1)ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΟΕΝΓΕ
ΠΡΟΣ:
ΥΠΟΥΡΓΟ ΥΓΕΙΑΣ, κ. ΚΙΚΙΛΙΑ ΒΑΣΙΛΗ
ΥΦΥΠΟΥΡΓΟ ΥΓΕΙΑΣ, κ. ΚΟΝΤΟΖΑΜΑΝΗ ΒΑΣΙΛΗ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΨΝΑ «ΔΑΦΝΙ»
ΔΙΟΙΚΗΣΗ 2ης ΥΠΕ
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:
ΜΕΛΗ Γ.Σ ΟΕΝΓΕ
ΠΡΟΕΔΡΟΙ ΕΝΩΣΕΩΝ
ΦΟΡΕΙΣ
ΜΜΕ
Μετά τα χειροκροτήματα και τα ευχαριστήρια στους «ήρωες πολεμιστές του ΕΣΥ» έρχονται τα απολυτήρια για τους επικουρικούς γιατρούς.
Πιο συγκεκριμένα: Τη Μεγάλη εβδομάδα επικουρικοί γιατροί που υπηρετούν στο ΨΝΑ Δαφνί ενημερώθηκαν από την γραμματεία της διοίκησης της 2ης ΥΠΕ ότι το Φθινόπωρο θα απολυθούν. Πρόκειται για επικουρικούς γιατρούς των οποίων, ενώ η διάρκεια της σύμβασης που προβλεπόταν αρχικά ήταν 3 έτη μειώθηκε σε ένα έτος.
Σε παρέμβαση της Ο.Ε.Ν.Γ.Ε, η διοίκηση της 2ης ΔΥΠΕ το απέδωσε «σε λάθος» το οποίο υπόσχονταν μήνες τώρα ότι θα διορθωθεί, κοροϊδεύοντας τους συναδέλφους κατάμουτρα. Ο ίδιος ο διοικητής της 2ης ΔΥΠΕ διαβεβαίωνε ότι θα αποκατασταθεί η αδικία και ότι η σύμβαση θα παραταθεί για ακόμη δύο χρόνια. Αποδείχτηκε ότι οι δεσμεύσεις τους ήταν αίολες.
Μετά από ένα ατελείωτο μπαλάκι ευθυνών στις πλάτες των συναδέλφων, μεταξύ της διοίκησης του ΨΝΑ Δαφνί, της διοίκησης της 2ης ΔΥΠΕ, της Διεύθυνσης Ανθρώπινου Δυναμικού, της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών και πάει λέγοντας, τελικά με ευθύνη της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Υγείας και της ίδιας της κυβέρνησης τους απολύουν.
Τους προειδοποιούμε. Να πάρουν άμεσα πίσω την απόφαση τους. Δεν πρόκειται να επιτρέψουμε να απολυθεί κανένας συνάδελφος επικουρικός.
Να διοριστούν όλοι οι υπηρετούντες επικουρικοί γιατροί σε μόνιμες θέσεις επιμελητών Β’.
2)ΟΛΜΕ Ανακοίνωση -Καταγγελία
Νομοθετική πρωτοβουλία της κυβέρνησης στην εκπαίδευση
Το Δ.Σ της ΟΛΜΕ σε προηγούμενη ανακοίνωσή του είχε έγκαιρα επισημάνει και προειδοποιήσει το Υπουργείο Παιδείας ότι θεωρεί απαράδεκτη την κατάθεση του νομοσχεδίου που αφορά τα μείζονα ζητήματα της εκπαίδευσης εν μέσω πανδημίας και παράλληλα εχθρική πράξη προς τον κλάδο μας.
Συγκεκριμένα είχαμε τονίσει ότι:
• Η χώρα βρίσκεται σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης και η κυβέρνηση κυβερνά με Πράξεις Νομοθετικού Περιεχομένου, παρακάμπτοντας τη Βουλή.
• Έχουν ανασταλεί, λόγω της πανδημίας, σειρά ατομικών μας δικαιωμάτων όπως το δικαίωμα της ελεύθερης μετακίνησης και του «συνέρχεσθαι».
• Έχουν μπει σοβαροί φραγμοί στο δικαίωμα του «συνδικαλίζεσθαι» και στην πραγματικότητα η ΟΛΜΕ δε μπορεί να λειτουργήσει σύμφωνα με τις καταστατικές της λειτουργίες (Γενική Συνέλευση των ΕΛΜΕ, Γενική Συνέλευση των Προέδρων).
