Τετάρτη 15 Μαΐου 2013

100 ΕΝ ΠΛΩ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ, ΣΤΟ ΛΙΜΕΝΑΡΧΕΙΟ ΛΑΥΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΛ

Λήμνος 2012  κινητοποίηση για το Aqua Maria-ακτοπλοΐα
 ...αναδημοσιεύουμε από το www.limnosnea.com, με δικό μας σχόλιο, ότι όταν μόλις μια μέρα μετά τη σύσκεψη του πρωθυπουργού με τουριστικούς φορείς για την αναβάθμιση του τουρισμού (και της οικονομικής του συνεισφοράς σε συνθήκες κρίσης), αρχίζουν τα όργανα στην ακτοπλοΐα και δεν έπεσε από τον ουρανό το πρόβλημα, γιατί χρονίζει, τότε δεν χρειάζεται να πούμε τίποτα άλλο. Πώς θα νοιώσουν αλλοδαποί επιβάτες όταν ταξιδέψουν σε συνθήκες γαλέρας? Αδειανό πουκάμισο οι όποιες συσκέψεις, όσοι οι εφοπλιστές παραμένουν ασύδοτοι.  Αναζητείστε δημοσιεύματα στο Blog στην κατηγορία "ακτοπλοΐα"...

http://www.limnosnea.com/index.php/component/k2/item/436-100-%CE%B5%CE%BD-%CF%80%CE%BB%CF%89-%CF%85%CF%80%CE%BF%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%B5%CF%83-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%BB%CE%B9%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%B5%CE%B9%CE%BF-%CE%BB%CE%B1%CF%85%CF%81%CE%B9%CE%BF%CF%85-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7-%CE%BD%CE%B5%CE%BB



H ANAΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ

Πάνω από 100 υπόγραφες συγκεντρώθηκαν εν πλω στο ΑΚΟΥΑ ΜΑΡΙΑ κατά το καταχρηστικό του  δρομολόγιο  Της 10ης Μάη 2013 μέσω Μεστών και Ψαρών προς Λαύριο.

Το κείμενο που υπογράφτηκε καταγγέλλει την αλλαγή ώρας και διαδρομής,  που έκανε άνω κάτω τον κάθε προγραμματισμό  των επιβατών και επιμήκυνε το ταξίδι τους πάνω από 6 ώρες…

Όλα αυτά τα πολύ γνωστά και επαναλαμβανόμενα, έφτασαν ως καταγγελία στο Λιμεναρχείο Λαυρίου αμέσως μετά την άφιξη του πλοίου με τις υπόγραφες και τις διευθύνσεις  των 100 επιβατών. Με την καταγγελία τους οι επιβάτες αυτοί ζητούν να αποδοθούν ευθύνες και  να εφαρμοστούν όσα προβλέπονται  στον κανονισμό περί δικαιωμάτων επιβατών.

Ανάλογες δράσεις,   στα κατά καιρούς ανάλογα  προβλήματα,  έχουν γίνει πολλές φορές όμως τώρα πηραν μαζική μορφή, ήταν καλά οργανωμένα και τελικά  έφτασαν ως τη Λιμενική αρχή, αμέσως μετά την άφιξη.

Είναι χαρακτηριστικό ότι ο πλοίαρχος του ΑΚΟΥΑ ΜΑΡΙΑ, κάλεσε την Ειρ. Κοπανέλου , που μαζί με άλλους είχε την πρωτοβουλία της δράσης αυτής,  και  ενόσω το πλοίο ταξίδευε,  σε φιλική συζήτηση,  προσπάθησε να ελέγξει την προσπάθεια.



ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ  ΜΕ ΤΙΣ 100 ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ, ΠΟΥ ΕΠΙΔΟΘΗΚΕ ΣΤΟ ΛΙΜΕΝΑΡΧΕΙΟ ΛΑΥΡΙΟΥ.




 Προς                                                                               10 Μαΐου 2013



ΛΙΜΕΝΙΚΗ ΑΡΧΗ ΛΑΥΡΙΟΥ

Κοινοποίηση:

α) ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ & ΑΙΓΑΙΟΥ

β) ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ

γ) ΕΝΤΕΤΑΛΜΕΝΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΛΗΜΝΟΥ

δ) ΔΗΜΟ ΛΗΜΝΟΥ

ε) ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΛΕΣΒΟΥ Α.Ε

 στ) ΜΜΕ

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

          Οι παρακάτω υπογράφοντες είμαστε επιβάτες του Ε/Γ – Ο/Γ AquaMariaτης πλοιοκτήτριας εταιρίας NELLines (ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΛΕΣΒΟΥ Α.Ε.‎) και μάλιστα στο δρομολόγιο που εκτελεί από ΚΑΒΑΛΑ – ΛΗΜΝΟ – ΑΓΙΟ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟ – ΜΕΣΤΑ – ΨΑΡΑ- ΛΑΥΡΙΟ με αναχώρηση από ΚΑΒΑΛΑ Πέμπτη 9 Μαΐου 2013, ώρα          μ.μ και άφιξη στο ΛΑΥΡΙΟ Παρασκευή 10 Μαΐου 2013, ώρα                   μ.μ . Τα εισιτήρια που οι υπογράφοντες έχουμε εκδώσει αφορούσαν  το Ε/Γ – Ο/Γ  ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ της αυτής πλοιοκτήτριας εταιρίας με δρομολόγιο από ΚΑΒΑΛΑ με ώρα αναχώρησης στις 15:00 μ.μ Πέμπτη 9 Μαΐου 2013 και άφιξη στο ΛΑΥΡΙΟ  7:30 π.μ Παρασκευή 10 Μαΐου 2013, με ενδιάμεσο σταθμό μόνο τον ΑΓΙΟ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟ.

      Δυστυχώς πολλοί από εμάς αφού είχαμε αφιχθεί στα Λιμάνια αναχώρησης κατά τις αρχικά προβλεπόμενες ώρες αφού ακόμα και η ηλεκτρονική σελίδα της πλοιοκτήτριας εταιρίας που σας συνυποβάλλουμε δεν έδειχνε καμία αλλαγή δρομολογίου ή ωραρίου και όσοι από εμάς είχαμε ειδοποιηθεί από τους πράκτορες που εκδώσαμε τα εισιτήρια μας, υποχρεωθήκαμε να πραγματοποιήσουμε  ένα πολύωρο ταξίδι με ενδιάμεσους σταθμούς που δεν προβλέπονταν στο εισιτήριο που είχαμε εκδώσει και φυσικά καμία αντιστοιχία στις καμπίνες που είχαμε κρατήσει. Η αλλαγή αυτή μας ανακοινώθηκε ότι οφείλεται σε βλάβη του Ε/Γ – Ο/Γ  ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ όμως καμία Αρχή ούτε και η εταιρία μπορούσε να δικαιολογήσει γιατί δεν αρκέστηκε στην αντικατάσταση του πλοίου ως όφειλε κατά νόμο, αλλά τροποποίησε το δρομολόγιο με αποτέλεσμα την επιμήκυνση του χρόνου της διαδρομής ΚΑΒΑΛΑ – ΛΑΥΡΙΟ από 16,30 ώρες σε                      ώρες. Πρέπει να σημειώσουμε ότι για το συγκεκριμένο πλοίο (Ε/Γ – Ο/Γ AquaMaria) έχουν υπάρξει μέχρι σήμερα αντιδράσεις και κινητοποιήσεις των νησιωτών για την ακαταλληλότητα του λόγω παλαιότητας και οριστικά είχε αποφασισθεί η διακοπή της εκτέλεσης δρομολογίων με αυτό.

        Το αυτό  επαναλήφθηκε και για το δρομολόγιο από ΛΑΥΡΙΟ – ΚΑΒΑΛΑ στις 29 Απριλίου 2013, Μεγάλη Δευτέρα και στο δρομολόγιο ΚΑΒΑΛΑ  - ΛΑΥΡΙΟ στις 7 Μαΐου 2013, Τρίτη της διακαινησίμου.

         Η ταλαιπωρία που έχουμε υποστεί όλοι μας και μάλιστα την περίοδο των εορτών του ΠΑΣΧΑ, η καθυστέρηση στην εργασία μας και στις υποχρεώσεις μας, η ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ επιμήκυνση του χρόνου του ταξιδιού μας, ο απίστευτος συνωστισμός στο πλοίο, η δυσφήμηση των νησιών μας στους επισκέπτες μας και τα παράπονα όλων δυστυχώς αντιμετωπίζουν μόνο την αδιαφορία των υπεύθυνων  και μας κάνουν να αισθανόμαστε οι νησιώτες και οι επισκέπτες μας ως πολίτες τρίτης κατηγορίας.

ΖΗΤΑΜΕ

     Τον έλεγχο της νομιμότητας όλων των τροποποιήσεων των άνω δρομολογίων και την αιτιολογία της χορήγησης της απαιτούμενης από το νόμο έγκρισης για αυτές τις αλλαγές από το αρμόδιο Υπουργείο Ναυτιλίας εάν αυτή χορηγήθηκε.

    Την αποζημίωση όλων των επιβατών που υπογράφουμε την παρούσα καταγγελία.

    Τον καταλογισμό των ποινικών και άλλων ευθυνών των αρμοδίων.

ΟΙ ΥΠΟΓΡΑΦΟΝΤΕΣ