Δευτέρα 4 Ιανουαρίου 2010

WIND: Υπεργολαβίες με "αόρατους" συνεργάτες

Είχε συγκεκριμένο οικογενειακό πακέτο από τη WIND, μέχρι που δέχτηκε τηλεφωνικά πρόταση για νέα προσφορά με ακόμα μικρότερο πάγιο και όπως ήταν φυσικό δέχτηκε. Όταν έφτασαν τα πρώτα πάγια στο νέο πρόγραμμα διαπίστωσε ότι ήταν πολύ διαφορετικά και φυσικά μεγαλύτερα από αυτά που είχε και από αυτά που του πρότειναν. Το ίδιο πρόβλημα αντιμετώπισαν και άλλοι πολίτες στην ίδια περιοχή. Η τηλεφωνική πρόταση δεν του έγινε από το τοπικό υποκατάστημα, αλλά από υπεργολάβους της WIND, όπως αποκάλυψε η ίδια η εταιρία, τους οποίους του δήλωσε τηλεφωνικά ότι δεν μπορεί να βρει, γιατί το όνομα που δήλωσε η κυρία που έκανε την «προσφορά» δεν υπάρχει σύμφωνα με την τηλεφωνική ενημέρωση της WIND στον πολύτεκνο παθόντα, τον οποίο απειλεί με δικαστήριο αν δεν πληρώσει τα τσουχτερά πάγια. Στη νέα σύμβαση που υπέγραψε δεν υπήρχε αναφορά των νέων τιμολογίων και έμεινε με την τηλεφωνικά και απατηλή υπόσχεση για μειωμένο πάγιο. Το τοπικό υποκατάστημα ζήτησε ενημέρωση από τα κεντρικά και απάντηση δεν πήρε!! Σήμερα 4/1/2010 κατατέθηκε η επισυναπτόμενη καταγγελία στην ΕΕΤΑ με τον αριθμό πρωτοκόλλου που βλέπετε και αυτή την ώρα ο παθόντας που ήρθε στην Αθήνα από την Πάτρα, οδεύει και προς το Συνήγορο του Καταναλωτή. Το νού σας τι χαρτιά υπογράφετε, ιδίως όταν σας «ψαρεύουν» τηλεφωνικά και πολύ περισσότερο όταν δεν αναφέρονται στο γραπτό κείμενο με ακρίβεια όλοι οι όροι. Ξέραμε για την ασυδοσία των εταιριών κινητής τηλεφωνίας στο θέμα της εγκατάστασης κεραιών, μάθαμε για την ασυδοσία τους στα εργασιακά ζητήματα από τα σωματεία εργζομένων που δημιουργήθηκαν στον κλάδο αυτό, ζούμε και την ασυδοσία σε βάρος των καταναλωτών. Άρα η λύση είναι κοινό μέτωπο όλων των θιγομένων, στήριξη των σωματείων στις εταιρίες αυτές και ενίσχυση των συλλόγων που δραστηριοποιούνται για το θέμα των κεραιών. Νάσος Μπράτσος από τα ιδρυτικά μέλη συλλόγου πολιτών για το θέμα των κεραιών, με έδρα τη Νέα Ιωνία