• Τα σχολεία παραμένουν κλειστά και οι εκπαιδευτικοί σε κατ’ οίκον περιορισμό.
• Δεν προηγήθηκε ούτε ο πλέον στοιχειώδης δημοκρατικός διάλογος μεταξύ του Υπουργείου Παιδείας και των συνδικάτων της εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ, ΔΟΕ) που επιβάλλεται σε περιπτώσεις εκτεταμένων νομοθετικών πρωτοβουλιών που επιφέρουν σημαντικές αλλαγές στον χώρο της εκπαίδευσης.
Η κυβέρνηση έχει ζητήσει τη συναίνεση όλων των Ελλήνων, προκειμένου η χώρα να ξεφύγει από την πανδημία με τα λιγότερα δυνατά τραύματα και απώλειες. Είναι λοιπόν αδιανόητο από τη μία πλευρά το Υπουργείο Παιδείας να χαιρετίζει και να συγχαίρει τη μεγάλη προσπάθεια των εκπαιδευτικών που με αυταπάρνηση έδωσαν τον αγώνα τους για τη στήριξη των μαθητών σε όλα τα επίπεδα και την ίδια στιγμή να τους αγνοεί και να τους υποτιμά με τέτοιο κραυγαλέο τρόπο. Δεν είναι δυνατόν το Υπουργείο Παιδείας να ζητά υποτίθεται τη συναίνεση και από την άλλη να καταθέτει νομοσχέδιο που αφορά μεγάλο μέρος της κοινωνίας (μαθητές, γονείς, καθηγητές, δασκάλους) και το οποίο είναι δεδομένο ότι θα δημιουργήσει μεγάλες εντάσεις. Η κατάθεση αυτού του νομοσχεδίου με κλειστά σχολεία, καθεστώς μερικής ελευθερίας και χωρίς διάλογο είναι πρώτα από όλα μία βαθύτατα αντιδημοκρατική ενέργεια. Είναι βέβαιο ότι ο κόσμος της εκπαίδευσης θα αντιδράσει δυναμικά σε αυτές τις μεθοδεύσεις.
Δηλώνουμε προς το Υπουργείο Παιδείας ότι σύντομα θα λάβει όλες εκείνες τις ενδεδειγμένες απαντήσεις που επιβάλλονται από τις απαράδεκτες και αντιδημοκρατικές ενέργειες του.
3)Ανακοίνωση της ΔΟΕ
Αρ. Πρωτ. 541 Αθήνα 23/4/2020
Προς
1. την Υπουργό Παιδείας
κ. Νίκη Κεραμέως
2.την Υφυπουργό Παιδείας
κ. Σοφία Ζαχαράκη
3. τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.
Θέμα: Οι «διαρροές» ήταν τελικά επίσημη ενημέρωση. Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας «διαρρέει», μονολογεί, προσπαθεί να δημιουργήσει εικονική πραγματικότητα και περιφρονεί στοιχειώδεις κανόνες θεσμικού διαλόγου
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. με ανακοινώσεις του τις προηγούμενες ημέρες κάλεσε την πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ. να θέσει τέλος στις «διαρροές» του προς κατάθεση νομοσχεδίου για την εκπαίδευση και με σεβασμό στο δύσκολο έργο που οικογένειες κι εκπαιδευτικοί έχουν επωμιστεί το κρίσιμο αυτό διάστημα, αλλά, κυρίως, στον θεσμικό της ρόλο να μην προχωρήσει σε μονομερείς ενέργειες νομοθετώντας για ζητήματα που απαιτούν ειλικρινή και ουσιαστικό διάλογο, εν μέσω της εφαρμογής των περιορισμών για την αντιμετώπιση της πανδημίας.
Η χθεσινή ανακοίνωση του «πολυνομοσχεδίου» από το Υ.ΠΑΙ.Θ., δυστυχώς δεν αποτέλεσε έκπληξη. Διαπιστώσαμε, αυτό που υποθέταμε, ότι όσα πληροφορηθήκαμε το προηγούμενο χρονικό διάστημα από μέρος του τύπου που «τυχαία» επέλεξε το Υπουργείο να διαρρεύσει το νέο πολυνομοσχέδιο για την παιδεία, αποτελούσαν «επίσημη ενημέρωση» και επιλογή της πολιτικής ηγεσίας να μην επικοινωνεί θεσμικά με τους δημοκρατικά εκλεγμένους εκπροσώπους των εκπαιδευτικών, τις Ομοσπονδίες τους.
