα : ‘Σφενδόνη ΙΙ’, ‘Λόγχη Ι’, ‘Ναυκρατούσα Ι’ και ‘Θύελλα Ι’.
Έλαβε μέρος σε όλους τους πολέμους του 1912 μέχρι και το 1922. Έλαβε μέρος επίσης και στις επιχειρήσεις του 1940-1941. Στις 27 Ιανουαρίου 1941 κατά τη διάρκεια θαλασσοταραχής ο Σημαιοφόρος Γεώργιος Αθανασίου παρασύρθηκε από τα κύματα και χάθηκε. Στις 21 Απριλίου 1941 στον όρμο Βουλιαγμένης Σαρωνικού βυθίστηκε από Γερμανική αεροπορική επιδρομή.