Ό,τι γουστάρουν κάνουν οι εφοπλιστές
...αναδημοσίευση από το
http://www.armoniaradio.gr...
1)Την απόφαση της εταιρείας να αποσύρει από τη γραμμή της Σάμου το «Νήσος Μύκονος» μετέφερε ο πρόεδρος της «ΑΝΕΚ» και εκπρόσωπος της «Hellenic Seaways», κος Γιάννης Βαρδινογιάννης, κατά τη συνάντηση που είχε με φορείς του νομού μας.
Όπως τους ενημέρωσε η γραμμή επιφέρει ελάχιστα έσοδα στην πλοιοκτήτρια εταιρεία, που αποφάσισε την αποδρομολόγηση του πλοίου από τη γραμμή Πειραιά - Σάμο.
Λίγο αργότερα, οι δήμαρχοι Σάμου, Ικαρίας & Φούρνων και ο μητροπολίτης Σάμου συναντήθηκαν με τον υφυπουργό Ναυτιλίας, κο Γεωργιάδη, ο οποίος τους επισήμανε πως το υπουργείο δεν μπορεί να επέμβει, καθώς η πλοιοκτήτρια εταιρεία είναι αυτή που αποφασίζει για το συγκεκριμένο θέμα.
2)Aυλαία κινητοποιήσεων για την ακτοπλοική υποβάθμιση
Δεκ 08, 2011
Ανοίγει σήμερα το απόγευμα στο Καρλόβασι η αυλαία των κινητοποιήσεων των κατοίκων του νομού μας, για την ακτοπλοϊκή υποβάθμιση της Σάμου, που επιφέρει η απομάκρυνση του «Νήσος Μύκονος» από τη γραμμή Πειραιάς - Σάμο.
Η κινητοποίηση θα γίνει στις 6 το απόγευμα στο λιμάνι Καρλοβάσου, ενώ ανάλογες κινητοποιήσεις προγραμματίζονται σε Ικαρία, αλλά και στην Αθήνα.
«Ετοιμαζόμαστε για τη σημερινή κινητοποίηση, με στόχο να καταγγείλουμε τη μετατροπή της Σάμου σε άγονη γραμμή και να διεκδικήσουμε καθημερινό, γρήγορο και ασφαλές πλοίο για το νομό μας. Είναι απαράδεκτος ο τρόπος με τον οποίο η κεντρική και τοπική ηγεσία αντιμετωπίζει το θέμα. Επιστρέφουμε σε συνθήκες που ίσχυαν πριν τη δεκαετία του ‘80», είπε η κα Μυρτώ Παπακώστα, μέλος της Λαϊκής Επιτροπής Καρλοβάσου και πρόσθεσε. «Θα έχουμε ένα υποδεέστερο πλοίο με τις ίδιες τιμές που ισχύουν στο «Νήσος Μύκονος». Οι πλοιοκτήτες επιδοτούνται με υψηλά ποσά, 2 εκ. ευρώ το χρόνο και εξαιρούνται των δασμών στο πετρέλαιο κίνησης. Δε δέχομαι πως οι γραμμές αυτές, όπως αυτή της Σάμου, δεν αποδίδουν κέρδος. Πιθανώς να αποδίδουν μικρότερα κέρδη από αυτά που προσδοκούν οι πλοιοκτήτες και ανα πάσα στιγμή αποχωρούν από τις γραμμές, αφήνοντας τα νησιά στη μοίρα τους».