Επέλεξε η πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ. την απόλυτα ακατάλληλη συγκυρία, εν μέσω πανδημίας, να προχωρήσει σε μια μεθοδευμένη, λανθασμένη και καταδικαστέα ενέργεια που φανερώνει μόνο κακές προθέσεις. Η επίκληση στη δημόσια διαβούλευση είναι προσχηματική αφού το κείμενο έχει ήδη παρουσιαστεί και εγκριθεί από το υπουργικό συμβούλιο. Η εμπειρία αποκαλύπτει ότι η κυβέρνηση θα προχωρήσει ακάθεκτη στις προειλημμένες αποφάσεις της στερώντας το δικαίωμα συζήτησης, διαπραγμάτευσης και κατάθεσης προτάσεων από αυτούς που θα υποχρεωθούν να υλοποιήσουν ένα μελλοντικό νόμο επάνω στον οποίο τους έχει «απαγορευτεί» η γνώση και ο λόγος.
Φαίνεται ότι οι παραγοντίσκοι και οι κάθε είδους έξω από την εκπαιδευτική πραγματικότητα «σύμβουλοι» της πολιτικής ηγεσίας του Υ.ΠΑΙ.Θ., οι οποίοι σχεδιάζουν για εμάς χωρίς εμάς, αλλά και η ίδια η πολιτική ηγεσία, δεν νοιάζονται για την αποδοχή των «προτάσεών» τους από τους μάχιμους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι, αν μη τι άλλο, έχουν αποδείξει ότι διαθέτουν ορθή σκέψη και μεράκι, ικανά για να κρατήσουν όρθιο το δημόσιο σχολείο.
Στη σπουδή της, μάλιστα, για ταχύτατη νομοθέτηση, η ηγεσία του Υπουργείου, που υπερφίαλα οικειοποιείται τα επιτεύγματα των εκπαιδευτικών στις «ψηφιακές τάξεις» και στην «εξ αποστάσεως εκπαίδευση», λησμόνησε ότι είχε, αν επιθυμούσε, τη δυνατότητα να προχωρήσει σε τηλεδιάσκεψη με τα Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. και της Ο.Λ.Μ.Ε. Μάλλον όμως εδώ έκρινε ότι η εξ’ αποστάσεως επικοινωνία δεν της ήταν χρήσιμη κι ούτε, φυσικά, ευχάριστη.
Είναι οξύμωρο η κυβέρνηση να ζητά τη συναίνεση όλων των Ελλήνων, προκειμένου η Χώρα να ξεφύγει από την πανδημία με τα λιγότερα δυνατά τραύματα και απώλειες, το Υ.ΠΑΙ.Θ. να χαιρετίζει την προσπάθεια των εκπαιδευτικών που στήριξαν και στηρίζουν αποτελεσματικά τους μαθητές στην «αχαρτογράφητη» εξ αποστάσεως εκπαίδευση και την ίδια στιγμή να τους εμπαίζουν επιβάλλοντας μονομερείς αποφάσεις με απαράδεκτο τρόπο καθώς γνωρίζουν ότι οι «έκτακτες συνθήκες» έχουν «παγώσει» δημοκρατικά δικαιώματα και τους στερούν το δικαίωμα της συλλογικής αντίδρασης.
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. έχει ήδη ζητήσει και από τις υπερκείμενες διεθνείς εκπαιδευτικές οργανώσεις Education International και E.T.U.C.E. να παρέμβουν προς την ελληνική κυβέρνηση ώστε να τερματιστεί ο αντιδημοκρατικός κατήφορος.
Καταγγέλλουμε την πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ. για τις αντιδημοκρατικές της μεθοδεύσεις και την καλούμε, για τελευταία φορά, να επανεξετάσει τη στάση της και να μην προχωρήσει στην ψήφιση του νομοσχεδίου. Θα συναντήσει απέναντί της τη δυναμική αντίδραση του κόσμου της εκπαίδευσης που αυτή τη στιγμή δίνει τον αγώνα να κρατήσει όρθιο το δημόσιο σχολείο σε καιρό πανδημίας.
Για το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε.
ΠΡΟΣ:
ΥΠΟΥΡΓΟ ΥΓΕΙΑΣ, κ. ΚΙΚΙΛΙΑ ΒΑΣΙΛΗ
ΥΦΥΠΟΥΡΓΟ ΥΓΕΙΑΣ, κ. ΚΟΝΤΟΖΑΜΑΝΗ ΒΑΣΙΛΗ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΨΝΑ «ΔΑΦΝΙ»
ΔΙΟΙΚΗΣΗ 2ης ΥΠΕ
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:
ΜΕΛΗ Γ.Σ ΟΕΝΓΕ
ΠΡΟΕΔΡΟΙ ΕΝΩΣΕΩΝ
ΦΟΡΕΙΣ
ΜΜΕ
Μετά τα χειροκροτήματα και τα ευχαριστήρια στους «ήρωες πολεμιστές του ΕΣΥ» έρχονται τα απολυτήρια για τους επικουρικούς γιατρούς.
Πιο συγκεκριμένα: Τη Μεγάλη εβδομάδα επικουρικοί γιατροί που υπηρετούν στο ΨΝΑ Δαφνί ενημερώθηκαν από την γραμματεία της διοίκησης της 2ης ΥΠΕ ότι το Φθινόπωρο θα απολυθούν. Πρόκειται για επικουρικούς γιατρούς των οποίων, ενώ η διάρκεια της σύμβασης που προβλεπόταν αρχικά ήταν 3 έτη μειώθηκε σε ένα έτος.
Σε παρέμβαση της Ο.Ε.Ν.Γ.Ε, η διοίκηση της 2ης ΔΥΠΕ το απέδωσε «σε λάθος» το οποίο υπόσχονταν μήνες τώρα ότι θα διορθωθεί, κοροϊδεύοντας τους συναδέλφους κατάμουτρα. Ο ίδιος ο διοικητής της 2ης ΔΥΠΕ διαβεβαίωνε ότι θα αποκατασταθεί η αδικία και ότι η σύμβαση θα παραταθεί για ακόμη δύο χρόνια. Αποδείχτηκε ότι οι δεσμεύσεις τους ήταν αίολες.
Μετά από ένα ατελείωτο μπαλάκι ευθυνών στις πλάτες των συναδέλφων, μεταξύ της διοίκησης του ΨΝΑ Δαφνί, της διοίκησης της 2ης ΔΥΠΕ, της Διεύθυνσης Ανθρώπινου Δυναμικού, της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών και πάει λέγοντας, τελικά με ευθύνη της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Υγείας και της ίδιας της κυβέρνησης τους απολύουν.
Τους προειδοποιούμε. Να πάρουν άμεσα πίσω την απόφαση τους. Δεν πρόκειται να επιτρέψουμε να απολυθεί κανένας συνάδελφος επικουρικός.
Να διοριστούν όλοι οι υπηρετούντες επικουρικοί γιατροί σε μόνιμες θέσεις επιμελητών Β’.
2)ΟΛΜΕ Ανακοίνωση -Καταγγελία
Νομοθετική πρωτοβουλία της κυβέρνησης στην εκπαίδευση
Το Δ.Σ της ΟΛΜΕ σε προηγούμενη ανακοίνωσή του είχε έγκαιρα επισημάνει και προειδοποιήσει το Υπουργείο Παιδείας ότι θεωρεί απαράδεκτη την κατάθεση του νομοσχεδίου που αφορά τα μείζονα ζητήματα της εκπαίδευσης εν μέσω πανδημίας και παράλληλα εχθρική πράξη προς τον κλάδο μας.
Συγκεκριμένα είχαμε τονίσει ότι:
• Η χώρα βρίσκεται σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης και η κυβέρνηση κυβερνά με Πράξεις Νομοθετικού Περιεχομένου, παρακάμπτοντας τη Βουλή.
• Έχουν ανασταλεί, λόγω της πανδημίας, σειρά ατομικών μας δικαιωμάτων όπως το δικαίωμα της ελεύθερης μετακίνησης και του «συνέρχεσθαι».
• Έχουν μπει σοβαροί φραγμοί στο δικαίωμα του «συνδικαλίζεσθαι» και στην πραγματικότητα η ΟΛΜΕ δε μπορεί να λειτουργήσει σύμφωνα με τις καταστατικές της λειτουργίες (Γενική Συνέλευση των ΕΛΜΕ, Γενική Συνέλευση των Προέδρων).
• Τα σχολεία παραμένουν κλειστά και οι εκπαιδευτικοί σε κατ’ οίκον περιορισμό.
• Δεν προηγήθηκε ούτε ο πλέον στοιχειώδης δημοκρατικός διάλογος μεταξύ του Υπουργείου Παιδείας και των συνδικάτων της εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ, ΔΟΕ) που επιβάλλεται σε περιπτώσεις εκτεταμένων νομοθετικών πρωτοβουλιών που επιφέρουν σημαντικές αλλαγές στον χώρο της εκπαίδευσης.
Η κυβέρνηση έχει ζητήσει τη συναίνεση όλων των Ελλήνων, προκειμένου η χώρα να ξεφύγει από την πανδημία με τα λιγότερα δυνατά τραύματα και απώλειες. Είναι λοιπόν αδιανόητο από τη μία πλευρά το Υπουργείο Παιδείας να χαιρετίζει και να συγχαίρει τη μεγάλη προσπάθεια των εκπαιδευτικών που με αυταπάρνηση έδωσαν τον αγώνα τους για τη στήριξη των μαθητών σε όλα τα επίπεδα και την ίδια στιγμή να τους αγνοεί και να τους υποτιμά με τέτοιο κραυγαλέο τρόπο. Δεν είναι δυνατόν το Υπουργείο Παιδείας να ζητά υποτίθεται τη συναίνεση και από την άλλη να καταθέτει νομοσχέδιο που αφορά μεγάλο μέρος της κοινωνίας (μαθητές, γονείς, καθηγητές, δασκάλους) και το οποίο είναι δεδομένο ότι θα δημιουργήσει μεγάλες εντάσεις. Η κατάθεση αυτού του νομοσχεδίου με κλειστά σχολεία, καθεστώς μερικής ελευθερίας και χωρίς διάλογο είναι πρώτα από όλα μία βαθύτατα αντιδημοκρατική ενέργεια. Είναι βέβαιο ότι ο κόσμος της εκπαίδευσης θα αντιδράσει δυναμικά σε αυτές τις μεθοδεύσεις.
Δηλώνουμε προς το Υπουργείο Παιδείας ότι σύντομα θα λάβει όλες εκείνες τις ενδεδειγμένες απαντήσεις που επιβάλλονται από τις απαράδεκτες και αντιδημοκρατικές ενέργειες του.
3)Ανακοίνωση της ΔΟΕ
Αρ. Πρωτ. 541 Αθήνα 23/4/2020
Προς
1. την Υπουργό Παιδείας
κ. Νίκη Κεραμέως
2.την Υφυπουργό Παιδείας
κ. Σοφία Ζαχαράκη
3. τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.
Θέμα: Οι «διαρροές» ήταν τελικά επίσημη ενημέρωση. Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας «διαρρέει», μονολογεί, προσπαθεί να δημιουργήσει εικονική πραγματικότητα και περιφρονεί στοιχειώδεις κανόνες θεσμικού διαλόγου
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. με ανακοινώσεις του τις προηγούμενες ημέρες κάλεσε την πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ. να θέσει τέλος στις «διαρροές» του προς κατάθεση νομοσχεδίου για την εκπαίδευση και με σεβασμό στο δύσκολο έργο που οικογένειες κι εκπαιδευτικοί έχουν επωμιστεί το κρίσιμο αυτό διάστημα, αλλά, κυρίως, στον θεσμικό της ρόλο να μην προχωρήσει σε μονομερείς ενέργειες νομοθετώντας για ζητήματα που απαιτούν ειλικρινή και ουσιαστικό διάλογο, εν μέσω της εφαρμογής των περιορισμών για την αντιμετώπιση της πανδημίας.
Η χθεσινή ανακοίνωση του «πολυνομοσχεδίου» από το Υ.ΠΑΙ.Θ., δυστυχώς δεν αποτέλεσε έκπληξη. Διαπιστώσαμε, αυτό που υποθέταμε, ότι όσα πληροφορηθήκαμε το προηγούμενο χρονικό διάστημα από μέρος του τύπου που «τυχαία» επέλεξε το Υπουργείο να διαρρεύσει το νέο πολυνομοσχέδιο για την παιδεία, αποτελούσαν «επίσημη ενημέρωση» και επιλογή της πολιτικής ηγεσίας να μην επικοινωνεί θεσμικά με τους δημοκρατικά εκλεγμένους εκπροσώπους των εκπαιδευτικών, τις Ομοσπονδίες τους.
Επέλεξε η πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ. την απόλυτα ακατάλληλη συγκυρία, εν μέσω πανδημίας, να προχωρήσει σε μια μεθοδευμένη, λανθασμένη και καταδικαστέα ενέργεια που φανερώνει μόνο κακές προθέσεις. Η επίκληση στη δημόσια διαβούλευση είναι προσχηματική αφού το κείμενο έχει ήδη παρουσιαστεί και εγκριθεί από το υπουργικό συμβούλιο. Η εμπειρία αποκαλύπτει ότι η κυβέρνηση θα προχωρήσει ακάθεκτη στις προειλημμένες αποφάσεις της στερώντας το δικαίωμα συζήτησης, διαπραγμάτευσης και κατάθεσης προτάσεων από αυτούς που θα υποχρεωθούν να υλοποιήσουν ένα μελλοντικό νόμο επάνω στον οποίο τους έχει «απαγορευτεί» η γνώση και ο λόγος.
Φαίνεται ότι οι παραγοντίσκοι και οι κάθε είδους έξω από την εκπαιδευτική πραγματικότητα «σύμβουλοι» της πολιτικής ηγεσίας του Υ.ΠΑΙ.Θ., οι οποίοι σχεδιάζουν για εμάς χωρίς εμάς, αλλά και η ίδια η πολιτική ηγεσία, δεν νοιάζονται για την αποδοχή των «προτάσεών» τους από τους μάχιμους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι, αν μη τι άλλο, έχουν αποδείξει ότι διαθέτουν ορθή σκέψη και μεράκι, ικανά για να κρατήσουν όρθιο το δημόσιο σχολείο.
Στη σπουδή της, μάλιστα, για ταχύτατη νομοθέτηση, η ηγεσία του Υπουργείου, που υπερφίαλα οικειοποιείται τα επιτεύγματα των εκπαιδευτικών στις «ψηφιακές τάξεις» και στην «εξ αποστάσεως εκπαίδευση», λησμόνησε ότι είχε, αν επιθυμούσε, τη δυνατότητα να προχωρήσει σε τηλεδιάσκεψη με τα Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. και της Ο.Λ.Μ.Ε. Μάλλον όμως εδώ έκρινε ότι η εξ’ αποστάσεως επικοινωνία δεν της ήταν χρήσιμη κι ούτε, φυσικά, ευχάριστη.
Είναι οξύμωρο η κυβέρνηση να ζητά τη συναίνεση όλων των Ελλήνων, προκειμένου η Χώρα να ξεφύγει από την πανδημία με τα λιγότερα δυνατά τραύματα και απώλειες, το Υ.ΠΑΙ.Θ. να χαιρετίζει την προσπάθεια των εκπαιδευτικών που στήριξαν και στηρίζουν αποτελεσματικά τους μαθητές στην «αχαρτογράφητη» εξ αποστάσεως εκπαίδευση και την ίδια στιγμή να τους εμπαίζουν επιβάλλοντας μονομερείς αποφάσεις με απαράδεκτο τρόπο καθώς γνωρίζουν ότι οι «έκτακτες συνθήκες» έχουν «παγώσει» δημοκρατικά δικαιώματα και τους στερούν το δικαίωμα της συλλογικής αντίδρασης.
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. έχει ήδη ζητήσει και από τις υπερκείμενες διεθνείς εκπαιδευτικές οργανώσεις Education International και E.T.U.C.E. να παρέμβουν προς την ελληνική κυβέρνηση ώστε να τερματιστεί ο αντιδημοκρατικός κατήφορος.
Καταγγέλλουμε την πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ. για τις αντιδημοκρατικές της μεθοδεύσεις και την καλούμε, για τελευταία φορά, να επανεξετάσει τη στάση της και να μην προχωρήσει στην ψήφιση του νομοσχεδίου. Θα συναντήσει απέναντί της τη δυναμική αντίδραση του κόσμου της εκπαίδευσης που αυτή τη στιγμή δίνει τον αγώνα να κρατήσει όρθιο το δημόσιο σχολείο σε καιρό πανδημίας.
Για το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε.